První dvě lokomotivy TRAXX pro ČD Cargo zamířily na okruh, čekají na první náklad
Lokomotivy Bombardier TRAXX MS3 při přepravě do Velimi. Foto: ČD Cargo
Společnost ČD Cargo přesunula na železniční zkušební okruh ve Velimi první dvě lokomotivy Bombardier TRAXX MS3. Ve Výzkumném ústavu železničním
Zvláštní na tom přeci jenom něco je, že nepokračovaly v nákupu těch, VYZKOUŠENÝCH A NEJLEPŠÍCH VECTRONŮ…..Hm, pročpak asi??? Nabízí se, ZKUŠENOST SE SERVISEM SIEMENSE….
Tak jenom, aby ČDC mělo tyto nové loko z čeho taky zaplatit…
V nejhorším to vezmou na leasing. U lokomotivy s papírama na púlku Evropy to nebude problém.
V tom případě už nejhorší nastalo. Nevěříte snad tomu, že si Bednárik vzal 100 milionů a šel Vectrona zaplatit do Siemensu na kasu (případně Traxx do Bombardieru)? Cargo kupuje na leasing.
Neví někdo, jak to vypadá se schvalování siriusů pro LE? 🙂
Zajímalo by mě, co se na nové mašině schvaluje ve „Výzkumném ústavu“? Jedná se snad o sériový výrobek, nebo ne?
Přezkoušení, že vše funguje jak má a vyhovuje normám.
ČD Cargo je prvním zákazníkem v Česku a druhým vůbec, po TX Logistik.
Kubrt: nevíte nikdo proč se v ČR schvakuje nová číselná řada 388 traxx MS 3), když řada je stejná lokomotiva jako řada 188 minimálně v německu schválena a ve Velmi byla testována také.
Mimochodem trojkové traxxy na střídavý proud pod číselnou řadou 187 již rok používá EP Cargo Deutschland, které patří do holdingu stejné firmy, jako například Lokotrain.
Protože u nás vícesystémové hnací vozidla mají označení 3xx
A jak to víte, že je stejná ? Podle mých informací stejná rozhodně není.
Je smutné sledovat, jak české Škodovky, které celá desetiletí tvořily páteř ne jen elektrické vlakové dopravy, jsou nahrazovány cizími vozidly a nesouhlasím s tím. Bohužel ale, plzeňská Škoda si svůj „vlak“ v pokračování této tradice nechala ujet sama, vlastní hloupostí…
Tak ona 380 není nejhorší. Jen se k tomu škodovka postavila jak se postavila. Myslim že v současný době, kdyby měla pool několika mašin, tak by si je určitě někdo pronajmul/ pronajímal a třeba objednal. Tohle je podle mě základní úspěch Vectrona + samozřejmě schválení „všude“.
asdfg: tak pod novým vedením má Škodovka práce dost v oblasti elektrických vlakových jednotek, tramvají, trolejbusů a ještě rozšiřuje provoz.
Vyvinout lokomotivu něco stojí a potřebuje jich prodat alespoň sto, aby se zaplatil vývoj. A pravda je, Škoda dodala za cca 10 let pouze 20 lokomotiv ČD, dva kusy ZSSK a tuším šest kusů DB.
A dnes jen v ČR má Bombardier na traxxy MS3 deset objednávek od ČD Cargo a patnáct od Regiojetu plus nějaké opce na další lokomotivy a to je nová lokomotiva schválena pro provoz cca 2 – 3 roky.
Je v tom špinavá politika. 380sátka vůbec není špatná lokomotiva,ale skopčáky neskutečně sr.lo, že neuspěli ve výběrovém řízení se Siemensem, tak se snažili bojkotovat Škodovku tím, že nesmí do Německa, nesmyslným argumentem, že by jim zničila koleje. Náš neschopný stát neudělal nic- okamžitě bych dal jako odvetu zákaz jízdy Simensu! Tak je to bohužel od revoluce se vším, domácí kvalitní firmy byly zničeny a servilní politika dovoluje aby se zde na úkor domácích firem protlačovaly výrobky ze zahraničí. Tak jsme se postupně staly jen kolonií, kde makáme za 1/3 platu v německých montovnách a chodíme nakupovat do cizích obchoďáků. Jsme… Číst vice »
Těch Mašín od škodovky jezdí jen u nás stovky a jezdit budou.
Stejěn tak můžete nesouhlasit s tím, že si nemocnike koupila sanitky na základě VW Transporter a ne Škodovku. Dvanástsetrojka byla přece plně srovnatelná se zahraniiční produkcí.
A že si Plzeňská Škodovka sama sobě pokazila jméno, to je věc druhá.
Dvanasetsettrojka byla hrůza a ..co to nemůžeš srovnávat s lokomotivou.
Srovnává srovnatelné , nikoli lokomotivu s atrapou na dodávku. Chce to sundat modré brýle .
Pane Sůra, MS 3 (MultiSystém). Díky.
Stare Škody skonci protože nastupuje ETCS a na tratich timto systemem vybavenych nebudou moci jezdit a pripravuje se prechod na 25kV st.