RegioJet bude mít mezi Brnem a Bohumínem levnější občerstvení v 1. třídě, dva týdny bude tolerovat jízdenky ČD
Vlak Regiojetu v čele s lokomotivou Siemens Vectron. Foto: Timotej Gruchalák
Společnost RegioJet zveřejnila ceník svých doplňkových služeb na palubách rychlíků linky R8 mezi Brnem a Bohumínem, kde začne jezdit od
Tak Regiojet přebral od ELL tři zelenobílé vectrony, zřejmě je zařadí na linku Brno-Bohumín.
Na této rychlíkové lince přijímáme jízdenky RegioJet na konkrétní spoj, flexibilní jízdenky pro linku R8 nebo časové jízdenky. Také zde akceptujeme jízdenky integrovaných dopravních systémů IDS JMK, IDSOK a ODIS. S nimi vás vždy přepravíme, ale nebudete mít garantované místo k sezení.
A opravdu mají kompatibilní čtečku všech IDS?
Hlavně se mluvilo o tom, že i k jízdence IDS JMK, IDSOK a ODIS půjde vždy místenka dokoupit a zatím, kde nic, tu nic.
Poseidon IDS JMK tuto volbu vůbec nenabízí, dneska jsem to osobně zkoušel a když jsem klikl na odkaz níže:
https://www.shop.regiojet.cz/?locale=cs
, tak to píše „Hmmm…Tato stránka je nedostupná“.
poseidon je omyl. Z jara jsem se s ním tak vytočil, že letěl z mobilu. A peníze, co jsem tam měl si můžou narvat do špic kreténi. Nešly tamodsud vybrat.
A bude tam vůbec někdo kontrolovat jízdenky nebo se bude lítat jen s občerstvením. Aby se lidi nejezdili jen za cca 20kč naž….a svést zadarmo. Myslím, že brzo zjistí jak to tam chodí 🙊.
Koho budou svádět? Stevardky?
🤣 to taky
šikovnou stevardkou s dobrým občerstvením bych se svést možná nechal.
No ale jedině se sushi 🙂
Najednou ma Žluťák první třídu?
A bude ji taky vydávat ta druhou jako v komerci, aby dojil stat na kompenzacích?
Děkujeme za hodnotný názor do diskuze. Velice si ho vážíme. 😛 Jediný kdo bude někoho dojit, tak jste vy a nejlépe vaše jihočeské kravičky.
se divim ze te tankuje zlutak na morave a ne ty stary popelnice co v jiznich cechach vydava za jednicku nekdo jinej…
zacina se ukazovat, ze rezijka neni zamestnanecky benefit, ale diagnoza…
která je ovšem fyzicky jako druhá.
jisté rozdíly tam jsou…
By mě zajímalo, jestli si v té aplikaci objedná občerstvení kdokoliv, nebo jen ten, kdo má jízdenku dle tarifu RJ (navíc třeba jen s vazbou na vlak a místo).
„RegioJet bude mezi Brnem a Bohumínem dva týdny tolerovat jízdenky ČD“
Jak vůbec můžou České dráhy prodat jízdenku na vlak, kde vůbec nejezdí?
Úplne jednoducho. Lístky sa nepredávajú na konkrétny vlak a od Vyškova až do Bohumína existujú vlaky, ktoré dopravuje ČD…
Protoze iN100 napriklad?
Tak s IN 100 může nastoupit do RJ jenom klient ústavu. Jakoby sis koupil poukaz na jídlo z bufetu a sedl sis do rastaurace
No, spíš jako kdybys nafasoval věrnostní kartičku Sparty a domáhal se s ní vstupu do šaten Baníku…
Tak to by dotyčný dopadl o poznání hůře, než při nástupu s In kartičkou do vlaku RJ. 🙂
Kouzelne sluvko – CELOSÍŤOVÁ
Tedy jizdenka na celou sit ve vlastnictvi statu.
A na opravdu mne nezajima, ze tam misto dopravce jezdi povoznictvi.
Vás to zajímat nemusí, ale pak se ale nedivte, jakmile vás vysadí na nejbližší stanici. 🙂
Hmmm…. Vidíte někde na in kartě logo státu?
http://www.ceskedrahy.cz/kariera/zamestnanecke-vyhody/jak-vypada-in-karta/-5176/
Schválně jsem si ji vytáhl z kapsy a nevidím.. pouze třikrát logo ČD a pak tam mám ještě logo ČD bonus.
