RegioJet navýšil emisi dluhopisů o 447 milionů, investuje do vozidel a splatí úvěry
Traxx RegioJetu před první jízdou. Autor: Zdopravy.cz/Josef Petrák
Společnost RegioJet naplnila své oznámení z loňského října a navýšila své dluhopisové financování. Emisi z loňského června ve výši 921
Co plánované depo v Malešicích? Postupuje se nějak?
Mohl by koupit řidičáky, třeba v Havířově (na konečné) čeká asi 50 minut, kdyby měl řidičák může snížit na 20 minut
Takže může přidat třeba 2 páry spojů na den a nemusí přidávat celé soupravy
„Loni firma koupila 60 vagonů“
Ví někdo typy a přesné počty, kolik jich to bylo? Kolik z nich je aktuálně provozních?
Co vím tak:
10 astra
11 dvoupatrových
28 z Německa na R8
A 10- 15 na linku Praha- Ostrava (taky z Německa)
Moc se mi líbil článek v květnovém Železničním magazínu, byl nezaujatý , plný faktů a ukazoval že ne vše co pan Ondrůj řekne je úplně pravda.
No to je už takový osud podobných „úst“ že jejich vyjadřování je hodně „zpolitizováno“, tj není cíloem jejich být absolutně pravdomluvný bez „obezliček“, nýbrž spíše co nejdiplomatičtěji šířit to, jaký mediální obraz vytváří PR oddělení daný firmy….
Zase investoři úplně nevěří byznysu RJ. 4% k PRIBORu je nadprůměrná přirážka, velké a silné firmy mají i 1%. Navíc jde je mimo jiné o peníze na investici do majetku a to bývají sazby nižší.
Leo Express si naposledy půjčoval za 9,1 % p.a.
Tak ono se to podniká když neplatí za použití dopravní cesty a má dlouhodobě nezaplacené faktury u SŽ a je mu to tolerováno. O depu v Hostivaři zde také žádná zmínka, že tu stavbu odpískal, když zjistil kolik by to stálo a že mu to SŽ nepostaví zadarmo a nepředá k užívání.
Všichni dopravci teď díky koronaviru dostali odklad na platbu za DC (dopravní cestu).
Pokud by dlužil SŽ(DC) peníze, tak nedostane přidělenou kapacitu.
Nejsem fanda žlutého, ale číst tady pohádky také nechci.
To je pravda odklad mají všichni, ale pozdní placení za dopravní cestu bylo i před Corona.
Vy děláte v účtárně RJ, takže o tom něco víte? Nebo to je jen JPP a zbožné přání?
Jj, zbožné přání.
…tady někdo nemá rád žlutou barvu…
Osobně je mi jedno jaká je to barva, ale ať platí pro všechny stejně, nezaplatíš tak zítra nejedeš
On ještě stále za použití cesty neplatí? Já myslel že měl jen nějakou úlevu na rozjetí.
Pokud by kdokoliv neplatil, tak, jak bylo už tady napsané, jednoduše, by nedostal sloty, a nikam by, nefrčel…
OPno se to podniká, když všem dopravcům udělalo tuto „slevu“ SŽ…
O tom že platí pokovic díky výhodám které dostal před začátkem podnikání ve vlacích se ví už dávno.
Povídal jeden fíra na fírcimře?
Insideři mají poněkud jiné informace. Jančura platí pozdě tam, kde si to může dovolit, nestává se, že by neplatil vůbec. U Dobré Správy železnic, státní organizace, by mu za dlouhodobé neplacení rychle zatnuli típec.
A když píšu, že u nás není RJ s žádnou fakturou ani den po splatnosti, tak se mi tu nevěří.
Na jednu stranu Regiojet koupil loni 60 vagonů, ale z toho bylo cca 10 vozů Astra a zbytek ojetiny. A letos má přijít ještě 6 Aster a zbytek budou opět ojetiny, které bohužel (bohudík) stále zvedají úroveň železniční dopravy v ČR.
Jinak by mne zajímalo, jestli už jsou lokomotivy řady 388 kompletně schválené, protože v květnu jezdily Traxx y MS3 ČD cargo ještě na okruhu. A zda-li budou mít u Regiojetu maximální rychlost 200 km/hod, nebo ty první lokomotivy budou mít vmax 160 km/hod, jak bylo původně prezentováno.
