Projede, či neprojede? Kraj otestoval provoz autobusů na Šerlich po úpravách silnice
Testovací jízda autobusu na Šerlich. Foto: Královéhradecký kraj
Pro další zvýšení bezpečnosti provozu kraj jedná s policií a silničním úřadem o úpravě svislého dopravního značení.
„„Apelujeme na řidiče mířící na Šerlich, aby svá vozidla parkovali pouze na jediné vymezené ploše k parkování, která má však omezenou kapacitu. Mnozí řidiči pak parkují na komunikaci II/311, kde je dopravním značením i pouhé zastavení zakázáno,“ “
Neandrtálci.
Když nikdo nekasíruje okamžitě pokuty a po třetí pokutě za stejný prohřešek nezabavuje vozidlo, tak se nelze divit, že tomu pokynu čecháčci (ale možná nejen oni) nevěnují patřičnou pozornost.
kdyby se tam projel sypač s radlicí dole a pořádně to prohrnul, tak by se jim to neklouzalo, to jako omlouvají neschopnost údržby nebo co? Jinde, kde takové silnice prohrnují to neklouže.
Pouhé prohrnutí = zpravidla sněhové uklouzání. Proto má sypač vzadu hento zařízení na posyp (sůl/štěrk), aby to neklouzalo.
Většina silnic III.tříd i část II.tříd neumožňuje normální vyhnutí dvou autobusů.. A to ani v okrajových částech Prahy… Přestavět všechny silnice v ČR je sci-fi. A to se opravují s přispěním dotací EU, tzn. za peníze z Německa, Itálie atd….
A ono tam snad jezdí tolik autobusů, že se musejí vyhýbat vzájemně? Pokud jdem to správně pochopil, tak přece nejde o křižování (dvou) autobusů, ale o míjení se autobusu s jiným (menším) vozidlem (osobním automobilem, apod.).
Ynženýrům vlečné křivky vyšly, tak co. Současní projektanti dopravních staveb jsou mor společnosti.
Investor „objednal“ úpravy? To není v rámci reklamace projektu či stavby? Takže za nevhodný návrh může objednatel, kdo je viníkem na úřadě, že objednal v některých ohledech špatný projekt?
Proč si stále stěžují na řidiče za parkování? PČR by měla konat, rozdávat pokuty za porušování dopravního značení. V dnešní době internetu by se to rychle rozneslo a řidiči by začali brzo být ukáznění.
Proto snad byl zaveden předčasný zkušební provoz, aby se podařilo nejhorší problémy vychytat a odstranit ještě před začátkem plné zimní sezóny – takže na straně přípravy té rekonstrukce asi hlavní chyba není.
No jo, ale když dělali dodatečné úpravy a jednalo se o stavbu, pak by měli žádat o změnu stavby před jejím dokončením toho, kdo vydal stavební povolení.
A dosavadní zhruba měsíční provoz autobusových linek byl teda čím když to testovali až teď?
no ten autobus do těch zatáček jede zrovna dost v protisměru, sice nic nejelo, ale stejnak jestli tak jezdí i normálně, tak chápu tu poslední nehodu i problémy
Až budete řidič autobusu, tak pochopíte..
Celkem nepřekvapivě jede tou částí vozovky, která má nejlepší sjízdnost = střední pruh. Pokud je v protisměru dobrý výhled a nic nejede, je takové chování nejbezpečnější možné…
Vy byste raději riskoval utržení krajnice a případné převrácení autobusu i s cestujícími jen pro pohodlí řidičů osobních automobilů? Tenhle SOR je ještě malej. Tříosák si tam radši vůbec nepředstavujte.
Ruku na srdce – třínápravák (15m) by tam raději neměl jezdit vůbec… nebo s doprovodným vozidlem.