Nic o vlastnictví státu. Tedy IN karta – jakákoliv je celosíťová pouze ve vlacích ČD
a v jaké síti?
T-mobile asi…
Už jste se s tím zkoušel narvat do vlaku GW? A dojel jste aspoň do Boršova, nebo vás vysadili už na jižní zastávce?
hezky, já maám kartičku k Mekáčovi, půjdu si sní pro slevu v hospodě na Růžku
Jezdí tam stále. Jen lehce složitěji. Z Bohumína do Nezamyslic je nutno použít osobáky a z Nezamyslic do Brna se dá jet rychlíkem R12
Proč nepoužít EC, které jede přes Přerov?
Protože tím minete zastávky Studénka a Suchdol nad Odrou, kde rychlíky nyní stojí. Já to bral trasu jako celek se všemi zastávkami, které na trase jsou. Samozřejmě, že se dá jet i EC to nepopírám.
Víte jak ekonomicky fungují ČD a RJ?
ŘJ ekonomicky
ČD alibisticky
Někdo s ratingem na dluhopisech s nízkým úrokem, nekdo zase na těch korunových. 😉
Pokus o nepatrný útok?
holý fakt, jak o jedněch tak druhých…
RJ funguje tak, ze Jančura leze Babišovi do prdele a ten mu na oplátku zaridil stamiliony za slevy pro důchodce s studenty.
ještě že ty ČD žádné kompenzace za studenty neberou. Jinak bych si o nich musel myslet něco nehezkého
které nejvíc sypou Leošovi. Vemte si prášek….
Kompenzace září 2019
Autobusy:
ČSAD VSETÍN, a.s. – 18 646 813,00
STUDENT AGENCY, s.r.o. – 14 662 215,00
ARRIVA VÝCHODNÍ ČECHY, a.s. – 12 824 207,30
ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY s.r.o. – 12 275 102,93
ČSAD autobusy Plzeň a.s. – 11 561 842,90
Vlaky:
ČD, a.s. – 252 272 776,80
RegioJet a.s. – 32 627 297,00
LEO Express a.s. – 12 932 209,25
GW Train Regio a.s. – 2 670 421,15
ARRIVA Vlaky s.r.o. – 984 204,00
Zdroj: MDČR
na jednotku výkonu vyhrává Leoš, TOhle jsou celkový cifry. Tj kdo vozí nejvíc linek nejvíc dostane zapalceno. Zajímavjejší je cifra kompenzace na jednoho přepraveného človeka.
Když jsem nedávno viděl jejich ‚zázemí‘ na Severním nástupišti ( PHA Smíchov) tak klobouk dolů, že takto fungují. Ještě z okna 810tky směr Semerink jsem na to užasle hleděl 🙂
Mně se moc líbilo na Smíchově stříkání hadicí na čelní sklo žlutého Perše pod trolejí….
3kV ss nedají blesk tak ochotně, takže to tam zatím provozují bez lidských ztrát. Pod 25kV st už by to bylo o život v každém případě.
viděl jsem vytáhnutý oblouk na 22kV v primáru měnírny a viděl jsem 3kV DC VSET . Rozdíl je patrný…Ale zabít může i 235V 50Hz v koupelně nebo přeseklý kabel k sekačce na trávu..
to jo, ale akce „hadice pod troleji“ je opravdu strkani prstu certovi do prdele…
Nejednoznačný příměr, když nevím, co ten čert preferuje…
tam je stejnosmer, ten je tolerantnejsi nez 25kV stridavych
taky??? To je náhoda ! bod pro Kečup1970
V nabídce nevidím sushi 🙁 já se celou dobu těšil jak dycky o víkendu ráno nebo před víkendem večer sednu v klídku do vlaku, zapomenu na všechno, vypnu mozek, dám v klídku sushi, víno a nějakou dobrotu jak su zvyklej z Brno-Praha a pofrčím na chalupu, a ted vidím že teda prd 🙁 mou sympatii k lince to tedy velmi významně snížilo, to jako bez ironie.. svět mohl být krásný, zůstane však zase jen trapně normálním 🙁
Jízdenky ČD by měly platit nastálo, když se žlutí vecpali na místo Českých drah.
Jízdenky ČD za deset let snad budou jenom v muzeu .
Nebudou, ale budou po privatizaci, soukromé.
