Tak ještě konečně něco udělat s železničním spojením. Vysokovska spojka pomůže rychlejšímu spojení Náchoda , Hronova I Broumova s HK. Ta úvrať je fakt v 21.století ostudou. Tlačí kraj na stavbu spojky nebo to zase usnulo? Díky
Řekl bych, že tady opět, v reálu, vidíme, jak v praxi přechází velká část dopravy ze silnic na koleje. Peníze se sice cpou do všech druhů doprav, ale do železnice bez přidané hodnoty (jízdní doby, kapacita).
Po dostavbě D11 si železnice z Hradce do Trutnova ani neškrtne, nerealizací spojky se dál utlumí železnice do výběžku.
Ale abych odpověděl, hejtman tvrdí, že za spojku bojuje.
Martin
1 rok
Vyhozené peníze. VELKY NESMYSL.Tak se postaví dálnice do PL a tudy nikdo jezdit nebude. Je to jen kvůli trase kamionu do Polska.
Pro komerční dopravu je jednička na Běloves už léta zpoplatněná. Za to takové cyklostezky se staví z peněz daňových poplatníků taky, využívá to úzká skupina osob k řešení svých soukromých potřeb a neplatí nic, všichni ostatní se jim na to z donucení a nedobrovolně skládají.
Každé okresni město má mít obchvat, v civilizovaných zemích je to tak běžné, akorát se nebude muset díky dálnici stavět oddělená 2+2 ktera by bez ní byla nutná.
V civilizovaném světě se má vozit dopravou, která zatěžuje naše prostředí jen to, co je nutné. O tom, co je nutné má rozhodnout výše mýtného. Přesně jako ve Švýcarsku.
To by to ale nesmělo být v cyklu:
1 postavíme obchvat
2 kolem nového obchvatu postupně postavíme barák
3 opakuj krok 1
Vyloženě exemplárním příkladem je spíš Mikulov, ale on ten Náchod k tomu tak daleko taky nemá. Nebo třeba samotný Hradec Králové (od Prahy na sever).
V Náchodě jsem (bohužel) žil v letech 1992 – 2004. Už někdy na přelomu tisíciletí se situace s dopravou přes město začala stávat dost neúnosnou, trochu pomohl vstup do Schengenu a s tím související zrušení hranic, ale následný rozvoj automobilismu a neexistence alternativních tras to zase celé pohřbil. Navíc není příliš štastně řešen kruháč „u Slavie“ a stejně tak velice blízké sousedství dalších dvou kruháčů znamená poměrně rychlé ucpání celého města, a to včetně všech okolních silnic. Někdy v roce 2012 (?) proběhla revize koncepce dopravy v centru a například opačné zjednosměrnění Volovnice bylo celkem přínosem. Ale představa, že bych… Číst vice »
Já před půlhodinou, kamion, tři auta, kamion, pět aut, téměř žádný Polák. Pokud projede Náchodem 2000 kamionů, tak osobáků projede 20 000? Kamion zabírá více místa, hůře se rozjíždí ještě hůř brzdí a brání ve výhledu. Klíčový problém je kamion mnohdy se zbytečnou jízdou. Regulovat mýtným! Za tím si zase stojím já.
Libcha
1 rok
Haleluja. Ale další, podle mě docela silný tranzit přes město ve směru na Hronov, Polici a Broumov zůstane pořád stejnou trasou, protože obchvat nebude mít na tuto silnici žádný sjezd (netýká se to jen osobáků, ale i kamionů, přecejen nějaký průmysl v těch končinách docela je). Tak nevím, jaký bude dopad a jestli někteří se nebudou zkoušet někde v prostoru hraničního přechodu otáčet do protisměru, což na jednu stranu dává logiku, na druhou by mohlo působit nebezpečné situace.
Jakto že tam nebude žádný sjezd ? Ta křižovatka na konci obchvatu před hranicí je tam asi pro nic za nic ne ? Vždyť naopak umožní napojení té plánované přeložky II/303.
Plány se zásadně nečtou… to víte, nádražák, tam je projektant za vyžírku a darmožrouta, podle nádražáků Jan Perner žádné školy neměl a taky stavěl. (Životopisy se také nečtou)
To bych si prosil, protože všimněte si, že například při cestě Praha – Broumov aktuálně nemusíte přes jeden jediný železniční přejezd. Ale teď budete muset…tak snad bude přeložka poříčí rychle hotová.
