Provoz na nové části koridoru v Praze stál kvůli stržené troleji
Modernizovaný koridor mezi Smíchovem a Radotínem. Foto: MD
Po stržení troleje vlaky jezdily dvě hodiny po jedné koleji, nakonec Správa železnic provoz zastavila.
Takže si shrňme fakta: Během výluky sudých traťových kolejí odb. Barrandov (resp. odb. Tunel) – Radotín (březen – září 2021) a uzavírky přejezdu v Chuchli dráteníci na trolej ve 2.TK ani nešáhli, s výjimkou odstranění krátkého úseku v místě staveniště mostu přes ulici Podjezd. Udělali novou pouze nad 4.TK (Závodiště – Radotín). Během výluky na rušení sudé části odb. Barrandov (druhá polovina června 2022) vyměnili pouze cca 3 km troleje od bývalé odb. Barrandov směrem k odb. Závodiště, ale skončili před přejezdem (logicky, nebyla vyřízena uzavírka přejezdu). Udělali to stylem, že okamžitě po zahájení výluky trolej snesli, pak se dlouhé… Číst vice »
Takhle podobě se dělala celá rekonstrukce, celou dobu nic a najednou během pár dní všechno hotové. Jezdil jsem bohužel tudy denně. Po jakože dohotovení většiny díla opakovaně porucha zab. zař. nebo výpadek napájení. 2x jsem do Berouna vykysal 30 min. a jednou hodinu. Pak spadla skála, vyhořel vlak, dobrá trasa….
Jaká hákovnice? Vždyť se nedávno SŽ chlubila jak je tady už takřka hotovo… asi podobně hotovo jako na Zahradním Městě, kde se ale už rok jezdí 50, anebo „hotové“ Dluhonice, kde ale vlaky dál nabírají zpoždění…
A hlavně že zas budu dostávat mínusy, protože po těchto zkušenostech u S8 a S88 jezdím 90% času autem (kvůli stržení to vše poslali odklonem a tím zablokovali tyto linky). Dnes po delší pauze jsem vyrazil opět vlakem, zpoždění 39 minut ve vstupní stanici oproti jízdnímu řádu. Informace na hlaváku absolutně žádné, a to v době, kdy už bylo strženo (17.55). Vlak nahodile ignoroval stanice, lidé o změnách informováni nebyli. Děkuji, jděte do zadele.
To už musí být nějaká rafinovaná pomsta cestujícím a vůbec všem, co tam jezdí.
U nás, u SŽ, se problémům předcházet prostě nechce, byť jsou známé dopředu, jsou avizovány nebo je lze prostě dedukovat (Chodová Planá).
Ne že to nejde, prostě se (jen) nechce…
Jak dlouho je po problému u Bezpráví? Ani ne měsíc? Generální vydával prohlášení, ministr vydával prohlášení… Reálný výsledek jejich práce lze nalézt v textu článku. 😕
Na 15 km dlouhém úseku kousíček za hranicemi, který se táhne přes TŘI stanice a TŘI mezistaniční úseky člověk neprojíždí JEDINOU stahovačku.
Jde to, jen se nechce, protože #mynic ☹️
Jako fakt ne.
Po kolikáte už tohle?
Vždyť i zde už bylo napsané, co s tím. Mnohokrát. A zase se na to někdo vys*al.
Opět škoda daleko vyšší než prevence a k tomu tisíce naštvaných kaštanů.
Ať už jde manekyn And his Boys konečně do jetele.
Od odpoledne velké problémy i na trase Cheb – Ústí n.L., asi tři závady, zpoždění přes půl hodiny, nedodržení řazení… Je to smutné, vždycky jsem preferoval vlak, ale poslední rok je to hodně špatné. (zkušenosti z celé republiky, v průměru 3-4 jízdy týdně)
30 minut není žádné travické zpoždění a za špatné řazení nemůže SŽ. Zvolil jste si špatnou diskuzi…
a co tam dela zase hakovnice? nema tam uz byt hotovo az po radotin?
Na ochranu dráteníkov, SŽ uvádzala že tam niekoľkokrát dochádzalo k nerešpektovaniu návesti tak ju tam umiestnili. To sa zas budú fírovia rozčulovať…
A to tam neumějí dát úsekový dělič?
To se nikdy nedělalo a tyhle kapitalistické manýry si strčte někam. A vůbec, neotravujte a jeďte radši do Lužce, než Borecký prodá ten most do šrotu.
