RegioJet nabídl pro provoz v Ústeckém kraji elektrické Pesy, dva roky motoráky 628

Jednotka Pesa Elf II v barvách RegioJetu. Foto: RegioJetJednotka Pesa Elf II v barvách RegioJetu. Foto: RegioJet

Pokud Ústecký kraj uzavře smlouvu na provoz regionálních vlaků na šesti tratí se společností RegioJet, čeká na cestující svezení v

42 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
akademik

Proč to ukazují ve žluté, vždyť bude muset mít ty vlaky zelené.

Odborář

Vlaky nebudou vyvedeny v zelené, jelikož nepatří Ústeckému kraji. Zelená se týká autobusů, které UK vlastní a pronajímá dopravcům

BoH

No, snad to nedopadne jako s Highjety, tedy že nakonec lidé budou jezdit napořád ve 628 🙂

jan

Jojo TSI na tak malé vlaky a takové tratě. To bude super kravina.

Petr.R

proč? vy taky si kupujete auto kde nemáte deformační zonu? Co když na té trati ujede nákladní vůz, vy jako nechcete bezpečnost pro fíru nebo cestující? Co tam chcete aby jezdilo?

jan

A k čemu na trati s 80 km/h mít vozidlo navržené na srážku ve 110 km/h, když většinou se ještě ubrzdí. A tahat o 20 tun těžší čela. Zvláště v 2 vozové variantě. 24h denně 7 dní v týdnu. Ta elektřina taky něco stojí, i když na ní není zatím spotřební daň. Jenom kolik prostoru je tam pak k ničemu. A k čemu jsou na 80kových tratích vozidla na 160. Opět TSI je zcela nevhodné na české menší tratě. A vlastně je mohou udělat méně konkurenceschopné. Opět. Nehody se ději jen občas, zejména s kamionem. A mělo by se to… Číst vice »

Apollo 17

Ty vlaky budou jezdit i na trati 130,kde je už nyní rychlost 120 km/h, v budoucnu až 150 km/h.Také trať Děčín-Střekov není žádná lokálka a po modernizaci bude na ní rychlost nejméně 120 km/h.Proto je v pořádku,že budou splňovat TSI.Navíc budou muset být vybaveny zabezpečovačem ETCS.
Na české lokálky se dá nasadit „tramvaje“,které nemusí splňovat TSI,nemusí mít zabezpečovač LS,nebo ETCS.Tak nějak je to na jindřichohradeckých úzkorozchodkách.Nebo je nahradí autobus.

Bram

Míní kosmická loď toto:…..Také trať Děčín-Střekov není žádná lokálka a po modernizaci bude na ní rychlost nejméně 120 km/h…..

……opravdu vážně? Rychlost 120 km/h se na trati Děčín – Střekov nemá šanci ve stávající stopě objevit, tedy krom pár pro dopravu zcela bezvýznamných a tedy i kratičkých úseků a rychlost větší je zcela mimo realitu.

Apollo 17

Brame tak jak je to.Nemá se objevit,nebo se má objevit na pár bezvýznamných úseků.M 262 to nevyužije ,ale vozidlo s výkonem 1600 kW už jo.

JIP

Apollo 17 a kde jste na to přišel? Na trati 130 má přidělenou kapacitu Most – Bílina a tam je rychlost 80km/h. Zvýšení rychlosti se počítá v úseku Bílina – Oldřichov a tam má být nejvíce 145km/h. Tam zatím jezdit nebude.

Apollo 17

A jak jste na to přišel Vy ?Na trati 130 bude vozit Os s odjezdem z Mostu ve 23.25,který jede do Ústí přes Oldřichov a Teplice,kde má být těch 145 km/h.

JIP

To, že má jezdit kolem půlnoci do Ústí přes Teplice jsem nevěděl. Dostane kapacitu Most – Bílina a dále do Ústí přes Úpořiny, tak jak to vyhrál v poptávce. Tak to Ústecký kraj zalhal. Děkuji za info.

AAA

Welcome to EU

noerf

Jakou maji soupravy kapacitu?
Mimochodem na okruhu ve Velimi proběhla zkouska tretiho traxxu pro Regiojet, nevite jak je to se ctvrtou lokomotivou traxx, kterou mel Regiojet také koupit?

JZ

150 míst k sezení

JZ

nebo 100 (dvouvozá varianta)

Petr.R

to asi RJ neobjedná, to má sedačky jak v metru, myslím, že konfigurace bude stejná jak u 844.

jan

To jo, slušná sardinkárna.

Petr.R

cestuji tím a zdá se mně to dobrý, u nás 844 zvětšily počty asi tak o 70% přepravených

jan

Fakt? to je super číslo. Koridorová trať nebo vedlejší? Nemůžete být konkrétní?

Petr.R

Psali, že bude kupovat 8 a na 20 opci traxxu Ms2. A jaká kapacita elfu? podle toho co si nechá vyrobit a kraj žádá. Navštivte stránky výrobce a ta konfigurace tam je. Určitě se tady o tom dočteme a kolik čd bude kontaktováno personálním od RJ to napíší pracovníci, ale jak to znám od kámošů, ti raději do civilu než pod dráty.

