Dopravci Železnice

RegioJet odložil plánovaný prodej jízdenek na vlak do Chorvatska, finalizuje jízdní řád

Vlak Regiojetu v čele s lokomotivou Siemens Vectron. Foto: Timotej Gruchalák
Vlak Regiojetu v čele s lokomotivou Siemens Vectron. Foto: Timotej Gruchalák

Soukromý dopravce RegioJet o několik dní odkládá plánovaný start prodeje nové vlakové linky z Prahy do chorvatské Rijeky. Důvodem je finalizace jízdního řádu kvůli chystaným výlukám ve Slovinsku.

Prodej jízdenek měl zahájit dnes. „RegioJet ještě projednává se svými zahraničními partnery finální časy jízdních řádů spojů do chorvatské Rijeky. Souvisí to s jízdou vlaku na území mimo ČR a také s možným navýšením kapacity spojů s ohledem na masivní odezvu ze strany potenciálních cestujících,“ uvedl RegioJet na svých stránkách.

Podle mluvčího firmy Aleše Ondrůje by měl začít prodej v příštích dnech, konkrétní datum firma nestanovila.

Nové spojení má začít jezdit od 30. června třikrát týdně až do 25. září. Vlak bude zastavovat v Praze, Pardubicích, Brně, Břeclavi a v Bratislavě. Kromě Rijeky budou mít cestující možnost vystoupit ve slovinské Lublani. Ceny budou začínat na 590 Kč za místo k sezení, v lůžkovém kupé od 790 Kč.

Přímé spojení s Jadranem bude v provozu třikrát týdně, z Česka bude odjíždět v úterý, pátek a v neděli. V Rijece budou navazovat autobusy RegioJet do jednotlivých měst a letovisek u Jaderského moře, celkem půjde o třicet destinací. Jízdenka na autobus bude stát od 200 korun.

41 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Donny

jen je škoda, že v soupravě nebudou vagony na naložení osobních aut …. kdyby to tak bylo, rád bych tento spoj využil ….

Jirka

A Jančura má vagony pro naložení osobních aut? Pokud by vlak měl dalších třeba 10 vagonů na auta. tj celkem třeba 20 vagonů nebyl by problém, aby se vlak vešel na nádraží při výstupu a nástupu cestujích?

JakubP

Nejspis nema, ale treba by sly nekde pujcit. Co se tyce delky, logicky by mimo peron nechali ty vagony s autama, ktery se u autovlaku obvykle nakladaj a vykladaj jen ve vybranejch stanicich.

TZTrainz

Podle toho co vim, tak dva autovozy z Nemecka koupil. Ale co je na tom pravdy..

Ludva

To mnohem více mi vadí to, že si pravděpodobně nebudu moct do vlaku vzít ani kolo. V tom je bohužel RJ i ve vnitrostátní dopravě daleko za konkurencí.

medvěd

Mezinárodní jízdně je tak laciné? To jsem zvědav !

Aleš

Možná že za těch 590 bude jízdenka Praha – Pardubice.

Koro

Ani za kilo

Aleš

Samozřejmě, vlakem jezdí jen socky.

libor

toho bych neřešil, to je šotouš režijkář, který si bude stále stěžovat…

Jan pesina

A autem jezdej jen dementi co si nedojdou ani do krámu 100metru aby jim neupadli nohy

BR193EEL

Pane, do práce to mám díky skvělé veřejné dopravě časově 2 hodiny a 3 přestupy. Autem 35 minut,takže voba je bohužel jasná. Co se týče toho Chorvatska byť to je za hubku,tak stejně pojedu autem. Důvod.. 4 osoby v lehátku tam a zpět min.6400.- Dojezd do Brna další 1000.- . Autobus do Puly min. 800 a s rezervou na přestup 14 hod na cestách a to nepočítám transfer busem od vlaku do letoviska. V naftě + poplatky se vlezu do 5tisic a cesta mi na Istrii zabere max.10 hodin.

Brumla

Jo když tomu vládnou odborníci typu Cervicka není se čemu divit, že cesta trvá do práce tak jak trvá. Kdysi jsme se dostal do práce vlakem na půl šestou, teď půl osmou , i prázdninách na půl devátou ve všední den. A vzdálenost. Neuvěřitelných 40 km. Krása co odborníci předvádějí

Jiří Kocurek

Jo, například s umělou kyčlí a o dvou berlích. Kilometr na vlak a dva kilometry od vlaku do nemocnice. Správně má jet sanitka pro bábu a pak ji zase přívést, takže se najezdí 2x tolik.

kakov

ale no tak, sám dobře víte, že auta jsou v dnešní době silně nadužívána, rozhodně většina řidičů nemá umělou kyčli a dvě berle

Anonymus

Nevite mekdo, jestli se na danych zeleznicnich usecich modernizuje zeleznice? V CR si info najdu, ale co v dalsuch zemich? Diky, kdo vi.