David
1 rok
Touto stavbou se tak završí celá I/33, která již nově nepovede přes jedinou obec. Zatím tam však zůstanou nebezpečné autobusové zastávky bez jediného bezpečného přechodu / podchodu přes silnici.
Tom
1 rok
Proč je na obchvatu projektován kruhový objezd? Měl jsem zato, že kruhové objezdy patří tam, kde se že všech ramen předpokládá zhruba stejný objem provozu. Nebo je tak složité vyřešit tříramennou kapacitní křižovatku?
A na těch pár let si zkuste jít bydlet do Náchoda na některou z ulic průtahu Náchodem, zaručuji vám špičkové zážitky. Náchodem i po zprovozění dálnice bude procházet kamionová tranzitní doprava i nadále. Kdo cestuje od Prahy do hornoslezské průmyslové oblasti, do Krakova a jihovýchod Polska, toho těžko přinutíte, aby to vzal oklikou přes Krkonoše.
Len z časti. S3 je v PL trasovaná moc na západ aby to odbúralo všetku dopravu. Aby to šlo úplne bez obchvatu, musela by sa dostavať ešte S8 a postaviť jej rozumné napojenie na D35 a D43/S73.
Lukáš Kníže
1 rok
Hurá! Ve špičce tam témeř nejde přejít silnice. Zácpy na celou věčnost. Jen tak dál!
Jan
1 rok
Město si hodně oddechne. Tuhle jsem se přes něj sunul v pátek odpoledne skoro hodinu, žádná bouračka, jen hustým provozem…
A železnice, vhodná zvláště pro takto silné přepravní proudy, tu zůstává nadále jednokolejná, do Hradce s úvratí a přes hranice stále ze dvou třetin přerušená…
Nevím proč zde minusujete, já také nechápu proč druhé a třetí největší město kraje nemohou mít elektrifikovanou trať do krajského města přičemž její podstatná část by mohla být společná.
no protože František píše o něčem jiném než vy a trochu mimo mísu. Souhlasím s vámi že železnice do Náchoda má velký potenciál když se zadrátuje a udělá Vysokovská spojka, a to zejména pro osobní dopravu v relaci Náchod-HK-PCE (+návazné z Hronova/Teplic) a bylo by fakt žádoucí toto udělat. Do Trutnova ale bude vždy výrazně menší konkurenceschopnost oproti dálnici. František tady ale tady naznačuje něco o přesunutí tranzitních nákladních proudů na železnici v tomto směru? o přerušeném přeshraničním spojení? Jako stačí se podívat na železniční mapu, a to zejména na polskou stranu a je jasné že to je totální nesmysl… Číst vice »
Já tedy neznám svět bez dopravy a ani bych ho nechtěl. Jen nepotřebuji ke svému životu dopravu zbytečnou, nepotřebuji česnek, maso ani jablka, které jdou vyprodukovat u nás, tahané Evropou.
Záhumenek nemám, ale v mé zemi existují/existovaly kravíny, vepříny sady, pole… v nějakém dosahu. Nepotřebuji ovoce z druhé strany Evropy a pokud to někdo pořebuje, ať si tvrdě připlatí. Má za co.
To ale František nechápe, že různé dtuhy dopravy mají různé využití a každý je vhodný na něco jiného. Kdyby stačil jeden druh dopravy, tak není elektrické vedení, ani vodovod.
Ten kruháč nahoře nad Náchodem bude boží.
Tak ještě konečně něco udělat s železničním spojením. Vysokovska spojka pomůže rychlejšímu spojení Náchoda , Hronova I Broumova s HK. Ta úvrať je fakt v 21.století ostudou. Tlačí kraj na stavbu spojky nebo to zase usnulo? Díky
Řekl bych, že tady opět, v reálu, vidíme, jak v praxi přechází velká část dopravy ze silnic na koleje. Peníze se sice cpou do všech druhů doprav, ale do železnice bez přidané hodnoty (jízdní doby, kapacita).
Po dostavbě D11 si železnice z Hradce do Trutnova ani neškrtne, nerealizací spojky se dál utlumí železnice do výběžku.