SŽDC přejmenovat na České dráhy a České dráhy rozpustit.
České dráhy – Agrofert Group ?
V muzeu samozřejmě také. Nějaké historické. Ale aby soukromník jezdil rychlíkovou lkinku, to je nenormální.
Co je na to nenormálního? Nabídl nižší cenu (platíme to všichni z daní), tak proč bychom měli platit víc?
proč?
to bylo, mily pane, normalni o mnoho desitek let drive, nez vubec nejake statni drahy vznikli…
Takže VSOE není normální.
Aby soukromnik vubec jezdil v ZDOmje nenormalni
Proč? Stát (nás všechny) to bude stát méně a lidem (mimo zaměstnanců ČD) je zcela lhostejné jakou barvu má vlak.
Barva mi je fuk, ať si jezdí třeba bílej s fialovejma puntíkama. Ale nutnost kupovat dvě samostatné jízdenky co vyjdou v součtu dráž než byla přímá s ČD mi jedno není.
Někdo ušetři (stát, část cestujících), někdo zaplatí o pár korun navíc (Vy). Pořád v tom vidím více plusů než mínusů.
A jak my všichni poznáme, že to stojí méně? Budem mít nižší daně?
Ne, státu zbyde více peněz i na něco jiného. Třeba na opravu kolejí
A státní úředníci by si měli utírat zadky výhradně hajzlpapírem vyrobeným ve státních příspěvkových organizacích, není-liž pravda?
To mi připomíná, jak soudruh Jakeš před nedávnem vysvětloval, proč bylo nutno znárodnit Baťovy závody, kde byl kdysi učněm.
Nenormální je, aby stát podnikal.
co branilo CD se tam vecpat misto RJ?
Ilumináti
Pevně věřím, že vše posíláte a z e-shopů nakupujete výhradně s Českou poštou, účet máte u České spořitelny, pro jídlo chodíte do Alberta (který převzal většinu prodejen Pramen) a do zahraničí ze zásady nejezdíte. Jinak mi váš příspěvek nedává smysl 😛
Můžeme ještě jíst chleba Penam, mléko Olma, uzeniny z Kostelce a naftu s biosložkou. A každý zemědělec si uloží obilí v podniku ZZN , které je nejblíže a patří taky Tomu jehož stíhat nelze.
Přestaňte se tady, laskavě, navážet do Babiše ! Kdyby to byl takový lotr, pan Radim by ho nepodporoval.
Tak stále existuje spousta eshopů, které jiné možnosti zaslání než Českou poštou ani nenabízejí, tedy klidně to tak může být. Navíc ty, které to nabízejí, tak Česká pošta vyjde (minimálně většinou) nejlevněji. Já například přijímám a odesílám balíčky zejména Českou poštou a nezaznamenal jsem dosud problém, navíc nejsem fixován povinností být doma v konkrétní čas, když mi to nevyhovuje.
Česká spořitelna má se státem společné jen slovo „Česká“ a místo podnikání, Albert jen to místo. Tyto skutečnosti byste si měl uvědomit.
To je teda pech. Celé roky jsme si na trati Brno – Bohumín mohli dávat sushi a zapíjeli to vínem a teďka tohle!!!
Do RegioJetu si samozřejmě stejně jako v „béčku“ také můžete vzít sushi. Rozdíl je však ve vyšším komfortu u RJ a nižší ceně, což mě jako zákazníka zajímá.
To byla reakce na „vtipný“ komentář uživatele Ondra.
To nemělo být až tak vtipné, prostě jen takové povzdechnutí. Ale stejně vám dám zelený palec.
Moje reakce byla podobná, ale přiznat ji jsem se odvážila jen mezi přáteli. Člověk se těší na sushi a ono nic 😀
Vlak je dopravni prostredek, ne zažitková restaurace
Jihocech: A to se právě mýlíte. Začíná rok 2020. Nemůžete používat mozek z roku 1980.
Nazrat se jdi do hospody
V hospodě se moc často nenajíte. Dobré jídlo ve vlaku je mnohem lepší, než předražená bageta z vozíku v EC.
Proč by nemohl být?
Naopak. Jsou tu pořád rezervy. Mohl(y) by být i vagon(y) s masážním salonem, kadeřníkem, fitkem a třeba i s bordelem. Proč nevyužít čas na cestě efektivně ?
