Qatar Airways Cargo skončily po kritice s devítiminutovým letem
Boeing 777F společnosti Qatar Airways Cargo. Foto: Pixabay.com
Letecká společnost Qatar Airways Cargo přestala létat mezi nizozemským Maastrichtem a belgickým Lutychem. Let mezi městy, mezi kterými je to
Podle mě to byla velice neekonomická varianta(B777F) na desetiminutový let. Kdyby nasadili B737F tak prosím
Takže to letadlo mělo letět opravdu jen 9x? A kvůli tomu takový vyrvál?
Vyrvál, jo? Napřed zarvál a potém vyrvál?
„diskutovat možnost, že zakáží všechny komerční lety kratší než sto kilometrů.“ – to samozřejmě, takové lokální lety by měly být dotované jako ostatní regionální doprava 🙂 Vizme JMK.
Správný krok.
Ano, ano… Prozákazujeme se k zářné budoucnosti… 🙄😁 Tak si říkám, jak to, že když komunisté všechno zakazovali a regulovali, že se k té prosperitě a občansky přívětivé společnosti nedostali? Kde udělali tehdejší soudruzi chybu? A neopakujeme ji? V bláhové naději, že stejné kroky povedou k něčemu jinému? 🤔🙄😏
Jasně, protože jakýkoliv zákaz je úplně stejný jako komunismus. To je fakt inteligence na druhou.
To tvrdím kde? Nechápat psaný text a doplňovat si do něj vlastní myšlenky, které v něm vůbec nejsou, to je fakt inteligence na druhou. 🤔🙄😁
Škodí li se pro vyšší zisk menšiny, jednotlivců většině, nebo toleruje li se takové chování (zisk na úkor většiny – kamiony, krátké letecké linky, těžba ropy) pak jsou zákazy zcela na místě. Vzniká tím nerovnost, dle mnohých nespravedlivá. Do budoucna je udržitelné uvažování pouze na principu výhra – výhra.
Česká exonyma docela používám, ale přiznám se, že jsem netušil, že nějaké má i taková díra jako Liege 😀
Jo jo, jsou i tací lidé, kteří jedou z Prague přes Dresden do Paris a přitom vůbec netuší o nějaké Praze, Drážďanech a Paříži… těm byste prodal i jízdenku z Københavnu do Copenhagenu.
Standard Lutych:-)
Není to hlavně problém zákazníků?
Je, a zároveň je veľmi pravdepodobné, že tlak zafungoval práve na zákazníka.
Jenom aby návazná logistika nestála emisí ještě víc, bezdůvodně to asi takhle létat nechtěli…
emise od návazné logistiky (tj. dopravy)? to by jedině musel onen zákazník sídlit přímo na letišti, jakmile se to někam vozí mimo letiště, vždy vznikají další emise
Ví se, kdo je ten tajemný zákazník? Hlavně by mě zajímalo, jestli sídlí přímo v Maastrichtu na letišti, nebo jestli to zboží stejně pak naložili do kamionu a ujeli s ním dalších pár (desítek) kilometrů po silnici.
Souhlasím. Zřejmě si zákazník raději dojíždí, aby neměl negativní PR.