RegioJet na Slovensku vypraví Prezidentský vlak s kandidáty
Prezidentský vlak RegioJetu. Pramen: RegioJet
Speciální vlak se sedmi kandidáty na prezidenta Slovenské republiky vypraví zítra na objednávku vydavatelství Petit Press společnost RegioJet. Na palubě
Já jsem z Moravy ,ale pro mě je to 😅ŽLUTÝ MOR😎
blondýna?
Když jsem viděl tu fotografií na FB Regiojetu jak se mačkají na čtyřce ve voze Astra… Tak jsem si vzpomněl na vozy Bee272 z první poloviny 90 let.
Vážení českí priatelia. Prezidentský vlak je svedectvom , ako na Slovensku funguje demokracia. Vybrali iba tých , ktorí investovali do kampane minimálne 100 000€. Ostatných kandidátov, ktorých nepodporujú politické strany ani oligarchovia nepozvali. Na Slovensku opäť vyhrajú peniaze, nie schopnosti kandidáta.Vlak sa skladá z 2 vozňov. Reštauračný a prezidentský. Financuje to najsilnejšia skupina žralokov PENTA. ….Aké ľudové…
Však on Jančura také jistě nepoveze ten vlak „za hubičku“ – někdo (si) to zaplatit musí (může) …
jančura je na slovensku největší dopravce s největším nárustem cestujících.
Je dobré si to podchytit. Prvně se nezadařilo, tak to zkusíme znovu. To by bylo, aby Slovensko nezežloutlo. 😀
To už je slušná paranoia.
Nápodobně pane TéHá nápodobně. 😁
vy pražáci slováky nemáte rádi, my moravané jim to přejeme aby jezdili kvalitně a levně jako my se žlutým.
Půjde o soupravu složenou Z vozu Astra.
to je sporný, já bych též napsal S-ským čím, kdyby tam bylo třeba předělaného vozu z astry, tak Z.
skládá se Z čeho, určitě ne s čeho …
tohohle by se mohl chytnout zeman a RJ by mohl nabídnout u nás lůžkový vůz a restaurační, když čunek mu nechce platit ubytování.
petr.r: Zřejmě moderní vozidla státního dopravce nebyla dost dobrá pro kandidáty na prezidenta. Jen by mne zajímalo, jestli trasu pojede vectron z reklamním polepem na portál dovolena.cz
S reklamním polepem..
Jo ta dovolená, vybírám momentálně u jančury side díky fotce, ale už je tam jiná. Jančura nám otvírá oči, že nemáme klikat na čínany, ale ta reklama přejde na stránku SA určitě, tam jsem byl asi dvě hodiny.
Čunkovi se nedivím, já být hejtmanem tak půl milionu za prezidentskou návštěvu také nedám; bez ohledu kdo tím prezidentem je.
Jinak by možná nebylo od věci obnovit tradici prezidentského vagonu, který by se připojoval k běžným rychlíkům. Tak cestoval i Masaryk, kterého se poslední tři prezidenti snažili nějakým způsobem napodobovat. Zajímavé je, že Masaryk hojně využíval železnici, přestože to již nebyl nejrychlejší způsob dopravy. Letecká doprava byla rychlejší. Hojně ji využíval Tomáš Baťa, který bohužel na oblibu létání doplatil.
Není se čemu divit,že v dobách Masaryka cestoval prezident raději vlakem,letecká doprava ještě nebyla příliš bezpečná a nehody relativně běžné….jak sám hezky uvádíte na příkladu Tomáše Bati…takže moc jiných možností,než železnice nebylo
S tím že by prezident, ale i vláda, měli více využívat vlaku než kavalkád souhlasím otázka je jestli v režimu speciálního vozu, obyčejného vozu navíc, nebo pouze zakoupení a rezervace 1-3 kupé I. vozové třídy. České dráhy snad dokonce mají salonní vozy (jejich technický stav je otázkou) a s menší úpravou (vyvedení alespoň 110V DC, to by mělo asi 80% spínaných zdrojů dnes přežít) mohou sloužit i dnes, pokud tedy vláda disponuje nějakou soupravou pro digitální spojení, tedy kufrem do kterého zapojí napájení a pár ethernetových kabelů. Ovšem otázkou je jestli má být pro prezidenta republiky využíván speciální vůz, nebo… Číst vice »
V současnosti jsou pro potřeby „služebních“ jednodenních výjezdů vrcholových státních funkcionářů asi „autokolony“ rychlejší a výhodnější, než jakákoli jiná doprava, navíc „vládní“ automobily by se do cílových oblastí musely asi většinou přesunout stejně, protože by tam byly potřebné pro další „operativní“ využití v nich – jiná situace je u vícedenních cest, kdy lze naplánovat volnější program. ČD snad ještě stále nějaké „salonní“ vozy mají a udržují, ale v běžném provozu jsou k vidění spíše jen výjimečně. Zaráží mě ale rozpor, když v některých zdejších příspěvcích je pro cesty politiků navrhováno jen vyhrazení několika oddílů 1. třídy v pravidelných vlacích, ale… Číst vice »
Já tomu rozumím tak, že by měli objednán vagon navíc, ale zabrali by třeba služebně jen půlku a druhá by byla pro cestující. Ideálně by se sestavoval počet vagonů podle aktuální poptávky a byla by tam v té 1. třídě / business nějaká rezerva.
No, to je hodně idealistická představa – možná sem-tam někdy by to výjimečně zafungovat mohlo, ale jako běžná záležitost je to skutečně dost ilusorní.
ano, máme tady přeci zlou čd a babiš s vládou přeci museli jet s leo expresem-jak jeli do hulína a při diskuzi, přeci řekl, že leo je levnější, rychlejší, pohodlnější.
Nezapomínejte také, že ve vlaku se nesmí kouřit. Čili pokud se má vůbec o nějakém cestováním politiků vlakem mluvit, musel by pro ně být soukromý vůz, ve kterém by se smělo kouřit.