Zatím se to zdá zajímavé. Už víme kolik bude stát dort, kolik budou stát kuřecí řízky a hnědá voda.Jinak ty ceny za žrádlo jsou spíš děsivé než lákavé. Máte chuť na ohřívané „kuřecí“ řízky, připravené nějakým šmudlou, který nezná mýdlo? Tak to máme žrádlo. Fotky interiéru souprav jsou kde? Zatím tady proběhla úžasná vyzualyzace, která vypadala jako káznice pro zlobivé zaměstnance, než jako interiér pro platícího cestujícího.
Klid, není třeba se vztekat nad takovou věcí. Co se týče interiéru, stačí hledat na jejich stránce, šmudlo! 😛
Hledám jak hledám, ale ty slibované modernizované kupé vozy 2. třídy najít nemůžu… Ostatní vozy již známe, to nebude žádná novinka.
Tohle bude asi další modrá guma v umolousaných montérkách, které někdo sebral modrý vláček 😂😂😂
Radime…?
Hynku? Viléme? Jarmilo???
Ukažte mi jakoukoliv vyzualyzacy vlaků na novou linku u ČD. A jaké myslíte že dostanete řízky u ČD? Ve vagonu smaží už jen málokdo. A chystá to úplně stejný šmudla jako u JLV.
Tuhle jsem jednu smažku ve vlaku potkal
zradlo vam do vaseho rypaku nasilim nikdo necpe. kdo chce koupi si, kdo nechce nekoupi. Interier doporucuju shlidnout tuto nedeli an na nejakou vYzualizaci se vyprdnout
Konečně víme jedno, že dada je žlutá a je to troll.
nejem ani zluta ani modra, a dost se podobnyma diskuzema bavim…Treba prahu jezdim vzdu s RJ, kdo videl jejich detsky kupe to chape. jezdim casto s detma.
Tak z info linky RJ ohledně občerstvení jsou ceny stejné jak pro první i druhou třídu akorát o těch 10Kč je to dražší při nákupu přímo v bistro voze o proti objednávce on-line..Tak pak nevím kde p.Sůra vzal ty ceny pro první třídu?
Nejsou stejné, vezmu-li příkladem Tvarohový dort s kakaovou drobenkou, v 1. třídě stojí 10 Kč, v druhé třídě 20 Kč v online aplikaci a v RJ Bistru 30 Kč a v komerčních spojích kategorie RJ stojí 9 Kč. Tudíž p. Sůra má pravdu, jen vy si nečtete co se píše malým písmem 😉
ještě chybí nějaká ta hvězdička
Na stránkách RJ. Odkaz v textu je na palubního průvodce pro 2.třídu.
Ano už jsem to dohledal https://www.regiojet.cz/servis/sluzby-ve-vlaku/R8-1_trida.html
Ale tudíž na info lince RJ vědí prd.
Vy jste volal na infolinku kvůli ceně koláčku? Tak to jste u mě k***t dne 😂 Tohle prostě nevymyslíš 😂😂
Ta. aby to bylo pro cenzuru korektní vy jste k***t měsíce 😛
Hele, když takovýhle material co se tvari jako ze má za závodku Imperial a pritom je to socka, co by do Ostravy jela nejradeji zadarmo , ale rychlovlakem bude jezdit se Žlutým Tlučhubou, než aby zavazela ve vlaku tim lepe.
Protoze dostane kafe ZDARMA, vážení. ( tedy možná, když na něj zbude😁) .
Že sedí v naprosto stejném vagonu, co u ČD a tahne ho naprosto stejná tricet let stara lokomotiva je vedlejsi, má KAFE ZDARMA…
ČD jezdily Brno Bohumín s Bmz? Kdy? Ve kterém filmu?
Lépe bych to nenapsal.
Nová doba . Dodnes jezdili a byli rádi že jedou a teď se těší na řízek , sushi , noviny , wifi a kávu . A koláček .
ČD jezdily Brno Bohumín s Traxxem? Kdy? Ve kterém filmu? Jihocechu, ty jeden komiku!
Tady ale nebudou jezdit TRAXXY . Ty kuouje na koridor do Hornich Uher
Smutné, že? Černý Díry zase dostaly vzkaz, že bez práce nejsou koláče.
no mi se libi u RJ hlavne cena 150Kc Ostrava Brno 1. trida, to je slusny.
třeba se chtěl informovat o obsažených alergenech
A není to náhodou diskriminace cestujících ve druhé třídě že za občerstvení budou platit více než cestující v první třídě?