Petr.R

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pesa_Elf spíš tohle, dole je tabulka, ale my nevíme, co bude RJ objednávat.

Elb

Budou to dvousystémy?

Petr.R

pokud vím, tak když se dva spojí, tak ano, ale jestli to pojede na jednu soupravu to nevím.

Pavel

Můžete to více rozvést? Já totiž nepochopil o čem vůbec mluvíte.

coudy

no a dle něj když se spojí tři tak to bude třísystém… on neví o čem zde píše hlavně že něco napíše… 😉

Petr.R

coudy- uklidni se, sám nevíš podrobné technické udaje a když výrobce uvádí DC 1.5 kV/3 kV nebo AC 15kV/25kV voltů tak ani já nevím, jestli jedna souprava má dvě napětí nebo výběr.
Kdybys to věděl, tak bys to napsal, ale tak je lepší pomlouvat druhý, aby druzí si mysleli, že jsi jejich bůh.

Petr.R

oni vyrábí bud to nebo ono, ale né aby to bylo dohromady, tak když si koupíte stejnosměr a druhou soupravu střídavý, tak teoreticky bude moc jedzit i AC-DC, ale jak jsem psal, jestli to jde.

Bratt

Je vidět že opravdu nechápete vůbec nic,ale klidně se o to s čtenáři podělíte-a to je od Vás hezké.
(pan Sůra mne asi smázne,patříte k jeho chraněncům,ale co se dá dělat…)

Petr.R

a vy to chápete jak,když výrobce uvádí že vyrábí stejnosměr nebo střídavinu, vy jste to pochopil jak? Přečtěte si všechny moje příspěvky a uznejte, že mají životní pravdu. Vy jste zaměstnanec ČD nebo Vás vyhodili za rozkrádání-viz příspěvek 9.10hod. Jestli jsem se vás tímto dotkl, tak nejste sám z čd. Tuším, že jste na mně vyjel aji v diskuzi kde jsem psal, že čdáky udávaná spotřeba sharku 150l je jen pro zloděje.

Apollo 17

Je vidět,že Vy nic nechápete.O vozidlech nic nevíte,jen tady prezentujete nějaké směšné domněnky (-:

Elb

Tak ať se chudák netrápí. 😀 Dvousystém znamená, že vozidlo jezdí na střídavou i stejnosměrnou trakci zároveň, dvě spojené jednotky rozdílných trakcí vážně dvousystémové vozidlo nevyrobí, je to technologicky dost špatně proveditelné až nemožné nebo spíš zbytečné, krom toho, že tam kde dnes jezdí prázdná Regína, by tak jezdily dvě spojené elektriky, když už by to jezdit takhle muselo, tak je jednoduší větší vozidlo, kde nebudu připlácet za dvě nepoužíváná čela, stanoviště.. Je ale dobré mít za úplně vším nějaké cizího negativního činitele, který za všechno může, měl to nacismus, komunismu, má to dnes pan Babiš i Jančura, schválně kdy… Číst vice »

Petr.R

ježiši vy nechápete, já jsem psal, že když se spojí dvě jednotky, tak je to dvousystém? Třepte se, třeba bude článek, že stejnosměr elfII dovezl druhou soupravu na střídavý proud elfII do jihlavy, kde končí čd.
Nevím už jak čd rozumí slovu nebo nebo jestli to nečtou, ale já jsem psal že vyrábí střídavou NEBO stejnosměrnou.

Petr.R

kde jezdí ted regionova, tak bude jezdit stejnosměr, vysvětlete proč by tam měli jezdit aji střídavé jednotky, nebudte ztoho smutný, RJ vás zaměstná( jestli nejste alkoholik a máte čistý trestní rejstřík) i to dieslové auto a traktor můžete mít. Jančura si tu spotřebu hlídá.

Apollo17

Člověče,proč tady vymýšlíte takové bludy?Stejnosměrné vozidlo bude k ničemu,když do 10 let bude mezi Děčínem aStřekovem 25 kV.

Petr.R

pošlete mně vaši adresu? jestli se dožiju, tak bychom tu střídavinu za tych deset let mohli oslavit. Nemá nejdříve být střídavina do říkovic jak se bude dělat elektrifikace zlínky? Tych Vašich deset roků vynásobte aspon 2,5X.
Vy jako si myslíte, že jančura koupí pro vaše oči střídavinu a bude čekat 25 let než totam změní?

Petr.R

Co tedy poradíte společnosti RJ. Já jsem napsal škoda panter. Naučte se diskutovat.

Apollo 17

Já nic RJ radit nebudu.Oni sami ví,co mají koupit.Z rad Petra.R budou mít leda legraci 🙂
Panter je velký a drahý na soutěžené tratě.A koupit stejnosměrnou jednotku je úplná kravina.

Martin1

Nejlepší je rada ohledně učení se diskutovat od osoby, která to sama neumí 😉

Bery

Pockal bych na oficialni zpravu, tam snad budou uvedeny parametry. Zatim se cerpa vicemene jen z drbu.

Petr.R

pravda, třeba to nebude pesa, ale škoda a určitě cena bude tajná i to by nás zajímalo.