Provoz na brněnském letišti klesl na 16 % loňského roku, ztráty dosahují desítek milionů korun

Airbus A319 Českých aerolinií v Brně. Foto: Letiště BrnoAirbus A319 Českých aerolinií v Brně. Foto: Letiště Brno

Letiště Brno za první pololetí odbavilo o 84 % méně cestujících než za prvních šest měsíců loňského roku. Ztráty se

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
skeptik

pokud do Brna nelétají dotované linky žadná ztáta nevzniká. Naklady na provoz platil kraj soukrome investiční skupine registrované na Maltě. Ta nám sice předvedla smutné PR, ale ve skutečnosti na brněnském letišti se vesele staví prumyslové haly a šikanují lokalní provozovatelé brněnskeho lětište, ti kteří žádné dotace nepobírají.

Jiří

Je to tak. Z brněnského letiště se postupně stává především cargo.

Jedine vlaky

Stejně lítá většina lidí z Vídně.

Liboros

Bojím se toho že klasické komerční lety ve štatlu skončí a zbudou jen chartery a nějaký ten náklad. Snad k tomu nedojde 🙁

Johnczek

Tak né že by to s těmi pravidelnými linkami bylo nějaké extrémně růžové. Denní rotace londýn a nějaká ta Itálie není úplný terno…

Honza

Nebude na tom letos finančně trochu lépe Ostravské letiště (v kontextu letišť mimo PRG), kam létají nákladní letadla častěji než do Brna a létaly i v dubnu a květnu, kdy do Brna nelitala ani linka do Liege (vs. linka do Lipska) + sem létaly roušky z Číny. Navíc od června do OSR létají dvě nové Cargo linky do Bangladéše a Pákistánu?

Ryk Mat

Liege se česky jmenuje Lutych.