Proč? Bývá běžné, že cestující z 1. třídy mívají nějaké výhody (často noviny či pití zdarma).
Tak to se pletete.
Skutečně ČD nenabízí v 1. třídě noviny a pití zdarma, zatímco ve 2. třídě si všechno musíte pěkně koupit?
v SC dokonce i šampíčko =)
A i sendvič.
Prosím NIKDY neříkejte tomu bublinkovému nápoji z Plzence „šampíčko“ , je to stejné jako kdyby kdokoliv v třetím světě nazýval každý svůj spodně kvašený chmelový nápoj plzeňským piverm. Dokonce i když může de iure. Tak Champagne je jen jedno de iure i de facto. A Bohemka je sekt.
prave proto nepsal champagne ale sampicko.
Jako ze kunda není kundička ?
Tím chcete říci že když si u ČD cestující druhé třídy jde koupit nějaké občerstvení že platí víc než ten z první třídy? Když si u ČD koupim pivo 🍻 tak cena je stejná pro všechny cestující.
Tím chci říct, že cestující z první třídy dostane za 0 Kč něco a člověk z druhé třída za to stejné (pokud to vůbec jde) musí X Kč zaplatit.
Ale to já chápu že dostanete kávu, vodu nebo tisk zdarma ale nechápu když si pak jdu něco koupit že je rozdíl v ceně.
Přestože tento příklad považuji stále za podobný, tak Vám dám jiný a ten už myslím je v podstatě jasný. Co třeba věrnostní karty maloobchodních prodejců? Pokud ji máte, dostanete slevu. Pokud ji nemáte, máte smůlu. Ale napadl mě ještě lepší příklad. Když si koupíte IN 25, máte nárok si zakoupit jízdenku se slevou. Pokud si koupíte jízdenku do první třídy, máte nárok následně na levnější doprovodné služby 🙂
To, že to nechápete zrovna vy, neznamená, že to tak nemůže normálně fungovat. Ale klidně si nechte pro pár korun vrtat koleno, když pak ušetříte 🙈
Takže cena 0 kč a cena 20 kč není rozdíl v ceně, protože to první je zadarmo. Máme ministra financí!
Tohle je vážně síla. A když by to bylo za 1 Kč, tak už je to OK?
No a u leteckých společností vám to nevadí? U lodní přepravy to je taky špatně?
Je naprosto běžné, že když si připlácím za lepší služby, tak dostanu něco „navíc“
Mi se naopak nelíbí, že u ČD jsem v první třídě občas v horších podmínkách, než ve dvojce. U Pendolina do rekonstrukce interieru byl jediný rozdíl v barvě potahu a servisu.
Jasně, jel jsem do Vídně a z Vídně EC 1 třída – dostali jsme noviny i Mattonku jako v Pendolinu….
Z Přerova…jen pro upřesnění…
Bude, určitě. Napište Šabatové, ať se na tu diskriminaci zaměří.
Nebo ať to aspoň přepošle do Bohnic.
„Diskriminace (lat. discriminare = rozlišovat) je termín označující rozlišování. Nejčastěji se používá v negativním významu rozlišování lidí na základě příslušnosti k nějaké obecné skupině *bez ohledu na schopnosti konkrétního jedince*.“
Aby něco byla diskriminace, nejdřív musí být člověk znevýhodněn na základě faktoru, který nedokáže sám ovlivnit – své pohlaví, národnost, příslušnost k etniku, věk nebo kulturní zázemí. To, že se někdo dobrovolně rozhodne koupit si levnější jízdenku, je čistě jeho rozhodnutí.
Juraji, super!!! 💯 bodov 👍
A co diskriminace za dvojí ceny?
Přestaňte už řešit pí….ny. Já jsem sice modrej, ale tohle fakt nechápu. Prostě to má takhle nastavený a buď se přizpůsobíte, nebo ne.
kupte si pristte lepsi listek, je tribuna na stani diskrimunace oproti mistu na sezeni vy jste zvolil cenu svym rozhodnutim.
Já spíš lituji ty zaměstnance, kteří se v tom budou muset vyznat a všechno vždy správně vyhodnotit. 😀
Doufám, že křičíte, že jste diskriminován u ČD, když za jedny peníze dostanete pokaždé něco jiného. Ani u IC/EC nejsou ČD dodržet sebou stanovený standard
A co dvojí kvalita potravin. Stejný obal a jiná gramáž. To je taky nyní označováno za diskriminační.
