Qantas poletí poprvé z New Yorku do Sydney bez mezipřistání. S dreamlinerem pro 40 lidí

Nový nátěr společnosti Qantas pro Boeing 787-9Nový nátěr společnosti Qantas pro Boeing 787-9

Australská letecká společnost Qantas chystá na podzim první přímé lety s cestujícími mezi východním pobřežím Austrálie a Londýnem a New

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Kocurek

Tak na ten titulek jsem teda skočil. Dreamliner pro 40 lidí? Čekal jsem že tam bude mít každý svou kajutu. 😀

Tony

Celkem dlouhý čas. Ale zase podívat se na všechny díly Star Wars, Pána prstenů atp. nemusí být špatné. Já bych volil strategii opít se na letišti a vzbudit se až v cílové stanici, ale taky to může dopadnout divertem 😀

Jiří Kocurek

A není to jedno, kde budete mít opici?

GPGP

No co chtějí zjišťovat, každý člověk bude reagovat jinak.
V rámci pokusu se to asi dá zvládnout, ale pravidelně asi ne.
Taky je rozdíl když je B787 obsazen 40 lidmi, nebo bude narván max. kapacitou.
Když jsem letěl s Qatar B787, který byl obsazen že 40 % taky to bylo v poho, než kdyby byl plně obsazen 🙂

Jaroslav

Délka letu bude stejná, prostor v sedačkách taky, tak nevím, co by mohlo být jinak.

Jen tak

v čem se liší plný boeing nez poloprazdny? sedacky jsou furt stejné … ??

Kubrt

Kvalita vzduchu? Dále „biopole“ – to je neměřitelné, ale na mě působí „hustota zalidnění“ v bezprostředním okolí, cítím se jinak.

Tom

V tom, že při plném počtu cestujicích v letadle se určití lidé mohou cítit nepříjemně, neuvolněně, stísněně

Petr

Třeba tím, že v poloprázdném letadle si člověk pohodlněji lehne přes tři sedačky. V plném ne.

Jarda V.

porovnáme to třeba s autobusem, je rozdíl zda sedím na dvousedačce sám nebo se o prostor dělím se spolucestujícím, to samé ve vlaku, kupé pro sebe je rozhodně něco jiného než když se 15 hodin koukám někomu do obličeje a ještě k tomu si nemusíme rozumět.

Jiří Kocurek

Nuž 15 hodinv jednom kupé, to je tak na tři evropské jazyky. Nebo Amtrak.

Tom

Na dvou / třech/ čtyřech sedačkách můžete ležet a spát.

Ivan

Létat se bude s jinou kabinou, předpokládám obdobu singapures a350, tedy jen business a economy premium, takže místa bude i pak vcelku dost. Myslím, že test dodá vhodná data pro začátek.