Projede, či neprojede? Kraj otestoval provoz autobusů na Šerlich po úpravách silnice

Testovací jízda autobusu na Šerlich. Foto: Královéhradecký krajTestovací jízda autobusu na Šerlich. Foto: Královéhradecký kraj

Pro další zvýšení bezpečnosti provozu kraj jedná s policií a silničním úřadem o úpravě svislého dopravního značení.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Trumway

„„Apelujeme na řidiče mířící na Šerlich, aby svá vozidla parkovali pouze na jediné vymezené ploše k parkování, která má však omezenou kapacitu. Mnozí řidiči pak parkují na komunikaci II/311, kde je dopravním značením i pouhé zastavení zakázáno,“ “

Neandrtálci.

praktik

Když nikdo nekasíruje okamžitě pokuty a po třetí pokutě za stejný prohřešek nezabavuje vozidlo, tak se nelze divit, že tomu pokynu čecháčci (ale možná nejen oni) nevěnují patřičnou pozornost.

Jarda

kdyby se tam projel sypač s radlicí dole a pořádně to prohrnul, tak by se jim to neklouzalo, to jako omlouvají neschopnost údržby nebo co? Jinde, kde takové silnice prohrnují to neklouže.

Granja

Pouhé prohrnutí = zpravidla sněhové uklouzání. Proto má sypač vzadu hento zařízení na posyp (sůl/štěrk), aby to neklouzalo.

Vojta_7

Většina silnic III.tříd i část II.tříd neumožňuje normální vyhnutí dvou autobusů.. A to ani v okrajových částech Prahy… Přestavět všechny silnice v ČR je sci-fi. A to se opravují s přispěním dotací EU, tzn. za peníze z Německa, Itálie atd….

praktik

A ono tam snad jezdí tolik autobusů, že se musejí vyhýbat vzájemně? Pokud jdem to správně pochopil, tak přece nejde o křižování (dvou) autobusů, ale o míjení se autobusu s jiným (menším) vozidlem (osobním automobilem, apod.).

libor706

Ynženýrům vlečné křivky vyšly, tak co. Současní projektanti dopravních staveb jsou mor společnosti.

Koleno

Investor „objednal“ úpravy? To není v rámci reklamace projektu či stavby? Takže za nevhodný návrh může objednatel, kdo je viníkem na úřadě, že objednal v některých ohledech špatný projekt?

Proč si stále stěžují na řidiče za parkování? PČR by měla konat, rozdávat pokuty za porušování dopravního značení. V dnešní době internetu by se to rychle rozneslo a řidiči by začali brzo být ukáznění.

praktik

Proto snad byl zaveden předčasný zkušební provoz, aby se podařilo nejhorší problémy vychytat a odstranit ještě před začátkem plné zimní sezóny – takže na straně přípravy té rekonstrukce asi hlavní chyba není.

Granja

No jo, ale když dělali dodatečné úpravy a jednalo se o stavbu, pak by měli žádat o změnu stavby před jejím dokončením toho, kdo vydal stavební povolení.

Jan

A dosavadní zhruba měsíční provoz autobusových linek byl teda čím když to testovali až teď?

kix

no ten autobus do těch zatáček jede zrovna dost v protisměru, sice nic nejelo, ale stejnak jestli tak jezdí i normálně, tak chápu tu poslední nehodu i problémy

Ares

Až budete řidič autobusu, tak pochopíte..

SYN

Celkem nepřekvapivě jede tou částí vozovky, která má nejlepší sjízdnost = střední pruh. Pokud je v protisměru dobrý výhled a nic nejede, je takové chování nejbezpečnější možné…

Pája

Vy byste raději riskoval utržení krajnice a případné převrácení autobusu i s cestujícími jen pro pohodlí řidičů osobních automobilů? Tenhle SOR je ještě malej. Tříosák si tam radši vůbec nepředstavujte.

SYN

Ruku na srdce – třínápravák (15m) by tam raději neměl jezdit vůbec… nebo s doprovodným vozidlem.