A když kapela dostane slevu na pivo, tak je to diskriminace a mělo by se jim zakázat hrát.
Juraj: tak tohle je ¦aprosto dokonale. vysvetleni. Ted, jeste aby to pochopili vsetci kokoti tuna.
Ten druhý odstavec je blábol. Legitimní diskriminace je samozřejmě také diskriminací. Bez ohledu na to, jestli je správná nebo ne a bez ohledu na to, jestli ty faktory někdo může nebo nemůže ovlivnit.
To je super, konečně u žlutých nebude prudit nikdo a ptát se co si kdo dá.. buď musí cestující zvednou zadek, nebo použít aplikaci
A co je na tom super?
Tak je blbost když kolem vás jde obsluha a vy si nemůžete objednat.
To je asi tím, že to není (ob)sluha. Každý má své úkoly. Zadek si také zatím ještě utřete sám…
nechci vám brát iluze, ale u modrých prudí úplně stejně, navíc mlátí lidi vozíkem =)
……. a ktomu tam opětovně lomozí štíplístek
To bude lomozit pravděpodobně i u RRJ.
Co by tam delal?
Ty servírky maj do štiplistka tak daleko jako Zkuťákuv šrot do vlaku
Jak si tedy představujete kontrolu jízdenek ve vlaku v závazku, kde není povinná rezervace místa?
nahodou, je jel nedavno na Breclav a cviklistkyne byla velmi pohledna elegantni a pekna, az jsem se z toho opotil. A to byl modrej vlak.
No mě by spíše zajímalo, jak to bude s návazností spojů třeba i v rámci tohoto dopravce… Jezdím Nový Jičín Praha a častokrát pozdě večer. U ČD jsem měl jistotu, že když máme zpoždění, tak vlaky hezky čekaly a nebyl problém. Ale to jsem měl jednu jízdenku na celou trasu. RJ není schopný prodat jednu jízdenku na část Suchdol nad Odrou Praha a to i přes to, že všechny vlaky na trase jsou v jeho režii. Takže pro mě to znamená 2 (3 až do Nového Jičína) jízdenky a tedy dvě přepravní smlouvy… Tzn.: z mého pohledu můžou klidně říct,… Číst vice »
Čekání vlaků z objednávky MD je zpravidla přímo ošetřeno ministerstvem, které toto požaduje.
Ano čekání tam nějaké je, nicméně takové to časově omezené, například max 5 minut. Já bych ale potřeboval (a bavím se o) garanci, že dojedu ten den do cíle, i kdyby měl čekat 15 minut. Toho se obávám více.
A to je co za garanci? Běžně jsou zpracované základní čekací doby a nad rámec si mohou dispečeři dopravců sjednat prodloužené čekací doby. To funguje dnes a bude to fungovat stejně i příští rok. Žádné garance neexistují. Ty vlaky nemůžou čekat nekonečně dlouho. Pak máte nějaká práva z přepravní smlouvy, dnes tam mají dráhy cosi o ujetí posledního přípoje a taxi službě, ale to už se bavíme o něčem jiném.
Se bavíte o čem . ČD jako vždy čekali ??? Ani náhodou . Přestup v Pardubicích na Hradec mi ujížděl pravidelně a připadlo mi , že to ti trotlové dělali schválně. Pravidelně při dobržďování rychlíku modrý shitkanzen odjížděl. Přestup v Olomouci ani Přerově tyto komplikace tolik nemíval , jen při velké sekeře. Dlouhodobí obdivovatelé ČD chtějí po ostatních něco , o čem se jim u sebe ani nesní . Prostě to chce jeden portál na jízdenky , klidně i s mhd , ve stejné aplikaci ihned dokoupit místenky a je klid. Osobně kupuji jízdenky už několik let z bodu A… Číst vice »
RJ ma bombasticky detsky kupe… jezdim s prckama a je to super.
Z Pardubic na Hradec vam neco jede podstate co 30 minut. Tam je cekani pri vetsim zpozdeni tudiz bezpredmetne
Jasně . Zvlášť o vánocích atd když ujede takto poslední vlak tak jsme všichni dementi a jezdíme busem do Holic , z Holic dalším do HK a pěšky domů. Dnes už jsem zkušenější a hned sháním další lidi na spolujízdu taxikem.