No oni nejsou dokonce ani kapitalistické. Viz Polsko už mnoho desítek let.
Chápejte, pohraniční přechodová stanice je horizont událostí. Vždyť se při peáži přes Głuchołazy musely zatemňovat okna, aby se něco nevykoukalo. 🙁
Dělič by ochránil dráteníky bez povinnosti stahovat sběrače. Ať se projektanti kouknout do Polska. Do toho železničně opovrhovaného Polska. Oni tam mají standardně ve stanicích mnohem více deličů už přes 50 let. Takže nějaké zasrané stahovačky při výlukách nepotřebují.
Co má SŽ dál za neřešitelný problém?
Nikdy se to tak nedělalo, aneb paragraf 1
Áno budú, nad nýmandstvom Spravy.
Je Jasenčák stále u koryta? Je, tak budou i hákovnice i když debilní rozkaz se už nedává.
A nie sú tam snaď návesti? Či tie sú len pre srandu?
Helejte, stahovacka u menirny, vjezdove navestidlo, stahovacka na zahlavi. To vse v useku dlouhem jen nekolik set metru. Ze tuhle jizdu zrucnosti obcas nekdo neda, to je nabiledni.
A proč při tom riskuje? Nebylo by lepší tam zůstat?
Riskuje neriskuje, prostě v tý hromadě věcí se může stát, že někdo zapomene nebo nestihne stáhnou sběrač, resp. je to skoro jisté, jak praxe ukazuje, lidi jsou všude úplně stejně omylní. Jen se to dá řešit jinak, než „destruktorem“ co vytvoří škodu za miliony na mašině i na infra.
Předcházet předvídatelným škodám by měla být povinnost.
Pro srandu jsou spíš stahovačky v podání SŽ. Možná, kdyby nejezdili panáci jen prožrat diety do A, ale trochu čuměli kolem sebe tak ty návěstí by tam skutečně byly pro srandu.
Pro srandu je řízení firmy bez krizového řízení. Tam patří i uznávání holého faktu, že člověk není stroj. Ani sebelíp vyškolený a psychologicky nejskvělejší člověk – zde tedy strojvedoucí.
Tak SŽ umí tomu štěstíčku jít naproti. Dva roky byla pomalá přes Poříčany. V rozkazech byla označená pouze kilometrickou polohou.
Po dvou letech ji prodloužili o 3 kilometry až k odbočce Tatce. V rozkaze sice změnili ty kilometry, ale zároveň tam připsali větu ‚pozor – pomalá jízda platí přes celou dopravnu Poříčany’…
😃👏👍
Hřebíček na hlavičku 😉
Zajímavější otázkou podle mě je, jak je možné, že najetí do hákovnice způsobí poškození trakčního vedení. Vždyť hákovnice se dává proto, aby si vlak utrhl sběrač, a poškození trolejí by to způsobit nemělo. Nebo jsem úplně mimo?
To by se ty zařízení musely pouzivatk čemu byly určeny a to by dávalo smysl. V Otrokovicích taky ze zkratovačky udělaly přímotop. 😉
Otrokovice byly fakt majstrštyk. Jedna zkratovačka a na nádraží blaflo patro 😃
Dispečeři SŽ = nebudu to komentovat..
Vlak SC 515 nechali 60 minut stát na hlavním nádraží v Praze ! Přitom hodinu potom jede další SC ..vlakový personál několikrát žádal, že chce vyrazit na cestu do Ostravy a bylo zamítnuto? jak může SŽ rozhodovat o tom, jestli komerční vlak ČD někam pojede nebo nepojede? Kdo nahradí ztracený čas lidem ve vlaku? Chápu čekání na přípoj, ale nechat hnít lidi 60 minut na nástupišti je vrchol
SŽ je nejhorší organizace, která funguje v ČR !
Pochybuji, že Dispečeři SŽ by jen tak nenechali odjet vlak. Určitě plnili pokyny, jaké měli od Dispečera dopravce, tedy ČD.
Asi se čekalo na náhradní soupravu z Františkových lázní, která byla opožděna kvůli této MU. Sice jede za hodinu další pendolino, ale taky může být vyprodané a kam by si cestující z té částí z Františkových lázní asi sedli.
Čím dál horší
To by se v Libereckém kraji nestalo. 👍
jojo, tam deelektrizaci poresila ruda armada.