RegioJet obnovil plný provoz na lince R8 mezi Bohumínem a Brnem
RegioJet v Hranicích na Moravě. Foto: Miroslav Volek / Flickr.com
Celkový počet prodaných jízdenek na spoje RegioJetu do Chorvatska se blíží 30 tisícům.
Celkový počet prodaných jízdenek na spoje RegioJetu do Chorvatska se blíží 30 tisícům.
pirates
Na margo snizeni kvality tech. stavu a udrzby se musite ptat vedeni spolecnosti, proc nemaji schopne manazery co udrzbe rozumi. Vyhozenim vedeni depa Zlicin v lete 2020 a povereni vedenim udrzby clovekem bez vzdelani to jde tady do kytek.
Oba druhy dopravy – silnice i železnice – mají své výhody i nevýhody. Osobně mi nejvíc vadí skutečnost, že po zastavení provozu tratě zarůstají, jsou rozkradeny a pokud je po čase zájem je provozovat, tak to prostě nelze. Pokud by SŽ(DC) věnovala méně času tvorbě vylhaných tabulek a pravidelně se po tratích projela MUV a postřikem proti zeleni pokropila trať, odpor by byl menší. Takhle se neobjednání 810 rovná likvidaci. Jako by nebylo nic mezi tím.
Něco mezi tím navrhnul Kolovratník. 😀 konzervaci se snesením mostů a dalších zbytečností
Pardon, to jsem psal k jinému článku. Kolovratníka a jeho rušení pod záminkou konzervace raději nezmiňuju. To už je extrémní, že si dovolí takhle lhát a ani se nestydí. Lháře opravdu nesnáším.
co týden růst o 20% procent a před dvěma týdny hlásal o 25%. To za chvíli budeme na 150%. No není to úžasné …
Nárůst o dvacet procent týdne se nesčítá ale vychází že stavu předchozího týdne , tzn když jelio deset lidí a nárůst dvacet pa je dvanáct celkem
Není. Denně vidím několik RJ na R8 napočítám osoby v nich sedící. Lidi jezdí málo. Velice málo. Denně počítám co stát vyhazuje za peníze. Kdo chce kam? Je třeba více přemýšlet o dotované dopravě. Chce to jistou změnu. Udržitelnou. Tohle je luxus , který si jednoznačně nemůžeme dovolit. Potěšilo by kdyby lidé kteří to mají v gesci, na tomto průtokáči zapracovali.
Možná by neškodilo, kdyby se tu někdo zamyslel nad čistotou a úrovni ve vozech včetně fungujících toalet, klimatizace a stále vyprodaneho baru nebo ani nedostanete to co máte dostat v 1.tride…….Je to stále a pořád běžný stav této linky.Rad s nimi jezdim, no nic jiného ani na primo nezbývá, ale opravdu mám pocit, že je to čím dál víc zanedbané. /prosím omluvte chyby/
do ….
Že snižuje RJ kvalitu se mi taky zda a to i na komerčních linkách
Snad nepřepali rozvoj s udržením služeb
někde šetřit musí, když loni skončili ve ztrátě odhadem nějakých 300 milionů
Ale ať to není na cestujících nebo tomu adekvátně sníží jízdné. Jančura si vyřval covidové dotace, tak ať s těmi vlaky něco dělá.
Máte úplnou pravdu. Špatný koncept. Za málo peněz málo muziky. Je to služba a není zaplacená. Je třeba dávat podněty a nebýt spokojen. RJ vyhrál trošku na principu vábničky. Zřejmě není schopen za tyto ceny garantovat smluvní službu. Květina na WC které nefunguje je k ničemu. A to jim ze srdce fandím. Máme co jsme chtěli. Buďto držme hubu, nebo si zaplaťme.
Ať radši vypraví ty svoje střely ožralů do Jugošky..
Chystáme se s tou střelou jet s dětmi. Snad nevadí, že alkohol nepiju a děti také ne.
