Pronajímatel vozidel Akiem objednal u Siemensu prvních 20 lokomotiv Vectron
Lokomotiva Vectron. Pramen: Siemens
Objednané lokomotivy disponují maximálním výkonem 6,4 MW a provozní rychlostí až 200 km/h.
Objednané lokomotivy disponují maximálním výkonem 6,4 MW a provozní rychlostí až 200 km/h.
Akeim = odjakživa Bombardier…
Máme tušení, proč ta dramatická změna?
Asi to poptávají jejich zákazníci.
Vectron je skvělá mašina a spolehlivost je více než obdivuhodná. Jsem rád, že jsem se alespoň na sklonku kariéry dočkal lokomotivy, u které si neříkám,:,, Kampak asi dnes dojedu, co asi bude dnes zlobit, co zase odejde, nebo odpadne“. Hluboká poklona a dík konstruktérům, výrobcům a údržbě Vectronů.
Zase tolik nepřehánějte.Je to jen „německá bruska“,která umí mluvit v základu 5 ti jazyky. Jako za 100 míčů,bych chtěl trochu víc…Věc názoru,jezdím na nich od roku 2015.
Můžu se zeptat, co byste si představoval?
Loko Stadler klasicky MS odvozenou od Eurodualu se 4 osami.
109E
😄😄😄😄
Jako vtip dobrý.
A co Vy? Zkusím si trošku zalumpačit….Nemá podlahové vytápění,proč?189 má a je to super. Nemá digitální klimatizaci,proč?Kdejaké auto to má. Takové el.ovládání rolet,proč není resp. je za příplatek. Změna systému,to je podle Vás v pohodě? Neumí EDB,proč?Na Slovensku fakt paráda,hlavně trefit s 2500tunama 30tku na BA Hlavnú.Volba sberačů ve strojovně,proč?Fakt je málo místa pro malý přepínač na pultě? Systém ovládání BAGR,to se Vám jako fakt líbí?Ať je Škoda jaká je,v tomhle může vyučovat.Jako prosím,ale nedělejte z toho fakt super mašinu.Když už kupujete tak drahou mašinu,tak snad čekáte nějaký komfort.Ale jak jsem psal výše,je to věc názoru.
Děkuji za odpověď a začneme od začátku. Podlahové topení se na Vectronu zapíná na středovém panelu, nejspodnější vypínač. Manuální klima mi naprosto vyhovuje, mám svou polohu čudlíků, kterou nastavím 1x za cestu a už si ji nevšimnu. Nastavení zůstane i po resetu třeba při testech. El ovládání rolet- manuální se neporouchá, nemám problém si stoupnout a stáhnout. U té Škodovky sice el ovládání má, ale nutno stahovat na víckrát, jinak vyhodnotí dlouhé držení tlačítka jako poruchu. Se změnou systému nemám problém, mohu udělat už i po slepu. Vozím osobku, 2500 tun neposoudím, jezdím jen tam, co je možno rekuperovat, takže… Číst vice »
Jen pro info: klimatizace má manuální i automatický režim. A elektrické rolety jsou u nás dodávány od loko 383.057. U Metransu od 383.411.
Mne se líbí to vibratto v rychlosti cca 105-110 km/h . Být dívkou, mám z toho i potěšeni 🙂
Souhlasím. Nikdo prý neví, čím to je, asi kritická rychlost.
Zkuste Venušiny kuličky.😆
Ještě nikdo nenapsal, proč si to neobjednali u Škodovky? Divné!
Jestli to nebude tím, že požadují spolehlivost!
Kdo teď vyzkoušel nové pushpully od škodovky v msk, ví o čem mluvím. Množství poruch které jsou na displeji,se pohybuje mezi 30 až 50. Spolehlivost absolutně žádná, nevzpomínam kdy dojezdily všechny co ráno vyjeli? Už ani dispečer po nás nekřičí, taky rezignovali, asi tak se spolehlivostí škodovky.
Je ostuda firmy že něco takového vůbec pustí do provozu, a že ČD s tím vůbec jezdí.
1) Škoda se již lokomotivy nechystá vyrábět, protože má dost práce i bez lokomotiv.
2) Je otázka, jak to, že Regiojet si chválí spolehlivost lokomotiv v dlouhodobém vlastnictví či pronájmu (řady 162, 193, 386), kdežto u ČD jsou stížnosti na téměř všechny nové výrobky. Mimochodem u DB řada 380 (u DB102) jsou spolehlivé, ale také trvalo několik let, než byl výrobek vyladěn, aby DB převzala. Mimochodem to se u DB stává všem výrobcům.
Možná to bude tím, že Škodovka u DB ladila a s ČD se soudila.
380 byly ze začátku spolehlivé a vzpomínám si na to nadšení z nich u ČD.
Na můj první dojem z lokomotivy 380 si pamatuji dodnes. Při pohledu z venku jsem si řekl, jéé, ta je krátká, jak se podařilo konstruktérům nacpat tolik systémů do kastle velikosti Bobiny? To jsem zjistil hned na stanovišti, když jsem se tam nedotočil s batohem na zádech. Zklamaně jsem vycouval ven a řekl jsem si, no potěší pán Bůh. S tímhle se tady budou kluci sr…… dalších 40 let.
Kromě těch 380, u kterých trvalo několik let než je DB převzala, ČD převzala bez vyladění, jsou ty ostatní modely staršího data narození, přijde mi to že škodovka je stylem ojebej co můžeš, hlavně jak euro ušetříme.