První lehátkové vozy z Belgie jsou zpět na kolejích. Fikáčkův Wagon Service je pronajal ZSSK
Lehátkové vozy pro Wagon Service. Foto: Albert Fikáček
Vozy patří RegioJetu, prošly kompletní opravou ve stupni R2.
Vozy patří RegioJetu, prošly kompletní opravou ve stupni R2.
Já bych se v tom nevyspal
Podle fotky jezdí noční linku Bratislava – Humenné.
ja jsem necim takovym jel ve ctvrtek slovakii a divil jsem se, kde to sebrali. remeslne provedeni je vyborne, slouzi to jeste po letech, jen na prostrednich lehatkach se opravdu blbe spi (tvar plochy je dany slozenou sedackou).
To je možné. Obdoby se zalamovacími dveřmi tam z BA jezdí, včetně autovozu, čili v kontextu textu jsem dedukoval R615 Zemplín.
Každopádně souhlasím, že vůz i palanda jsou pohodlné (pro 4 pasažéry).
Nicméně ta Slovakia je také reálná.
Ještě zásuvky, WIFI a infopanely, a bylo by to perfektní.
Jen je docela vtipné, že vůz RegioJetu vlastně bude jezdit pro ZSSK. 😀
Precedensy už sú, podpobne skončili reštauráky exOBB, exRJ a teraz jazdia pre ZSSK. Kúpil ich Tratec CZ, modernizoval a prenajal ZSSK. Má ich byť tuším 6? Zatiaľ behajú dva v rýchlikoch Tatran z BA do KE a späť…Mslím že tu bol aj článok o tom….
Jojo, mělo jich být 6, vznikly jen 2 a Tratec zkrachoval, takže těžko říct, co zbylé 4. 🙂 Každopádně tahle situace s lůžky je to o to více spicy, že RegioJet vozy stále vlastní, kdežto ty restaurační vozy už ne. 😀
Vozu v lehatkovem provedení je celkem 14, takže ještě 11
díky, neumím počítat:)
Dobrý tah, alespoň ví RJ co s nimi a stačí toto pouze okopírovat, pokud bude s těmito vozy vše v pořádku a nebudou potřebovat další zásahy (samozřejmě s dosazením Wi-Fi, optimálně i vnějších informačních panelů atd.).