RegioJet na R8 dnes nedodržel požadované posily (asi o 5 vagonu)
kdy na téhle lince něco dodržel?
Psal jste to ministerstvu dopravy? Pak kromě novin doporučuji i policii (že ministerstvo nehlídá za co utrácí)
Ale to je dvojsečná zbraň u popelnic na R17, atd. to nehlídá také.
Spíš NKÚ.
Pozoroval jsem několik zvláštností na této lince a jako běžného cestujícího na železnici mě dokážou celkem naštvat. 1) Cestující s jízdenkami IDS mohou nastupovat pouze do posledních předem určených vozů. Z jiných vozů jsem byl několikrát vyzván k přesednutí. To mi přijde celkem nešťástné, vzhledem k tomu, že cestující IDS vlastní předplatní či jednorázové jízdenky pro 2.vozovou třídu, tedy i pro LowCost a Standard. Jenže díky takovému pravidlu cestující s IDS nemá právo si sednout do třídy Standard, přitom se jedná o 2.vozovou třídu. K těm třídám – nejedná se o komerční spoje, nepřijde mi úplně vhodné tyto vlaky rozdělit… Číst vice »
Co si platí objednavatel mas pristupne . Nikdy se nestalo , že by nejel vagón pro IDS a rezijky . Systém RJ je dobrý , vyhovuje mi , já jsem spokojen .
Popisovaný systém je možná dobrý na komerční linky. Nicméně je-li spoj provozován v závazku, neměl by být povinně místenkový ani jeden vůz v soupravě.
Už řešení R50 mi přijde nešťastné…na IDS jízdenku sice jen můžete, ale jen v aplikaci (asi s místenkou). Integorvat vše, nebo nic, ale prosím ne tyto kočkopsy!
i ČD to mají. Říkají tomu expresní rezervace. Tent systém vás donutí si příště koupit místenku.
Je v tom podstatný rozdíl. U ČD vás nikdo nevyhodí jen proto, že sedíte na místě, které je pokryto expresní rezervací. Maximálně vás vyhodí někdo, kdo má na to místo rezervaci. U RJ vás vyhodí stevard, protože sedíte ve špatném voze a to i přesto, že se podíváte na plánek vozu v apce a v něm se to dané místo vyskytuje jako volné.
To je přesně to co mě otravuje u ČD . Zaplatit si místenku a vyhazovat starou babku . U RJ to vyřeší za mě a nemusím mít žádné výčitky protože to nevidím , přijdu a v klidu si Sednu na své . A systém expresních rezervaci je fakt super . Takto nemám místenku , jdu dozadu a pokud si najdu místo mam zbytek cesty klid . Ideálně po celém vlaku .
té staré babce nikdo nebrání si místenku zajistit, její blbost…
Jasně . Místenka u ČD je kapitola sama o sobě a bába ani neví kde a jak tak jí je to jedno . Je ráda že jede . Ale zvedat ji musím já a příjemné mi to není , spíš obtěžující pro všechny zúčastněné a štíplístkovi je to u zádele. RJ to má za mě vyřešeno bravurně a opravdu mi to vyhovuje . A pokud najdete u ČD jedničku tak u RJ to zvládneš taktéž nebo tě rádi uvedou na své místo a nemyslím si že by to bylo složité i na poprvé . Navíc ve vagonech s místenkou je… Číst vice »
Tohle je nejblbější systém. Expresní rezervace v celém vlaku. Nejlepší by bylo je ponechat v jednom voze, ideálně první/ poslední nebo vždy pár míst u sebe v každém voze (1-2 kupé nebo 8-16 míst ve velkoprostoru.)
Souhlasím. Expresní rezervace v celém vlaku je blbost.
musím Vás zklamat, Jančura má od svých počátků celý vlak pokrytý expresní rezervací, jenom tomu tak neříká
Ona je obecně prasárna existence nějakých (expresních) rezervací…
Expresní rezervace bývá obvykle jen v polovině vlaku.