MartinS.

Ve Slovinsku najdete omezení tady:
https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrastruktura/dostop-do-infrastrukture/ovire-v-prometu/nacrtovana-dela-na-jzi
Ale jen na pár dnů dopředu. Jinak je potřeba hledat v jízdních řádech a to je někdy masakr. Když ve Slovinsku rekonstruovali hlavní trať Ljubljana – Pivka – Divača – Sežana, tak v létě bylo v jízdním řádu víc výjimek než pravidel.

Martin Hanzal

Já je celkem chápu – mají šanci tímto produktem zalepit díru na letošním (poněkud deformovaném) turistickém trhu a byli by asi logicky neradi, aby to skončilo nějakým nedoladěným průšvihem. Mimochodem, pokud by ten produkt nabídli i příští rok, bylo by senzační, kdyby se jim povedlo vytvořit v Bratislavě přestupní vazbu na nový spoj ÖBB Bratislava – Split, samozřejmě včetně jízdenkového „code share“

Chronosphere

No

Chronosphere

Pardon, ujela mi ruka. Ale chtěl jsem podotknout,zda by nebylo lepší než vymýšlet nějaké šotoušské fantasmagorie o code share mezi ÖBB a RJ, aby do Splitu jezdil rovnou RJ?😎

Martin Hanzal

Ano i ne. Jde o to, že namísto toho, aby si konkurovali, můžou spojit síly, nabídnout širší portfolio charterových vlaků na jih. U Rakušanů sice není Chorvatsko tak „in“ – ti mají svoje milované Jesolo a Caorle, přesto tu potenciál je a nebylo by zlé ho rozvíjet.

D.S.

OeBB by spíše spolupracovali s ČD, než s RJ.

Hynek

Hlavně plná ústa řečí a teď se trochu srazili s realitou. Neříkám, že to nepůjde tam jet, ale mají co dělat, aby se jim to podařilo a aby ohlášené ceny jízdenek jim pokryly případné náklady, které jim mohou díky některým omezením vzniknout. 😃

R2R2

Ohlasene ceny jsou akcni (zavadeci?) nemyslim si, ze je realne aby pokryly bezne naklady, natoz nejake mimoradnosti nebo pripadne komplikace. O to myslim v tuto chvili tak uplne nejde, priorita je to nejak rozjezdit a dat o sobe vedet, pak se (snad) podari ceny zvysit a udelat z toho udrzitelnou nabidku.

Jiří 24

To by je pravděpodobnější že ten přípoj udělají ČD jako státní dopravce.

Honza

Už vidím, jak manažéři od ÖBB, kteří RJ upřímně nenávidí jako jejich kolegové od ČD, vymýšlejí codesharing 🙂

aldik

Amatéři 😀 Napřed to oznámí a pak to pozastaví 😀

Ten_z_Bíliny

Oni si můžou dělat co chtějí, vzhledem k tomu, že na to ještě neprodali žádné jízdenky. A lepší je prostě počkat a vyladit, než se hnát za termínem, aby z toho bylo fiasko

Y.K.

Tak pozdrželi prodej a ne projekt. A mají další reklamu zadarmo.

Martin

Zajímalo by mě, zda vůbec znají trasu po maďarském území. Z Bratislavy Vectronem na Hodoš beze změny směru lze leda tak přes Budapešť…

Hynek

Jenže to je drahý 😃

M19

A na co? Když přes Maďarsko není třeba jet…

Martin Hanzal

Samozřejmě je to pořád možnost z Bratislavy přes Kitsee a Spielfeld-Straß. Vlastně jsem v tu variantu doufal, stejně jako zastávku ve Vídni…

PetrN

To by bylo trošku za jiné peníze kvůli extrémně vysokým nákladům na dopravní cestu na území Rakouska

PetrN

Přes Rakousko by to bylo výrazně dražší kvůli poplatkům

PetrN

Ano znají, přes Rajku, Csornu, Szombathely a úvrať v Zalaszentiván. Úvrať přece není problém, to máte za 10min

Ondřej

Navíc u nočního vlaku, kde 10 minut není míra

ABC

Nevyjedou!!!

Jiří 24

Když jim zahraniční státní organizace hází klacky pod nohy, nemohou dodržet termín. Ale jelikož jsou již v tak pokročilé fázi, určitě vyjedou, ale otázkou je s čím 😁

Jiří Kocurek

Tak jestli mají SŽ informace o výlukách na stránkách hlavičku:
name=“robots“ content=“noindex,nofollow“
a pro jistotu výluky nezveřejňují před započetím, tak jsou amatéři především oni.

Ekvivalent obecní vývěsky ve sklepě za dveřmi s nápisem „Strojovna výtahu, nevstupovat!“

Jiří 3

Vypadá to, že komentáře opět fungují.