Qantas je rekordmanem dálkových tratí. Na flightradaru mě fascinují především 2 linky na jižní polokouli, obsluhované jejich Dreamlinery. Sydney-Johannesburg a Sydney-Santiago de Chile, které se v extrémních bodech svých tras ocitají 3000 – 5000 km od nejbližšího letiště nad jižním Indickým oceánem, resp. jižním Pacifikem…
Vtvt
2 let
Zajímalo by mě, proč si za část výplaty nekoupili zaměstnanecké akcie svého zaměstnavatele.
Přece družstevní vlastnictví zaměstnavatele je tradiční a vyzkoušená forma, zvláště pokud zaměstnanci na pobočkách poskytují služby. Viz Jednota.
Proč si vlastně zaměstnanci ČSA a.s. nakoupili nějaké akcie?
ViaE
2 let
Absolutně pochopitelné. Když má firma špatné hospodářské výsledky, všichni čekají od zaměstnanců, že budou šoupat nohama a pomohou tak firmě přečkat horší období, naopak ale pokud se firmě daří, musí ocenit i své zaměstnance, jelikož i oni se podílí na úspěchu firmy.
Komentář Jiřího Kocourka je tak hloupej a mimo mísu, že mě ani nenapadá, ze kterého konce mu to začít vysvětlovat.
ja teda nevim, ale zatim nepamatuju, ze by odbory rekly … “ok, nedari se, tak to letos nechame”.
ale naopak – pamatuju spoustu odborarskych pozadavku, kdy krize nekrize pozaduji vice penez za mene prace
Granja
2 let
To tak! Vy budete mít stále větší zisky a my budeme stále více šroubovat při jejich utahování. Pěkně se s námi o část zisku rozdělíte. Inu od toho existují odbory.
Marx a Engels jednou takhle udělali experiment. Engels daroval jednu fabriku zaměstnancům. Ti si rozdělili veškeré zisky mezi sebou, měli se jak prase v žitě, ale do roka ta fabrika zkrachovala. Projedli totiž i peníze na zaplacení materiálu.
Podobnost se Sovětským svazem není náhodná, tam také snědli i to, co měli zasadit na jaro. Nebylo co sklízet a přišla zima 1932/33.
Qantas je rekordmanem dálkových tratí. Na flightradaru mě fascinují především 2 linky na jižní polokouli, obsluhované jejich Dreamlinery. Sydney-Johannesburg a Sydney-Santiago de Chile, které se v extrémních bodech svých tras ocitají 3000 – 5000 km od nejbližšího letiště nad jižním Indickým oceánem, resp. jižním Pacifikem…
Zajímalo by mě, proč si za část výplaty nekoupili zaměstnanecké akcie svého zaměstnavatele.
Přece družstevní vlastnictví zaměstnavatele je tradiční a vyzkoušená forma, zvláště pokud zaměstnanci na pobočkách poskytují služby. Viz Jednota.
Doufám, že k družstevním vlastnictví směřuje i ČD
Proč si vlastně zaměstnanci ČSA a.s. nakoupili nějaké akcie?
Absolutně pochopitelné. Když má firma špatné hospodářské výsledky, všichni čekají od zaměstnanců, že budou šoupat nohama a pomohou tak firmě přečkat horší období, naopak ale pokud se firmě daří, musí ocenit i své zaměstnance, jelikož i oni se podílí na úspěchu firmy.
Komentář Jiřího Kocourka je tak hloupej a mimo mísu, že mě ani nenapadá, ze kterého konce mu to začít vysvětlovat.
Takových hloupých jeho komentů tu je přehršel….
ja teda nevim, ale zatim nepamatuju, ze by odbory rekly … “ok, nedari se, tak to letos nechame”.
ale naopak – pamatuju spoustu odborarskych pozadavku, kdy krize nekrize pozaduji vice penez za mene prace
To tak! Vy budete mít stále větší zisky a my budeme stále více šroubovat při jejich utahování. Pěkně se s námi o část zisku rozdělíte. Inu od toho existují odbory.
Marx a Engels jednou takhle udělali experiment. Engels daroval jednu fabriku zaměstnancům. Ti si rozdělili veškeré zisky mezi sebou, měli se jak prase v žitě, ale do roka ta fabrika zkrachovala. Projedli totiž i peníze na zaplacení materiálu.
Podobnost se Sovětským svazem není náhodná, tam také snědli i to, co měli zasadit na jaro. Nebylo co sklízet a přišla zima 1932/33.
nechapu, za co ty minusy. presne tak to je.
To víte, spousta lidí mentálně zůstala v minulém režimu. A ne a ne si připustit, že to právě on tuto zemi dotáhl do haj*lu.
Kto je ten „on“
on – komunisticky rezim
Aká je vaša predstava o plate zamestnanca. Ako sa spravne rieši táto rovnica.
Nabídka – poptávka. Evidentně je převis poptávky, protože je ta práce za ty peníze nezajímavá. Takže to bude chtít zvednout platy.
To je sice hezký a víceméně i pravda, akorát že to nemá se situací v Qantas vúbec nic společného.