V pracovní den jezdí ve špičce co hodinu mimo ni skorem dvě. Hrbouc R nebo Sp na LB u nás nestaví.
Až na ti nesmysli…
Kdybyste nekecal. Jančura by prodal cokoli a zatím není schopný prodat ani jízdenku, kde je přestup mezi dvěma jeho vlaky. A kdybyste namítal nesmyslný argument, že jeden je komerční, tak ČD už přestupní jízdenku na spoj mimo závazek umí prodat nejméně 15 let.
Ano dispeceři DOPRAVCŮ.
Má JR dispecera ?
Maji poresený prest na vlak jineho dopravce a pripadne cekani?
A Černý Díry mají pořešený přestup na vlak jiného dopravce jak?
Tak přesně takhle mi to letos na jaře ujelo. Osobák ČD od rychlíku ČD a bylo to v Hranicích. R měl asi 20 minut, osobák do Hranic přijel s +10 minut. Nepočkal.
Požadovat muze, ale o čekání nad rámec stanovene doby rozhoduje dispecer dopravce
Coz je uskutecnitelne jen u prestupu v ramci stejneho dopravce
Tisknout jízdenku u RJ??? Rj Nikdy jízdenku ne požadoval vytisknutí,naopak na trase praha-ov-praha ji ani nechtěl viděl…a to v době kdy CD kdy něco jako internet vůbec neznala…SMS v dnešní době??? Proboha na co?
Po mě tedy v autobuse jízdenku chtěli, což mi přijde v povinně místenkovém autobuse zbytečné (ano, i u ČD v pinďovi je to zbytečné). Bohužel jsem měl tu smůlu, že autobus byl o 30 zpožděný a přesto se poctivě 10 minut kontrolovalo, kdo nastupuje…
Občas když jedu na trase Praha – Hranice s RJ, tak ji vidět chtěl asi v 1/2 případů (ale to je velmi občas, asi tak 4-6x do roka).
Jednou jsem jel i trasu Praha – Břeclav a tam ji taky chtěl vidět… Asi jsem podezřelá osoba
A SMS v dnešní době? Na co? Třeba pro mě když nemám „chytrý“ telefon – umí volat a posílat a přijímat SMS. A nehodlám riskovat to, že se nebudu schopen prokázat platnou jízdenkou, tak ji raději vytisknu, nebo alespoň opíšu její kód.
Tisknout není potřeba, stačí nahlásit kód jízdenky. Že si ho opíšeš sám (neposlou SMS) snad není takový problem.
Pravda „tisk jízdenky“ jsem popsal trochu více popichujícím způsobem, samozřejmě stačí opsat. Ale pořád je to drobná zátěž navíc oproti stávajícímu stavu a malé bezvýznamné ‚-‚.
Mnohem více mě trápí zbývající body.
Stačí do vyhledávače napsat „SMS RegioJet“ a uvidíš.
„Vážení cestující, k 1. 1. 2020 službu SMS rezervace a rušení jízdenek RegioJetu ukončujeme.“
heh – vidím. A taky vidím to, že ta služba co mi to vyhledalo, není to co hledám. Potřebuji jen info o tom, co jsem si koupil, ne absolvovat ten proces celý přes sms.
I když nejsem žádný fanoušek RJ, tak u mě získal plusové body tím, že bude ze začátku uznávat i jízdenky ČD. To jsem nečekal.
I kdyby to neříkal oficiálně, tak první den by neměl koule na to vyhodit v polích cestující kteří opravdu nevěděli, zvlášť kdyby jich bylo víc.
Ale že to říká takhle, tak spíš nahrává pokladním ČD aby místo „tam nejezdime“ prodali nějaký nesmysl co cestující nechce.
Co já vím, tak pokladní ČSD a ČD nikdy neměli za povinnost zkoumat, jestli směrem, pro který si poručím jízdenku, jede v dohledné době nějaký vlak – natož jejich.
Bude je „tolerovat“.
To (bohužel) není to stejné co „uznávat“ – což se cizím slovem řekne „akceptovat“.
zbytečné řešit, stejně nevyjede
vyjede. a ve stredu 18.12. si to vyzkousim i ja. zluty jezdi a modre gumy kdakaji dal…
Zato žluté gumy se zatetelí vizuálním blahem.
