RegioJet odložil plánovaný prodej jízdenek na vlak do Chorvatska, finalizuje jízdní řád
Vlak Regiojetu v čele s lokomotivou Siemens Vectron. Foto: Timotej Gruchalák
Soukromý dopravce RegioJet o několik dní odkládá plánovaný start prodeje nové vlakové linky z Prahy do chorvatské Rijeky. Důvodem je
jen je škoda, že v soupravě nebudou vagony na naložení osobních aut …. kdyby to tak bylo, rád bych tento spoj využil ….
A Jančura má vagony pro naložení osobních aut? Pokud by vlak měl dalších třeba 10 vagonů na auta. tj celkem třeba 20 vagonů nebyl by problém, aby se vlak vešel na nádraží při výstupu a nástupu cestujích?
Nejspis nema, ale treba by sly nekde pujcit. Co se tyce delky, logicky by mimo peron nechali ty vagony s autama, ktery se u autovlaku obvykle nakladaj a vykladaj jen ve vybranejch stanicich.
Podle toho co vim, tak dva autovozy z Nemecka koupil. Ale co je na tom pravdy..
To mnohem více mi vadí to, že si pravděpodobně nebudu moct do vlaku vzít ani kolo. V tom je bohužel RJ i ve vnitrostátní dopravě daleko za konkurencí.
Mezinárodní jízdně je tak laciné? To jsem zvědav !
Možná že za těch 590 bude jízdenka Praha – Pardubice.
Ani za kilo
Samozřejmě, vlakem jezdí jen socky.
toho bych neřešil, to je šotouš režijkář, který si bude stále stěžovat…
A autem jezdej jen dementi co si nedojdou ani do krámu 100metru aby jim neupadli nohy
Pane, do práce to mám díky skvělé veřejné dopravě časově 2 hodiny a 3 přestupy. Autem 35 minut,takže voba je bohužel jasná. Co se týče toho Chorvatska byť to je za hubku,tak stejně pojedu autem. Důvod.. 4 osoby v lehátku tam a zpět min.6400.- Dojezd do Brna další 1000.- . Autobus do Puly min. 800 a s rezervou na přestup 14 hod na cestách a to nepočítám transfer busem od vlaku do letoviska. V naftě + poplatky se vlezu do 5tisic a cesta mi na Istrii zabere max.10 hodin.
Jo když tomu vládnou odborníci typu Cervicka není se čemu divit, že cesta trvá do práce tak jak trvá. Kdysi jsme se dostal do práce vlakem na půl šestou, teď půl osmou , i prázdninách na půl devátou ve všední den. A vzdálenost. Neuvěřitelných 40 km. Krása co odborníci předvádějí
Jo, například s umělou kyčlí a o dvou berlích. Kilometr na vlak a dva kilometry od vlaku do nemocnice. Správně má jet sanitka pro bábu a pak ji zase přívést, takže se najezdí 2x tolik.
ale no tak, sám dobře víte, že auta jsou v dnešní době silně nadužívána, rozhodně většina řidičů nemá umělou kyčli a dvě berle
Nevite mekdo, jestli se na danych zeleznicnich usecich modernizuje zeleznice? V CR si info najdu, ale co v dalsuch zemich? Diky, kdo vi.
Ve Slovinsku najdete omezení tady:
https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrastruktura/dostop-do-infrastrukture/ovire-v-prometu/nacrtovana-dela-na-jzi
Ale jen na pár dnů dopředu. Jinak je potřeba hledat v jízdních řádech a to je někdy masakr. Když ve Slovinsku rekonstruovali hlavní trať Ljubljana – Pivka – Divača – Sežana, tak v létě bylo v jízdním řádu víc výjimek než pravidel.
Já je celkem chápu – mají šanci tímto produktem zalepit díru na letošním (poněkud deformovaném) turistickém trhu a byli by asi logicky neradi, aby to skončilo nějakým nedoladěným průšvihem. Mimochodem, pokud by ten produkt nabídli i příští rok, bylo by senzační, kdyby se jim povedlo vytvořit v Bratislavě přestupní vazbu na nový spoj ÖBB Bratislava – Split, samozřejmě včetně jízdenkového „code share“
No
Pardon, ujela mi ruka. Ale chtěl jsem podotknout,zda by nebylo lepší než vymýšlet nějaké šotoušské fantasmagorie o code share mezi ÖBB a RJ, aby do Splitu jezdil rovnou RJ?😎
Ano i ne. Jde o to, že namísto toho, aby si konkurovali, můžou spojit síly, nabídnout širší portfolio charterových vlaků na jih. U Rakušanů sice není Chorvatsko tak „in“ – ti mají svoje milované Jesolo a Caorle, přesto tu potenciál je a nebylo by zlé ho rozvíjet.
OeBB by spíše spolupracovali s ČD, než s RJ.
Hlavně plná ústa řečí a teď se trochu srazili s realitou. Neříkám, že to nepůjde tam jet, ale mají co dělat, aby se jim to podařilo a aby ohlášené ceny jízdenek jim pokryly případné náklady, které jim mohou díky některým omezením vzniknout. 😃
Ohlasene ceny jsou akcni (zavadeci?) nemyslim si, ze je realne aby pokryly bezne naklady, natoz nejake mimoradnosti nebo pripadne komplikace. O to myslim v tuto chvili tak uplne nejde, priorita je to nejak rozjezdit a dat o sobe vedet, pak se (snad) podari ceny zvysit a udelat z toho udrzitelnou nabidku.
To by je pravděpodobnější že ten přípoj udělají ČD jako státní dopravce.
Už vidím, jak manažéři od ÖBB, kteří RJ upřímně nenávidí jako jejich kolegové od ČD, vymýšlejí codesharing 🙂
Amatéři 😀 Napřed to oznámí a pak to pozastaví 😀
Oni si můžou dělat co chtějí, vzhledem k tomu, že na to ještě neprodali žádné jízdenky. A lepší je prostě počkat a vyladit, než se hnát za termínem, aby z toho bylo fiasko
Tak pozdrželi prodej a ne projekt. A mají další reklamu zadarmo.
Zajímalo by mě, zda vůbec znají trasu po maďarském území. Z Bratislavy Vectronem na Hodoš beze změny směru lze leda tak přes Budapešť…
Jenže to je drahý 😃
A na co? Když přes Maďarsko není třeba jet…
Samozřejmě je to pořád možnost z Bratislavy přes Kitsee a Spielfeld-Straß. Vlastně jsem v tu variantu doufal, stejně jako zastávku ve Vídni…
To by bylo trošku za jiné peníze kvůli extrémně vysokým nákladům na dopravní cestu na území Rakouska
Přes Rakousko by to bylo výrazně dražší kvůli poplatkům
Ano znají, přes Rajku, Csornu, Szombathely a úvrať v Zalaszentiván. Úvrať přece není problém, to máte za 10min
Navíc u nočního vlaku, kde 10 minut není míra
Nevyjedou!!!
Když jim zahraniční státní organizace hází klacky pod nohy, nemohou dodržet termín. Ale jelikož jsou již v tak pokročilé fázi, určitě vyjedou, ale otázkou je s čím 😁
Tak jestli mají SŽ informace o výlukách na stránkách hlavičku:
name=“robots“ content=“noindex,nofollow“
a pro jistotu výluky nezveřejňují před započetím, tak jsou amatéři především oni.
Ekvivalent obecní vývěsky ve sklepě za dveřmi s nápisem „Strojovna výtahu, nevstupovat!“
Vypadá to, že komentáře opět fungují.