Možná papírově, ale lístečky bývají často všude.
Jasně, babka si ji zajistí on line…
Proč ne? Už víc než desetiletí chodí do důchodu lidé ze zaměstnání kde jim chodí výplata na účet, pracovali v kanceláři s počítačem,…
Jj, takže ty starší odepíšeme.
Schválně to navrhnu mamince. Pokud budu v náladě, tak i tchýni 😀. Smiřte se s tím, že starší generace si nejen nekoupí jízdenku on line, ale ani se nezúčastní sčítání on line a rezervaci očkování online taky nedají. A je jich stále hodně.
Presne tento pripad se mi jiz opakovane se seniory stal. Nebudu vubec zminovat, ze na moji slusnou zadost o uvolneni mista jsem se setkal obvykle s aroganci galaktickeho rozmeru……
Dědeček byl kouzelný a proměnil vás v zahradního trpaslíka? 😂
Ne, z kouzelného dědečka se stal dobytek ohánějící se holí a zásluhami.
Cestující nemá co vyhazovat jiného, na to je steward.
Jestli to steward dělá bezdůvodně (vyhazuje z místa které není a ani nebude rezervováno), tak zaslouží nakopat, jako cestující bych se bránil.
U bordelu RGJ by si toho ani moc lidí nevšimlo…žádného neviděli…😂
Stačil by i průvodčí. Ale v jednom na X vozů už by to nedal.
Na nápravě se pracuje…
Od 1.1.2042 se ruší veškeré místenky…
Jenže to je úplně něco jiného. Pletete Hrušky z jabkama
Jistě, sice na trase Brno-Bohumín je to ve špičce dražší jak s ČD beze slev, business třída prakticky totožná z Bmz o té IDS ani nemluvě ale jinak fakt dobrý.
Je rozdíl mezi povinně místenkovou dopravou (příplatek) a stavem, kdy je místenka automaticky součástí jízdenky (standard). To zakázané není. Aby byla rezerva pro lidi na stojáka, tak je vyhrazen jeden vagon low cost.
A jak se to řeší, když je tolik lidí na stojáka, že se do toho jednoho vozu nevejdou?
Mít si ve vlaku, kde sednout, zejména při delších cestách je součástí běžného standardu cestování. Akorát v ČD tvrdí, že se jedná o nadstandardní službu. Většina ostatních dopravců na dálkových trasách to považuje za standard.
Aby si nebylo kam sednout opravdu nenastává, s výjimkou v pátek ve 4 hodiny u vlaku do Brna v úseku Praha – Pardubice. Že jsou ale lidi a hlavně slečny a paní nevychované a mají tašky a kabelky vedle sebe a průvodčím je to tak nějak jedno to je jen důsledek. To soukromníci opravdu nemají. A na ČD ještě nepřišly že udělat posilu do Pardubic a omezit na RJ místenky v tomto úseku by byl ten nejlepší marketing. Vlaků je v této relaci dost a dost.
Naprosto souhlasím. RJ s tímto dělá hrozné nesmysly a dělá z tohoto rychlíku komerční spoj. Mají to zbytečně složité. Na lince R19 (ČD) je systém mnoho jednodušší a z mého pohledu i lepší.
Co je na tom složitého . Koupíš lístek s místenkou v ceně automaticky nebo si vybereš místo a vis přesně kam jdeš nebo jedeš IDS a máš minimálně vagón stejně jako režim u ČD seženeš sedíš neseženes stojíš , výhoda že jedeš , sice jako 🐷 ale jedeš . Systém plateb RJ mi vyhovuje víc jak Leo , je čitelný. U ČD sto druhů slev že se v tom ani pokladní nevyzná . V jednoduchosti je síla
A za třetí, sice je pandemické období, avšak počet cestujících se zejména ve špičkách zvyšuje a stále v pátek jezdí pouhých 4-5 vozů,
Koupil jsem si jízdenku z eshopu do SEDMÉHO vozu. A opravdu tam byl!
