Railway Capital vrátí původní podobu hraběcímu vagonu oravské lesní železnice

Vůz zachycený v roce 1968 ke konci pravidelného provozu. Pramen: Kysucké muzeumVůz zachycený v roce 1968 ke konci pravidelného provozu. Pramen: Kysucké muzeum

Skříň malého vagonu úzkorozchodné dráhy postaví podle původních plánů specializovaný truhlář, pojezd bude repasován.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Kocurek

Je fajn vědět, že jsou lidé, kteří dokážou najít jiné, kteří stále umí řemeslo natolik, že znají i jeho historii. A spolu dát něco dokupy.

A ne jen nadávat, že „tohle“ „tady“ nikdo neumí, aniž by se snažili aspoň použít internetový vyhledávač.

Jindra

Panu Ing. Šatavovi a jeho společnosti a kolektivu, palce nahoru. A také muzeu a nadšencům na Vychylovce. Model tohoto vagonku v měřítku H0e mám od pana Štrobacha na svém kolejišti. Oto více mě potěšilo znovuzrození originálu.

Ketchup1970

Konečně slovo vagonek v správném kontextu .. bravo !

Tomáš679.2

„Muzeum ho pak chce používat k příležitostným jízdám na obnoveném torzu bývalé Kysucko-oravské lesní železnice. “

No vida. Tak tam se z torza stane provozuschopná trať. Tady těch torz bude brzy dost a proto aby se předešlo obnovám by bylo dobré pamatovat na „dvakrát měř ,jednou řež“.

Vašek

Nevíte, o čem točíte. Tím ,, Torzem“ je zřejmě myšlen zlomek zachované tratě oproti původnímu rozsahu lesní železnice.

Jarek

Asi vysvětlení k pojmu „torzo“:
https://www.kysuckemuzeum.sk/sk/mapky-hluz

Koleje existují v obdélníku vyznačeném na mapě. Provozuschopné to celé není.