První lehátkové vozy z Belgie jsou zpět na kolejích. Fikáčkův Wagon Service je pronajal ZSSK

Lehátkové vozy pro Wagon Service. Foto: Albert FikáčekLehátkové vozy pro Wagon Service. Foto: Albert Fikáček

Vozy patří RegioJetu, prošly kompletní opravou ve stupni R2.

Zpět na článek
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
JGR

Já bych se v tom nevyspal

Koloťuk

Podle fotky jezdí noční linku Bratislava – Humenné.

Georg

ja jsem necim takovym jel ve ctvrtek slovakii a divil jsem se, kde to sebrali. remeslne provedeni je vyborne, slouzi to jeste po letech, jen na prostrednich lehatkach se opravdu blbe spi (tvar plochy je dany slozenou sedackou).

Koloťuk

To je možné. Obdoby se zalamovacími dveřmi tam z BA jezdí, včetně autovozu, čili v kontextu textu jsem dedukoval R615 Zemplín.
Každopádně souhlasím, že vůz i palanda jsou pohodlné (pro 4 pasažéry).

Nicméně ta Slovakia je také reálná.

Anonymní alkoholik

Ještě zásuvky, WIFI a infopanely, a bylo by to perfektní.

Jen je docela vtipné, že vůz RegioJetu vlastně bude jezdit pro ZSSK. 😀

Romino

Precedensy už sú, podpobne skončili reštauráky exOBB, exRJ a teraz jazdia pre ZSSK. Kúpil ich Tratec CZ, modernizoval a prenajal ZSSK. Má ich byť tuším 6? Zatiaľ behajú dva v rýchlikoch Tatran z BA do KE a späť…Mslím že tu bol aj článok o tom….

Anonymní alkoholik

Jojo, mělo jich být 6, vznikly jen 2 a Tratec zkrachoval, takže těžko říct, co zbylé 4. 🙂 Každopádně tahle situace s lůžky je to o to více spicy, že RegioJet vozy stále vlastní, kdežto ty restaurační vozy už ne. 😀

Avlaky

Vozu v lehatkovem provedení je celkem 14, takže ještě 11

Jiří 24

Dobrý tah, alespoň ví RJ co s nimi a stačí toto pouze okopírovat, pokud bude s těmito vozy vše v pořádku a nebudou potřebovat další zásahy (samozřejmě s dosazením Wi-Fi, optimálně i vnějších informačních panelů atd.).