Všechny Traxxy, budou a jsou stavěné na, V max – 160 km/h
To samozřejmě není pravda, jsou i Traxxy s celoodpruženými trakčáky na 200, můžete to upřesnit, že všechny Jančurovy Traxxy jsou stavěné na Vmax = 160.
Zdravím, už při objednání, byl krom jiného požadavek, aby byly ( jen ) na těch 160 km/h On, je jeden z mála, kdo pochopil, že krom jiného, tu tratě ( rozumějte ) celé traťové ůseky na 200 km, jen tak nebudou a na kousky ůseků, těch 160 km stačí s rezervou na min 15 let dopředu. Ovšem, jde tu o něco jiného, peníze, věřím tomu, že se s cenou dostane, pod 100 mega za kus, což se může jinému ( mému oblíbenému modrému dopravci, jen zdát…. ) Ostatně, on nám Ludva poví, za kolik se dnes pronajímá Vectron, že, milý… Číst vice »
nO ONO V čr TA 200 JEŠTĚ DLOUHO MOC VELKÝ ZASTOUPENÍ NA TRATI MÍT NEBUDE…
Nebo se mýlím? kolik tratí máme na 200? a kolik jich budeme mít, řekněme, za 10 (20) let?
Má cenu NYNÍ pořizovat stroje na parametry které budou bůhví kdy a bůhví jakým úseku
Když mu chybí vagóny tak ať zprovozní těch 13 lowcost vozů a cca těch 20 z belgie
Ty nakonec koupilo ČD a jezdí asi na metropolitanu jako jednička . Dodnes je vyšetřují …….
Cože? Ty belgické vozy koupily ČD? Jako fakt?
Jsou prý odstavené v Kutné Hoře,
RegioJet je koupil, však je sem tahal, myslíte si že by je RJ prodal ČD?
Chtělo by to konečně nový pořádný vagóny nebo alespoň rekonstrukce kde se rapidně změní design vozů a ne pouze výměna potahů.
Podle RegioJetu se nevyrábí dle nového TSI. Sice Siemens se Škodou vyrábí, Poláci vyrábí ale podle této firmy se nevyrábí . Viz ŽM5/20
Jak to bylo? Do švestek!!!!
po žních k Turkovi!
Na „garážovku“ slušný 🙂
Tento článek, VYPÁLÍ MODRÝM OČI I REŽIJKY
Režijka – pouze zaměstnanci ČD jako zaměstnanecký benefit
NIKOLIV ale rodinným příslušníkům apod.
Režijku, ať si mají zaměstnanci ČD případně i rodinní příslušníci, když jim to zaměstavatel dá (třeba Arriva to má v trochu jiné podobě také a platí na vlaky i busy), ale proč je má kde kdo mimo mateřskou ČD, to není k pochopení. ČD pak vozí téměř zdarma tisíce lidí, kteří s nimi nemají nic společného. A kdo to ve finále platí? Nejlepší sponzor státního bordelu – daňový poplatník!
Tak proč mám jako rodinný příslušník režijku ?
To spíš tobě, jak to tak čtu.
Mě?? Jelikož, jsem PLATÍCÍM A NEMÁM, DÍKY BOHU, TU ZMRŠENOU REŽIJKU, tak jen kvituji to, že roste a dělá to, tak, jak se to dělat má.
Takže, honem rychle, šup, na Vysočinu, dokud tam platí te, REŽIE, protože brzy, to RADIM, PŘEVEZME.
Jinak, co se depa týče, bude hlavní zázemí na Ostravsku, ale, Hostivař, také bude, nemějte nejmenší obavy….
Mirek111 : Hm. Takže Bohumín.
A já si myslel , že si chlapi dělají srandu když říkali, že při mé některé příští návštěvě budou mít už montérky žluté…
Je tomu tak…. a s těmi žlutými montérkami, to je záležitost, volby ( jasně že, vtipkuji )
A tady se zase někomu zatmělo vzteky před očima jen slyšel modrá barva 😀. Poslouchej nebyl jsi tu náhodou před časem pod jménem Tronda? To byl taky takový antirežijkář. Víš co ? Nezapomeň si pořádně vyprat to svoje růžový tričko, ať je pan šéf spokojený. Prý je na zaměstnance ras 😀.