Z Hranice na M., žst., do Brno, hl.n., sedadlo: 7/16
Sunday, May 9, 2021 3:16 PM – 4:59 PM
Pro cestující s IDS jízdenkami byl určen vůz č.5 – ten byl vždy řazen jako první nebo naopak poslední v soupravě podle toho, kterým směrem se jelo – na tom osobně nevidím nic tak šíleného, co by běžný občan nepochopil nebo se v tom neorientoval:-)
Jediné mínus to má v tom, že je to tuším vždy velkoprostorový LOW COST vůz – stručně řečeno s IDS jízdenkou se mi nikdy nepovedlo se dostat normálně do kupé, ale zase – to je věc objednatele, co si dal do smlouvy, asi o tom rozhodovali úředníci, co prostě nenávidí kupéčka:-)))
Objednavatel si tohle do smlouvy dát nemohl, protože si to sám zakazuje.
A co by se stalo, kdybyste si přesednout odmítl s tím, že to jejich nařízení neplatí?
Pokud by jste seděl na jiném oddíle než máte lístek, tak Vám hrozí pokuta, to mají takřka všichni dopravci v přepravních podmínkách.
napište stížnost na MD + integrátora, když si bude stěžovat hodně lidí, budou muset něco udělat
Ví někdo, zda-li vypadá nádraží Hranice na Moravě pořád stejně hrozně, jako když jsem přes něj od roku 2005 do roku 2011 2x týdně jezdil vlakem?
Ano vypadá.
Změnily se dvě věci: Přibyla čekárna + prodejna RJ a změnil se provozovatel restaurace.
Vlasntě ještě věc třetí, už se nejezezdí vlevo, vystupuje se tedy na opačnou stranu.
My mame taky koupenou jizdenku Zabreh-Praha ve 4 cele kupe a tesime se
Mínusy. Tady je to samá modroguma. Závistivý ksindl
Spíš mimo téma.
My se těšili až do dnešního večera, kdy nějaký blbeček od RJ změnil návazné autobusy a přišel kouzelný email. Pokud máme jet z nádraží 3 hodiny busem, tak mám chuť mít celé ty 3 hodiny a 15 minut Radima vedle sebe. Asi zase nemá prachy a šetří na autobusech. Podle infolinky prý „z technických důvodů“. Co znamená jeho slogan Dovolená bez starostí? NIC! Všechno, včetně dovolených i ubytování domluvené, přípravy stály taky prachy a hlavně hodně sil zabrala příprava těch tří našich partyzánů. Jeden z nich to opravdu busem nedá a nemůže za to. Po opravdu dlouhé době mně někdo… Číst vice »
Zkuste taxi, v 5 lidech to vyjde levněji…
Taky mně to dnes ráno napadlo, až jsem se na to trochu vyspal a trochu vychladl. RG by ten pocit z cesty v noci v lůžkovém voze (rodiče obzvlátě ocení Pullmanův vynález ) totálně zabil změnou návazné dopravy z jiného nádraží. Místo 77 km busem něco přes 200 km. To je strašná představa, fakt. Jako jasný, nemá prachy, šetří. Ale my si všechno naplánovali v návaznosti na to, co slíbil. A technické důvody jako zdůvodnění? Snad ekonomické, ne?
Až příště budete jiným nadávat do závistivých ksindlů, podívejte se nejdřív, co za spamujícího ksindla jste vy.
Bylo by fajn vrátit i busy na letiště ve Vídni.
A začne informovat o mimořádnostech?
Zajisté. Ale v době, kdy na R11 a R12 (a postupně i jinde) začnou jezdit ABmz, Bbdgmee, a Bdpee…
Tedy už ve stádiu agónie…