První A350 pro Air France. Nahradí superjumba A380 a A340, míří nejprve do Afriky
Airbus A350-900 společnosti Air France. Foto: Airbus
Letecká společnost Air France včera v Toulouse převzala první z 28 objednaných letadel Airbus A350-900. Pro dopravce jde o letadlo, na kterém staví obnovu své dálkové flotily.
Nevíte někdo, zda budou mít rozteč 32 palců jako v 772, nebo jen 31, jak je dnes běžnější? Právě více místa na nohy je plus AF, na druhou stranu je velké mínus let přes CDG 🙁
Je to Air France… takže dobytčák.
Co je s CDG špatně? Přestupuju tam celkem často, a pokud tam člověk nepřebíhá z 2D na 2E/2F (a naopak), ale jenom 2E – 2F, tak je to OK…?
Večně stávkující francouzská netáhla…od pilotů po hajzlbáby?
Personál arogantní tak, jak to umí jen Francouzi?
Chaotické značení?
Proč CDG a Air France, když je tu KLM a Schiphol?
Složité přestupy, často ztracená zavazadla. Není to jen moje zkušenost, i chlápek z rozvozu mi říkal, že většina bývá z CDG.
Dobytčák? Právě že 772 mají rozteč 32 palců a je to znát, teď jsem dohledal že 359 mají jen 31, ale zas budou širší sedačky, tak uvidíme. 350 jsem ještě neletel, ale kamarád to chválil, prý lepší než 787 (který mi tolik k srdci neprirostl)
Člověk aby si ty A340, A380 (i když ty budou držet ještě dlouho) užil. Proto jsem si dnes střihl LHR – VIE s Austrian a jejich A321.
Dnes se podařil obzvlášť vtipný překlep: „Ještě letos má firma převzít další dvě A350-900, další tři do začátku příštího letadla.“ To mělo být „do začátku léta“? A opravdu mají nahrazovat i A380? Já jsem četl, že kromě zmíněných A340-300 mají nahradit i nejstarší B777-200ER. Jako náhradu A380 bych čekal spíš B777-300ER, které už mají, a nebo nějaké nové B777X či A350-1000.
Ano mají je nahradit i A380. Samozřejmě ne kus za kus, protože bude nutno zvýšit počet letú.
Ale na to všechno jim 28 kusů A350-900 těžko bude stačit. Teď mají ve flotile 4 A340-300, 25 B777-200ER a 10 A380.