Špatná dedukce, milý Ludvo, a to ve všem. Kde je Trondovi konec, to netuším. A co se té modré týče, mám jin rád, jako barvu a věřte, že i do budoucna, to bude OK.
Kraje, jsou Ti ( konečně ) podle kterých se bude realizovat ZDO ( vyjma rychlíků ) takže, to neznamená nic jiného, než, že se začne snižovat rozsah dopravy Molochem, a konečně tak, ušetří a hlavně, vynaloží své prostředky tam, kde budou smyslu plně vynaloženy ( nezaměňovat s černou dírou, sídlící na Nábřeží )
A víš co nechápu proč se za to, že jsi jeho zaměstnanec, vlastně asi stydíš, že to nepřiznáš. Jak jinak by jsi měl takové informace, tedy jestli jsou pravdivé, kolik má dluh, že platí za cestu, kde bude jaké depo, jaké lokomotivy bude mít atd.
Ludvíčku, Ludvíčku, samá voda, samá voda…Ani jedno, ani druhé…
Mě je v podstatě jedno s kým jedu. Vyberu toho, kdo aktuálně vyhovuje lepe. Docela mě baví sledovat tady tu “ válku “ různobarevných skupin. Jen mi vadí když někdo, třeba jako ty, jen kritizuje a to bez jakýchkoli zkušenosti s tím co je cílem jeho kritiky. U jednotlivých zaměstnanců je ta zášť až nenávist asi i pochopitelná a přirozená, možná i prospěšná, protože může motivovat. Ale když tedy zaměstnanec nejsi? Pak je ta tvá nenávist a škodolibé přání neúspěchu, nebo dokonce nějakého neštěstí asi určitá psychická porucha. Možná by nebylo od věci vyhledat pomoc odborníka.
Za mně taky. Jezdím tím, co v danou chvíli je pro mne nejvýhodnější. No a dělám pro toho, kdo řádně a včas paltí. Takže zatím v pohodě.
Nevedu s nikým, žádnou válku, proč také? Jen, bych byl rád, aby ten, kdo na to nemá, aby dál neprotahoval svou, agonii, a šel od válu…
Přenechat to někomu, kdo to, umí, levněji a kvalitněji, ať je, jakkoliv zbarvený…
Modrá je, dobrá, ale, nějakých 33 – 34 miliard dluhu, bez vyhlídky splacení, to nevidím dobře a cálovat to, nechci…asi tak…
Víte jaký je dluh SNCF ?
Podobný, ne – li, vyšší než u DB??
O hodně moc vyšší.
Ani se moc tomu, nedivím, oni Frantíci, to jsou, výteční odboráři, na dráze, především, takže, mne to až tak moc, nepřekvapuje….
A to byl jeho hlavní záměr, ne? 😉
Z toho co jsem viděl na Praha – Brno, tak je do počtů před Covidem ještě daleko.
Ona je furt D1 lepší než rouška
Jako by ji někdo komu vadí v tom vlaku vážně nosil…
Někteří z personálu na tom bazírují, ale např. minulý čtvrtek jsme jeli v business 4, po dohodě jsme dekly sundali a nikdo neprudil.Ale počty skutečně lezou nahoru, dnes ráno low cost vyprodaný, dtandard taky veli slušně obsazený.
Djoković ji taky sundal …
máš na houby roušku. Za mě vzdušná rouška lepší jak D1
Tak ona věta blíží se je velmi neutrčitá… otázkou je zda se mi blíží penze (bude -li vůbec v tu dobu), když mám do ní 16let….
Dnes ránu 7:44 R8 Krpole Ostrava – v 1. třídě jsem byli celkem 3. Místa dost, klima klimuje, švestková buchtra taky jako již tradičně… 204Kč. Zatím dobrý!!!!
Ty jejich „buchty“ mne tedy fakt zklamaly. Zkoušel jsem to víckrát a vždycky oschlý a hnusný. Už si radši koupím jinde…