Dobré vtip! 😀
do svestek nevydrzi!
Pak prodá kravku a na jaře už nezaseje.
To není ani tak uznávání jízdenek ČD, jak spíš že lidem s jízdenkou ČD poskytne dopravu v rámci propagace zdarma…
Opravím autora:
Ty řízečky nestojí 60/70 Kč ale 70/80
U R8 píšou jen 300 g na komerci 320.
Je to celková hmotnost jídla. Samotných řízků je tak cca 100 g. Spíš ani to ne.
díky, popletl jsem to s jedním ze salátů:-)
To jsou ty řízky tak zelené?
Upřímně ty řízky jsou odporné, tvrdé jako beton a ten „salát“ 🤮
Jiří: Upřímně, zkuste lepší lepidlo na zubní protézu.
Pokud Vám chutnaj, tak si je jezte ale mě stačilo jednou 🤮
Mně bylo v tom článku hlavně divné, jak se dva třistagramové řízky mohou deklarovanou hmotností lišit o dvacet gramů.
RegioJet je pro mně už nepoužitelný.
1, cestují s ním od počátku startu na kolejích.
2. Cestuji také busem.
3. Respektuji jejich přepravní podmínky.
4.Ale když už si připadáte jako vězeň ve žlutém vlaku, kdy o vás rozhoduje personál co smíte a nesmíte, sorry raději ne.
5. Když si chcete postěžovat (nemyslím tím že někdo přijde o práci)
začne vás na sociálních sítích urážet člověk, který vůbec nemá základy slušného chování.
6. Musím objektivně napsat, že jsem byl za cca 8let spokojen.
7. Chápu že nejsou lidi, ale s tím co zbylo já jezdit nebudu.
Mohu se jen zeptat, proč si připadáte jako vězeň? A co z toho bude uplatňováno i v linkách objednávaných MD, na kterých MD rozhoduje, co se smí a co nesmí? Facebook bych neřešil, trollové jsou na internetu všude, i na místních diskusích (na FB si je ale můžete alespoň zablokovat).
Když si postěžujete na sociální síti ČD, tak se na vás sesype hromada zaměstnanců národního dopravce a to mi přijde mnohem horší, protože se tím ani netají, občas docela smutné čtení a ostuda svému chlebodárci.
vezen? stezovani na soc sitich? stezuji si u RJ, sklidem rovnou Jancurovi. a jak jste to stim vezenim myslel? to vas omezili na osobni svobode? spoutali?
Mrzí mě, že mezi první a druhou třídou nebude žádný rozdíl co se týče prostoru v kupé (pokud neuvažuji lowcost). Rozdíl v ceně je prakticky pouze v občerstvení, které si tak jako tak mohu dokoupit i v druhé třídě. Sedět dvě a půl hodiny a nemít most si pořádně natáhnout nohy není moc příjemné. To už mám raději ty Astry. U ČD jsou přece jenom kupé v první třídě podstatně větší oproti druhé, navíc se zde dalo najít pár pěkných míst i v druhé (např. jednosedačky ve velkoprostorovém voze).
Domnívám se, že Amz je stejná/obdobná u RJ i ČD co se prostoru týče a rozhodně prostornější než Bmz.
No moment, tu predsa bude Amz s podobným priestorom (a lepšími sedadlami), než tam má dnes Aee ČD.
Takže vadí hlavne to, že druhá trieda nie je oproti tej prvej dostatočne blbá?
Asi ano. Ta rakouská dvojka je lepší než ledaskterá jednička ČD. Alespoň, když tz vozy provozovaly ÖBB, tak to platilo.
Tak to se omlouvám, tím pádem je to v pořádku. Měl jsem za to, že tam bude zhruba stejně prostoru, jako dnes má ČD.
Pokud by byly v budoucnu nasazeny na první třídu ty, co jezdí dnes jako Relax, tak by to bylo úplně ideál (ale ty nesplňují kapacitu sedadel zadanou MD, co jsem pochopil).
Budou tam nasazeny vozy Amz s devíti kupé (místo 11, jak je obvyklé ve druhé třídě), běžný standart první třídy.
Rozdíl je přesně 2 kupé na stejnou dělku vozu 26,4m. 9 kupé vs. 11 kupé. To je rozdíl poměrně viditelný.
Tady máte vůz 1. třídy co bude na R8:
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/RJ_Amz.php