Qantas poletí poprvé z New Yorku do Sydney bez mezipřistání. S dreamlinerem pro 40 lidí
Nový nátěr společnosti Qantas pro Boeing 787-9
Australská letecká společnost Qantas chystá na podzim první přímé lety s cestujícími mezi východním pobřežím Austrálie a Londýnem a New
Tak na ten titulek jsem teda skočil. Dreamliner pro 40 lidí? Čekal jsem že tam bude mít každý svou kajutu. 😀
Celkem dlouhý čas. Ale zase podívat se na všechny díly Star Wars, Pána prstenů atp. nemusí být špatné. Já bych volil strategii opít se na letišti a vzbudit se až v cílové stanici, ale taky to může dopadnout divertem 😀
A není to jedno, kde budete mít opici?
No co chtějí zjišťovat, každý člověk bude reagovat jinak.
V rámci pokusu se to asi dá zvládnout, ale pravidelně asi ne.
Taky je rozdíl když je B787 obsazen 40 lidmi, nebo bude narván max. kapacitou.
Když jsem letěl s Qatar B787, který byl obsazen že 40 % taky to bylo v poho, než kdyby byl plně obsazen 🙂
Délka letu bude stejná, prostor v sedačkách taky, tak nevím, co by mohlo být jinak.
v čem se liší plný boeing nez poloprazdny? sedacky jsou furt stejné … ??
Kvalita vzduchu? Dále „biopole“ – to je neměřitelné, ale na mě působí „hustota zalidnění“ v bezprostředním okolí, cítím se jinak.
V tom, že při plném počtu cestujicích v letadle se určití lidé mohou cítit nepříjemně, neuvolněně, stísněně
Třeba tím, že v poloprázdném letadle si člověk pohodlněji lehne přes tři sedačky. V plném ne.
porovnáme to třeba s autobusem, je rozdíl zda sedím na dvousedačce sám nebo se o prostor dělím se spolucestujícím, to samé ve vlaku, kupé pro sebe je rozhodně něco jiného než když se 15 hodin koukám někomu do obličeje a ještě k tomu si nemusíme rozumět.
Nuž 15 hodinv jednom kupé, to je tak na tři evropské jazyky. Nebo Amtrak.
Na dvou / třech/ čtyřech sedačkách můžete ležet a spát.
Létat se bude s jinou kabinou, předpokládám obdobu singapures a350, tedy jen business a economy premium, takže místa bude i pak vcelku dost. Myslím, že test dodá vhodná data pro začátek.