Ale abych odpověděl, hejtman tvrdí, že za spojku bojuje.
Vyhozené peníze. VELKY NESMYSL.Tak se postaví dálnice do PL a tudy nikdo jezdit nebude. Je to jen kvůli trase kamionu do Polska.
Stavba pro komerční dopravu za peníze daňového poplatníka.
Pro komerční dopravu je jednička na Běloves už léta zpoplatněná. Za to takové cyklostezky se staví z peněz daňových poplatníků taky, využívá to úzká skupina osob k řešení svých soukromých potřeb a neplatí nic, všichni ostatní se jim na to z donucení a nedobrovolně skládají.
Neznám mnoho cykloztezek, které devastují životní prostředí a na kterých umírají lidé. Proto velmi rád přispívám.
Každé okresni město má mít obchvat, v civilizovaných zemích je to tak běžné, akorát se nebude muset díky dálnici stavět oddělená 2+2 ktera by bez ní byla nutná.
V civilizovaném světě se má vozit dopravou, která zatěžuje naše prostředí jen to, co je nutné. O tom, co je nutné má rozhodnout výše mýtného. Přesně jako ve Švýcarsku.
To by to ale nesmělo být v cyklu:
1 postavíme obchvat
2 kolem nového obchvatu postupně postavíme barák
3 opakuj krok 1
Vyloženě exemplárním příkladem je spíš Mikulov, ale on ten Náchod k tomu tak daleko taky nemá. Nebo třeba samotný Hradec Králové (od Prahy na sever).
Takže obchvat is the new hradby? To mesto má prestať rásť alebo ako?
Lol, dobrý roast. Záruba dostal nasekáno ve stylu 19. století.
V Náchodě jsem (bohužel) žil v letech 1992 – 2004. Už někdy na přelomu tisíciletí se situace s dopravou přes město začala stávat dost neúnosnou, trochu pomohl vstup do Schengenu a s tím související zrušení hranic, ale následný rozvoj automobilismu a neexistence alternativních tras to zase celé pohřbil. Navíc není příliš štastně řešen kruháč „u Slavie“ a stejně tak velice blízké sousedství dalších dvou kruháčů znamená poměrně rychlé ucpání celého města, a to včetně všech okolních silnic. Někdy v roce 2012 (?) proběhla revize koncepce dopravy v centru a například opačné zjednosměrnění Volovnice bylo celkem přínosem. Ale představa, že bych… Číst vice »
Jeden kamion na deset polských osobáků. Tak to znám asi jiný Náchod.
„Jeden kamion na deset polských osobáků.“
Nic takového jsem ovšem nepsal.
Zopakoval jsem si to opet vcera, takze za vyse uvedeným si stojim.
Já před půlhodinou, kamion, tři auta, kamion, pět aut, téměř žádný Polák. Pokud projede Náchodem 2000 kamionů, tak osobáků projede 20 000? Kamion zabírá více místa, hůře se rozjíždí ještě hůř brzdí a brání ve výhledu. Klíčový problém je kamion mnohdy se zbytečnou jízdou. Regulovat mýtným! Za tím si zase stojím já.
Haleluja. Ale další, podle mě docela silný tranzit přes město ve směru na Hronov, Polici a Broumov zůstane pořád stejnou trasou, protože obchvat nebude mít na tuto silnici žádný sjezd (netýká se to jen osobáků, ale i kamionů, přecejen nějaký průmysl v těch končinách docela je). Tak nevím, jaký bude dopad a jestli někteří se nebudou zkoušet někde v prostoru hraničního přechodu otáčet do protisměru, což na jednu stranu dává logiku, na druhou by mohlo působit nebezpečné situace.
Jakto že tam nebude žádný sjezd ? Ta křižovatka na konci obchvatu před hranicí je tam asi pro nic za nic ne ? Vždyť naopak umožní napojení té plánované přeložky II/303.
Plány se zásadně nečtou… to víte, nádražák, tam je projektant za vyžírku a darmožrouta, podle nádražáků Jan Perner žádné školy neměl a taky stavěl. (Životopisy se také nečtou)
Má se stavět přeložka malého Poříčí co má být navázána 😉
To bych si prosil, protože všimněte si, že například při cestě Praha – Broumov aktuálně nemusíte přes jeden jediný železniční přejezd. Ale teď budete muset…tak snad bude přeložka poříčí rychle hotová.
