Provoz na koridoru u Budějovic stál kvůli stromu, cestující museli autobusem
Stará jednokolejná trať Ševětín – Č. Budějovice. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
(Aktualizováno 13:35) U jihočeských Chotýčan spadl dnes dopoledne strom do trakčního vedení a zastavil tak provoz na hlavní železniční trati
Člověk může proti službám ČD říct kde co, ale líbí se mi, že se jim podaří při mimořádnostech skoro vždycky sehnat aspoň pár autobusů NAD. A že to z hodiny na hodinu určitě není nic jednoduchého.
Což se u Regiojetu a Leo expressu moc nedaří.
Když před vánoci byl zastaven provoz mezi Štěpánovem a Olomoucí, tak ve Štěpánově pro nás z luhačovického rychlíku a Pendolino stály 2 autobusy. Postupně pak přijížděli další, tudíž během hodiny a půl nás všechny dostaly do Olomouce. Musím říct, že Organizace byla v rámci možností provedena excelentně, když zastavení provozu proběhlo asi 15 minut před naším příjezdem do Štěpánova. Nedovedu si představit kdybych ten den jel jiným dopravcem.
Nevím přesně, jak to kde funguje, ale třeba u nás na Šumavě stojí u každé větší dopravny nejméně 2 autobusy trvale v pohotovosti. Jde tedy jen o to sehnat rychle řidiče. Autobusů je nejspíš dostatek.
Ten řidič většinou bydlí poblíž…
Co to je „schwarzenberská jednokolejka“? A kde se takový podivný pojem vylíhl?
Jan Adolf II Schwarzenberg byl jeden z hlavních koncesionářů dráhy.
Schwarzenbergové pro naši zem udělali opravdu mnoho. A to i přestože někteří rusáckou propagandou zmanipulovaní jedinci jednoho z nich nenávidí. 🙂
Ve vlaku byly samé osoby ženského pohlaví?
To by se Vám líbilo, že?
Moc ani ne, mám radši cestou klid. 😀
Jaké zabezpečení má ten autobus, nebo nechají cestující napospas lidskému faktorů?
Naštěstí nebude řidič přetěžován prodejem jízdenek…
To jo
aha, takže Brod je objasněn….
stromy se kácí většinou nahnilé duté-ve městech je to to samé. Zkrátka zdravotní stav stromů je přehlížen-prales Boubín.
Doufejme, že zdravotní stav stromů v pralese bude přehlížen vždy a všude. Od toho je to prales, aby se do jeho vývoje pokud možno nemotal člověk.
Zase v Boubíně nejsou tak vysoký stromy, že by padaly až do Chotýčan
Jen technická – je to tedy mezi stanicemi Nemanice – Hluboká nad Vltavou-Zámostí. Stačí se podívat na stránku mimořádností ČD nebo na GRAPP, kde to je názorněji.Tam i píšou, že předpokládaný konec mimořádnosti bude ve 13:25 hod.
Podél tratí, kde to z hlediska terénu lze, ponechat dřeviny jen tak vysoké, aby jejich případný pád nezasáhl trakční vedení. Takové ochranné pásmo ekologii určitě neuškodí.
Nejed do vedení, ale i do kolejiště. Takový strom v nepřehledém úseku a vlak jedoucí více než 100km/h může udělat taky celkem nepříjemnou situaci.
Taky okolo primérky a ostatních drátů, dálnic a všech komunikací atd. atd. Bude to krásná krajina !
Klidně, nejde o rušení zeleně, ale o kácení vzrostlých stromů.
Okolo drátů už to je.
Je to pořád stejná písnička – v tomto úseku je to každou chvíli …
No, o jaké zážitky substrát přijde!
To má být legrace nebo zase povedený nevávistny komentář vůči ČD a šotoušům ?
Vidíte to? To by se v tunelu nestalo…
SŽ neumí ani prořezat náletové křoviny, asi proto chtějí stavět ty tunele 🙂
No kdyz jim tam Kalúsok a zrádná opozice schvalne hazou strome a jine predmete, co maji chudaci delat?