Qatar Airways se staly největší aerolinkou na světě. Podle počtu nabízených kilometrů
Airbus A350 společnost Qatar Airways. Foto: Qatar Airways
Katarský dopravce i během pandemie otevřel nová spojení.
Katarský dopravce i během pandemie otevřel nová spojení.
btw, v clanky je chyba,okrem A350,B787 este lietaju s B777. Aktualny zoznam strojov : http://www.airfleets.net
To je údaj z tiskové zprávy, předpokládám, že vědí, co píší
Treba linky DOH-MLE-DOH litaji s B777, letel sem to 2.3 a 20.3.
Co to je za nesmysl?
Nemaji zadna letadla uzemnena, vsechno co muze letat, tak leta a i tak to nestaci (krome 380 a 330, ktere rozprodavaji).
Krome 350 a 787 maji ve vzduchu i 81x 777. Napr. 773 bylo treba vcera v Praze.
Kdybych chtel byt poradny hnidopych, tak maji ve vzduchu i obe 747F, narow body nepocitam.
Zde prehled, co je uzemneno a co ne:
https://www.airfleets.net/flottecie/Qatar%20Airways.htm
Nepíší. Zmiňují že mají ve flotile tato letadla v těchto počtech a že jsou ideální volbou pro aktuální podmínky na trhu. Nicméně nikde nezmiňují že by zbytek flotily byl uzemněn. On ani není, jen neni tak cost efficient jako 787 a 350
no, by to fakt chtelo malinko dopilovat anglictinu.
v te tz nic takoveho neni – naopak, ta tiskovka zminuje (v note for editors – asi vedi proc 🙂 ) seznam typu, ktere letaji.
ta cast o 350 a 787 vyzdvihuje tahle dve letadla, ale nikoli v kontextu “jen tato letadla” 🙂
dneska jsem fotil Qatar Airways B777-300er a taky vím co píšu ale chybka se může stát :))
a byla to osobka? nebylo to osobní letadlo jen pro cargo?
osobka
Stačí se kouknout na flightradar, tedka jsem tam našel i A320 Qatar a včera i b748 ale ta je už cargo