První A380 pro japonské ANA vzlétl, na palubě budou rozkládací gauče

První A380 ještě bez konečného nátěru pro All Nippon Airways. Foto: AirbusPrvní A380 ještě bez konečného nátěru pro All Nippon Airways. Foto: Airbus

První airbus A380 pro japonského dopravce dnes poprvé odstartoval z letiště v Toulouse. Odletěl do závodu v Hamburku, kde ho

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
DP

ty gauče, spíše bych řekl lůžka budou max. pro děti či lidi do 140 cm , vyšší by si těžko složili nohy, i pro japan. rodinu 2 + 1 se mě to zdá malé, jen by mě zajímalo, jak se v nouzové situaci lidi dostanou pro plovací vestu, horko těžko 😉

KL

U druhého obrázku se píše:
„foto ANA“
Jinde se píše:
„První airbus A380 pro japonského dopravce dnes poprvé odstartoval “ (ještě bez konečného nátěru).
Čili někde bude chyba. Asi to není foto ale vizualizace.

Ondřej Holek

Dobrý den,

letecké společnosti obvykle vydají před finálním podobou vizualizaci, jak bude nátěr vypadat, až bude letadlo kompletně hotové a připravené k předání zákazníkovi.

Společnost ANA (All Nippon Airways) vyobrazila na vizualizaci, nikoliv na oficiální fotografii, jak bude nový nátěr vypadat, až bude Airbus A380 v Hamburku hotový a zamíří do Tokia.

Doufám, že Vám moje odpověď a snaha o vysvětlení pomohla.
Přeji pěkný den.

Marek Šimon

„Letadlo absolvovalo v Toulouse i první letové zkoušky včetně manévru touch and go, tedy přerušeného přistání, při kterém se dotkne ranveje a vzápětí opět vzlétne.”

Přerušené přistání není „touch and go” (česky „letmé přistání”) ale „go around”

Jan Burget

Ale ale ale 🙂
Vysvětlení zde: https://en.wikipedia.org/wiki/Touch-and-go_landing
a zde: https://en.wikipedia.org/wiki/Go-around

Takže , pokud se záměrně dotkne letoun VPD a pak provede ihned vzlet, tak se jedná o Touch And Go manévr.

DP

tzn. lidově řečeno je to průlet = učivo z let. škol , bez doteku VPD , s dotekem je to taky průlet , resp. jinak nás to neučili 😉