Průlom: Úsek D11 mezi Jaroměří a Trutnovem má územní rozhodnutí
Vizualizace D11 u Hajnice v úseku Jaroměř - Trutnov. Foto: ŘSD
Úsek D11 z Jaroměře do Trutnova je posledním ze dvou chybějících částí dálnice D11 a posledním, který dosud neměl územní rozhodnutí.
Takže vyřídit 1 odvolání proti územnímu rozhodnutí trvalo KÚ Královehradeckého kraje 14 měsíců? Za stejnou dobu zvládl KÚ Jihočeského kraje vyřídit 47 odvolání proti územnímu rozhodnutí na východní část Pražského okruhu. Výkon některých úředníků je vážně tragédie.
Vůbec se nebudu zastávat toho či onoho úřadu, ale určitě bych neřekl, že tady bude fungovat čistě přímá úměra. Odvolání probíhají do značné míry paralelně, v případě JČ kraje bych viděl značné úspory z rozsahu, kdy lze některáéprocesy replikovat a ve finále, délka celého procesu se bude odvíjet od délky nejsložitějšího odvolání.
Hmm, že by se JČK specializoval na vyřizování linových staveb v ČR? Tyhle zkušenosti budou potřeba, pro železniční stavby platí tentýž stavební zákon. Mířím k VRT.
Jeden dělník vykope studnu metr v průměru a sedm metrů do hloubky za pět dnů. Za jak dlouho takovou studnu vykope tisíc dělníků…?
Se smějte, a kolik je vaše odpověď?
Pro motorest to rozhodně je špatná zpráva.
Za 5 let bude D11 na hranice a kompletni. Nebude to zitra, nebude to pozitri ale na konci toho tunelu je videt svetlo. Utece to rychle, snad se nic nezadrhne…
Musíme doufat, že se v trase dálnice nevyskytne opět nějaký nenažranec nebo prudič, jak tomu bylo v tomto kraji v nedávné minulosti při budování D-11, obchvatu České Skalice a nejnověji i obchvatu Jaroměře.
Třikrát hurá a ještě jednou hurá.
Takže zcela nesmyslné odvolání, jehož cílem bylo pouze zdržet stavbu. A lidé žijící podél I/37 tak budou muset kvůli jednomu zmetkovi snášet enormní nárůst dopravy o rok déle.
Můžeme si o tom myslet svoje, ale podstatné je, že na podání odvolání měl plné právo. Spíš je zarážející, že odvolací řízení trvalo tak dlouho, i když lze chápat, že se jedná o složitou liniovou stavbu.
Jak je možné, že taková banalita trvá 5 let? To přeci není o magorech/kveruralntech/ekoteroristech. To je o naprosté neschopnosti státu.
5 let. Co je tohle za stát?
Radost tady platit daně…
Dobrý den, a kolik zaplatíte za rok? A kolik využijete?děkuji za info do fóra.
Korunu. A i s tou bych byl rád, kdyby bylo nakládáno hospodárně.
A to dokonce i k vůli takovým jako jste vy.
Daně platí úplně každý při každém nákupu (DPH, popř. spotřební daň).
Psssst to nikdo neví , voní si myslej že DPH je od toho aby se odečítalo při podnikání. A zavidej těm co můžou ..:-))
Zatímco se Jirka prochází po zrezlém mostě, Radek má opět výsledky…
Zásah, potopená…
Prosím o vysvětlení
https://twitter.com/spravazeleznic/status/1627610751610540033?s=46&t=WWxQC4F5nc_iPI-2InhFTQ
A „Radek“ měl mezi Jaroměří a Trutnovem taky zástupy zabedněných památkářů a pološílených petičníků…?
O jednom se píše v článku, soudu to zabralo celý jeden rok.
Protože most je to jediné, co má Jirka na práci.
Hele tahle obhajoba není úplně hodna vzdělaného člověka. I na propagandu to je dost slabý.
Ty dvě stavby nelze zcela ztotožňovat. Jedna vede v podstatě v polích a druhá je uprostřed města. To má i vliv na počet osob, které se k tomu vyjadřují.
Uznávám, ze srovnávat tyto 2 konkrétní stavby není úplně koser, nicméně, Jirka tady dostává bídu za dlouhodobe výsledky.
Ale on je „jejich“.
Nyní se bude dělat rok DSP, pak 2 roky vykupovat pozemky a vybírat zhotovitele a pak se může začít stavět.
DSP je podle letáku hotová (nebo téměř hotová). Optimisticky za 2, realisticky za 3 roky by stavba začít mohla.
Pokud se povede stavbu tohohle úseku záhajit tak, aby byl ve výstavbě v době, kdy se (snad) otevře úsek Trutnov-Hranice, tak to bude slibné a nestane se, že by pak tranzitní doprava v chybějícím úseku dlouhodobě přetěžovala stávající trasu.
kdy budou stavět? letos má začít stavba useku od hranic, tento by byl pak posledním, který schází.
Stačí si přečíst článek. 😉
Applaus a to pouze 5 letech! 🙂
Metro kolem Náchoda se tímto stává zbytečným.
Proč? Jednička z Prahy na Jeseník 🙂
Přesně tak. Obchvat Náchoda bude hotov ve stejné době, jako D11 na hranice s Polskem. Tím pádem již nebude zapotřebí, neboť většina problémů s dopravou v Náchodě byla způsobena tranzitní dopravou. Ale tak to už v naší zemi bývá. Nežli se něco postaví, tak to už nepotřebujeme. Dálnice D11 se staví asi padesát let.
Řekl bych, že kdo jede směr Opolí, ten pojede přes Náchod dneska i potom.
To ani náhodou.
Tranzit do Polska má v dopravním proudu v Náchodě jen malý podíl (v NA je ten podíl samozřejmě vyšší). Daleko významnější je doprava na Hronov/ Broumov.
Jestli to tak je, tak pak ta úrovňová křižovatka na konci obchvatu není úplně optimální.
To je velmi decentně řečeno.
Doufám, že se nad současným návrhem „mimoúrovňové“ křižovatky Běloves ještě někdo zamyslí dřív, než se kopne do země. Napojení budoucí přeložky silnice 303 ve směru do a z Broumova nebude rychlé ani bezpečné. Na rozdíl od kruhového objezdu u Hořenic, který se stane úzkým hrdlem na silnici I/33, než se podaří dostavět D11 z Jaroměře do Trutnova, tato riziková křižovatka má potenciál otravovat lidem život ještě několik desítek let.
Těžko, to by muselo jít znova do ÚŘ (bohužel). A to si nikdo nelajsne, když i s SP byly takové tahanice.
To je nesmysl, nesmíte počítat jen absolutní čísla počtu vozidel za Náchodem!!! Přes hraniční přechod na I/33 projede v pracovní den 2600 kamionů (návěsových souprav) v drtivé většině tranzit, zatímco na Hronov po II/303 je to jen 200 kamionů… Ano po II/303 je to celkem 12tis. voz/den (z toho 93% OA+LN), ale z velké části se bude jednat o dopravu co začíná/končí v Náchodě, což se o dopravě po I/33 z Polska říct úplně nedá, tam je to teda jen 8,5tis./den celkem a většina nepochybně tranzit a jak jsem psal z toho je 2600 kamionů a třeba v kapacitě kruháče… Číst vice »