První dopravce v zemi začne cestujícím měřit teplotu, MHD v Mladé Boleslavi bude jen pro zaměstnance Škody Auto
Autobusy Iveco Urbanway v Mladé Boleslavi. Foto: Dopravní podnik Mladá Boleslav
Dopravní podnik Mladá Boleslav po více než měsíci částečně obnoví svůj provoz. Zatím ale jen pro zaměstnance Škody Auto. Dopravce
Ona ta Boleslav je specifická, manažeři a koordinátori buď bydlí na Bradlci, nebo dojíždí z Lbc, Pha, plno ubytoven, historické centrum je mrtvé /pominu Romy osvěžující se na náměstí ve fontáně/. V novém bazénu si nezaplavete – 6 drah 25 m, z toho 4 dráhy zadané pro trénink,prostě není to místo k pěknému bydlení a zivotu.Mestka policie je podla, řeší parkovací lístečky za sklem, místo aby něco udělala se situaci u Kauflandu … Člověk tam pěkně vydělá, ale nejlépe po práci rychle pryč …
Trochu diskriminace. Co obcane a navstevnici mesta. To maji chodit pesky?
Bolka je město aut, autobusem jezdí jen důchodci, gastarbajtri a děti. A děti teď do škol nejezdí a důchodci mají sedět doma.
A co děti které nosí mama do skolky a jdou sami?
A to si vemte, že někteří lidé to mají do práce i 6 km. Takže jít ráno 6 km do práce, poté bouchat celý den u mašiny a poté 6 km zase domů…
Když jsou teď v kurzu lidská práva, není tohle už trochu v rozporu s lidskou důstojnosti?
naprostý souhlas – tohle je přes čáru – jenže jak zdůvodnit proč se škodovky dál nebudou vyrábět ve stávajícím módu …
A pro ostatní obyvatele města platící daně to je nefér. Ti ať chodí dvojkou/pěšky/. A nebo Škodovka bude městu proplácet veškeré náklady na svoz?
Četli jste někdo komentáře primátora Nwelatiho na Facebooku? Doporučuju, je to k smíchu i k pláči zároveň. Z jeho příspěvků nabydete dojmu, že každým vozem MHD jezdí smečka nakažených opic, která skáče z cestujícího na cestujícího a prská jim do obličeje.
Jinak neustále argumentuje přecpanými autobusy – ony by třeba nebyly přecpané, kdyby jim město samo nějakou dobu zpátky brutálně nezkrouhlo intervaly.
Ona ta MHD je stejně bídná i tak. Děčín je stejně velký a přitom má MHD daleko lepší.
To v Boleslavi nikdy nešlo – nechápu ten neviditelný vzorec… V Boleslavi je také docela velký terminál veřejné dopravy v Bondy centru, ale stále se „to“ jmenuje autobusové stanoviště – fakt proviční díra …
další z jeho perel byl návrh závádět prohibici, aby se dělníci bez práce na ubytovnách neopíjeli….
Náhodou, to je skvělý nápad jak zatočit s nezaměstaností. Dělníci bez práce by našli zaměstnání jako pašeráci alkoholu.
No leda kdyby to bylo někde u hranic 🙂
Škoda takového talentu na komunální urovni 😀
Táhne své čtvrté primátorske období, takže navzdory „perlam“ jsou s ním boleslavane zjevně spokojeni. Vyslali ho i do senátu.
tak to jsou v Řeporyjích spokojeni zřejmě taky
Musel jsem se podívat za kterou stranu. ODS. No to hovoří samo za sebe. Už se těm nápadům v MHD nedivím. Tato strana považuje MHD jako zbytečnou. Jo kdyby byla pro živnostníky, je to jiná. Z posledních slov kohokoliv z jejich strany, není slyšet nic jiného. Že by mysleli na běžné lidi, to raději ne.
Ažívnostníci nejsou běžní lidé?
Raduan Nwelati je taková zvláštní postavička. Dle našich společných známých, kteří jej dlouhodobě znají byl před vstupem do politiky celkem normálním člověkem. Ale politika jej prý totálně semlela. V boleslavských podnikatelských kruzích (které nejsou napojeny na městské penězovody) nemá dobrou pověst. Co se týká jeho hodnocení jako politika , je to takový člověk bez žádných zásad. Respektive proto, aby se udržel u koryta je ochoten udělat všechno na světě. A tak jako senátor za ODS bojuje za konzervativní hodnoty, aby se pro změnu v rámci komunální politiky choval jako typický levičák.. Díky němu je pro mne, jako pravicového voliče ODS… Číst vice »
„Preventivní“ úplné zastavení provozu MHD považuji za čirý alibismus. Naštěstí jen menší část měst to řešila takto razantně.
Mimochodem, která všechna města k tomu všemu přistoupila? Kromě Mladé Boleslavi vím o Havlíčkově Brodu (který mezitím již provoz obnovil).
Ještě nějaké další město?
Litoměřice třeba
Jenže ty Litoměřice s MB moc srovnávat nelze. Litoměřice jsou cca poloviční oblast. Boleslav je o průmyslových zónách daleko za městem atd..
No tak samozřejmě to zase taková tragédie není. Po Mladé Boleslavi a okolí se dá používat PID popřípadě i nezaintegrované bus linky objednávané středočeským krajem. Úplně bez vhd to tam není. Kdo nechce jít pěšky, nebo autem může také třeba na kole. Čímž neříkám, že s krokem města odpískat mhd souhlasím, ale lidé ještě nějaké možnosti krom auta mají.
Jízdní řády ostatní veřejné dopravy nejsou nastaveny na začátky pracovní doby ve firmách za městem. Toto právě řeší MHD , která chybí…. A ve 22:00 se dostávat z Bezděčína do města… máte smůlu…
Pak by se toho měl chopit stejně jako na balkáně nějaký schopný šofér s mikrobusem :).
A proč by to dělal ? Také byste poradil někomu, komu smrdí přetékající dlouho nevyvezená popelnice před domem , aby si ji odvezl do sběrného dvora sám ? To je přeci veřejná služba. Stejně jako MHD…
Dělal by to ze stejného důvodu jako to dělají na balkáně, aby nakrmil svojí rodinu…pan starosta se zřejmě inspiruje v zemi svého původu, ale budeme doufat, že tak daleko to v Mladé Boleslavi nezajde :).
Dotaz zněl, která města dočasně zrušila MHD.