Průlom: Eurovia stáhla stížnost, stavba hostivařského koridoru může začít
Koridor Praha - Tábor, foto: SŽDC
Jeden z nejdůležitějších železničních projektů současnosti zřejmě po dvou letech soutěžních průtahů prolomil zakletí. Napojení čtvrtého koridoru na Prahu v
Stavba začne nejdříve v létě, pokud se neodvolají občanské sdružení. A pak nás čeká tři roky brutálních omezení a zpoždění. Vliv to bude mít na celou republiku.
Tak je jasny ze budou i vyluky ale bez toho to nejde. Pak ty vyhody budou obrovske.!!!
Tak určitě. Za 4 miliardy přijedete do Prahy o 6 minut dříve.
když přijede denně 50 tisíc lidí o 4 min dříve, je to už 200 000 minut denně, to celkem jde
@Otmar: 5minut krát počet lidí krát 100 let. Ostaně můžete to nepostavit vůbec a do pěti let se ta trať rozpadne. A kdyby to byly 4 minuty na každých 6 kilometrech, tak to na trase Praha – Budějovice udělá zkrácení o 100 minut. Ovšem to by někdo musel začít myslet a počítat. Jenže plácat nesmysly je o tolik jednodušší…
Super super super.uzasny.skvely. tesim se. Pomuze to cele trase praha benesov tabor budejpvice.zejmena jizni cechy to potrebuji!
Přesně tak. Možná že se te slibované jízdní doby 90 minut přeci jen dozijeme :-).
Nojo na 4. koridoru se dějí velké věci.
projekty v přípravě či ve výstavbě: Hostivař + Sudoměřice+Soběslav + Dynín
Nedávno byly schváleny tunely u Budějovic
Bojím se jen kapacity kolejí od Benešova do centra Prahy
Doby dojezdů:
Praha – Č.Budějovice
Praha – Tábor
Tábor – Č.Budějovice
atd
http://slideplayer.cz/slide/3290239/
slide no. 10
Mám tom rozumět tak, že nově ta trať povede přes bývalé seřaďovací nádraží a trať přes Strašnice se zlikviduje?
Ano
Na youtube je krasne video o projektu
all : přesně jste to tu někteří vystihli. Je zcela evidentní, že k vítězství rozumu přispěla i „tvrdá ruka“ těch, co jsou nyní u „vesla“.
Ano, i u nás se to děje i v jiné sféře a normální pracující jsou spokojeni.
Tvrdá ruka nepomohla. Stavba zase stojí.
Tak hlavně že stát má nad vším absolutní kontrolu, vše probíhá transparentně, soudy a ÚOHS nejsou používány jako nátlak v hospodářské soutěži a kluci mezi sebou vůůůbec nemají žádný kartel. Krásně nám ta firm…pardon, ten stát, vzkvétá 🙂
Jn, je to tady ráj na zemi. 😀
To víte, ČR je malý rybník, tady se všichni se všemi znaj a vždycky se nějak dohodnou 😉
Už se chlapci ve vedení domluvili a Metrostav zas pustí něco Eurovii :-)))
Asi už dorazilo „držhubný“ na účet 😉
Tak snad už konečně… dají se nyní odhadnout nové termíny realizace, tedy od kdy do kdy?
Zjišťovali jsme a dodatečně doplnili do 2. odstavce. Stavba začne v březnu a potrvá do podzimu 2021.
Dva a půl roku mi přijde jako hodně dlouhá doba…
@ asdf: tak tenhle projekt je fakt na české poměry obří včetně rozsáhlé přestavby Vršovic, tak mě doba přijde OK. Problém je spíš to, že to celé 2 roky naprosto zbytečně stálo, už mohlo být skoro hotovo.
Nic obřího mi na něm nepřijde. Spíš naopak vzhledem k tomu, že se bude stavět z vlané části mimo současnou trať, tak mi přijde, že by mohl být postaven svižněji.
Tak cele vrsovicke nadrazi se promeni a i most u icerink se promeni za pochodu. Bude rada vyluk.Ale tesim se a doufam ze hlavne rychliky zrychli a osobaky je nebudou zdrzovat… 🙂
@asdf: Asi se vám to bude líbit ještě míň, když se podíváte na následující výpočet žáčka Mirečka:
březen 2018 – podzim 2021 = 3,5 roku
No tvl 😀 Vlastně jsem asi původně chtěl naspat 3 a půl roku, ale to mi přišlo ještě neuvěřitelnější 🙂
Tak ono to hce nejdříve vidět přesný harmonogram.. Pak je z toho zřejmé co a kdy se bude vlastně dělat. Pokud mám správné informace, tak výluky začínají až létě a stavebně se nejspíš taky skončí dříve.
Panové, taky je tam několik podjezdů, které bude potřeba opravit a pochybuji, že jim povolí zavřít nebo omezit dopravu u všech najednou. To bych viděl jako hlavní příčinu tak dlouhé stavby. Namátkou: Otakarova/Vršovická, Bartoškova/Petrohradská, U Slavie, V Korytech, Zahradní Město.