Touto stavbou se tak završí celá I/33, která již nově nepovede přes jedinou obec. Zatím tam však zůstanou nebezpečné autobusové zastávky bez jediného bezpečného přechodu / podchodu přes silnici.
Proč je na obchvatu projektován kruhový objezd? Měl jsem zato, že kruhové objezdy patří tam, kde se že všech ramen předpokládá zhruba stejný objem provozu. Nebo je tak složité vyřešit tříramennou kapacitní křižovatku?
Hlavně na ten kruhák budou stát kolonu kamiony v kopci paráda
Opravdu budu rád, když mi to někdo (asi nejlépe z minusujících) vysvětlí. Proč tam nebude nějaká MUK? Díky.
Ja bych s tim jeste par let pockal. Ono se nejspis ukaze, ze obchvatem Nachoda bude hlavne D11.
Psssst !
Nesmysl, tranzitu bude i tak dost.
A na těch pár let si zkuste jít bydlet do Náchoda na některou z ulic průtahu Náchodem, zaručuji vám špičkové zážitky. Náchodem i po zprovozění dálnice bude procházet kamionová tranzitní doprava i nadále. Kdo cestuje od Prahy do hornoslezské průmyslové oblasti, do Krakova a jihovýchod Polska, toho těžko přinutíte, aby to vzal oklikou přes Krkonoše.
Len z časti. S3 je v PL trasovaná moc na západ aby to odbúralo všetku dopravu. Aby to šlo úplne bez obchvatu, musela by sa dostavať ešte S8 a postaviť jej rozumné napojenie na D35 a D43/S73.
Hurá! Ve špičce tam témeř nejde přejít silnice. Zácpy na celou věčnost. Jen tak dál!
Město si hodně oddechne. Tuhle jsem se přes něj sunul v pátek odpoledne skoro hodinu, žádná bouračka, jen hustým provozem…
A železnice, vhodná zvláště pro takto silné přepravní proudy, tu zůstává nadále jednokolejná, do Hradce s úvratí a přes hranice stále ze dvou třetin přerušená…
Nevím proč zde minusujete, já také nechápu proč druhé a třetí největší město kraje nemohou mít elektrifikovanou trať do krajského města přičemž její podstatná část by mohla být společná.
no protože František píše o něčem jiném než vy a trochu mimo mísu. Souhlasím s vámi že železnice do Náchoda má velký potenciál když se zadrátuje a udělá Vysokovská spojka, a to zejména pro osobní dopravu v relaci Náchod-HK-PCE (+návazné z Hronova/Teplic) a bylo by fakt žádoucí toto udělat. Do Trutnova ale bude vždy výrazně menší konkurenceschopnost oproti dálnici. František tady ale tady naznačuje něco o přesunutí tranzitních nákladních proudů na železnici v tomto směru? o přerušeném přeshraničním spojení? Jako stačí se podívat na železniční mapu, a to zejména na polskou stranu a je jasné že to je totální nesmysl… Číst vice »
a obchvat Náchoda má úplně jiné využití než potenciální přímé železniční spojení z HK do Náchoda…
Ano, obchvat Náchoda je řešení následku, nikoli příčiny, naproti tomu spojka je řešení systémové.
Zahoď počítač. V tvém vysněném světe bez dopravy ho mít stejně nebudeš.
Já tedy neznám svět bez dopravy a ani bych ho nechtěl. Jen nepotřebuji ke svému životu dopravu zbytečnou, nepotřebuji česnek, maso ani jablka, které jdou vyprodukovat u nás, tahané Evropou.
Doufám, že máš záhumenek, já se teda v zemi rýt nebudu.
Záhumenek nemám, ale v mé zemi existují/existovaly kravíny, vepříny sady, pole… v nějakém dosahu. Nepotřebuji ovoce z druhé strany Evropy a pokud to někdo pořebuje, ať si tvrdě připlatí. Má za co.
To ale František nechápe, že různé dtuhy dopravy mají různé využití a každý je vhodný na něco jiného. Kdyby stačil jeden druh dopravy, tak není elektrické vedení, ani vodovod.
Čili jste na vzniku toho hustého provozu rovněž podílel.