„Prodáváme místa, ne okna.“ Mistr drzé komunikace Ryanairu odchází, semlel ho korporát
Boeingy v barvách Ryanairu. Zdroj: Ryanair / Piotr Mitelski
Corcoran zdůvodnil svou rezignaci "velmi toxickým pracovním prostředím".
Corcoran zdůvodnil svou rezignaci "velmi toxickým pracovním prostředím".
Jardo, anglicky se to jmenuje „window seat“ a možná že cestujícího zkásli za výběr místa. Proto ten protest.
Tak tedy nevím, základem letecké společnosti je dávat místa, nikoliv si dělat ze zákazníků srandu.
Co mne trochu zaráží, je to argumentace ‚toxickým prostředím‘. Neříkám, že to být nemůže, ale ‚toxické prostředí‘ je celkem zneužívaný pojem. Bohužel, spousta lidí to využívá jako omluvu svého šmejdství. A pokud se chováte jako idiot, časem to někomu začne vadit.
Nebo spoustu idiotů má pocit, že když někomu vadí toxické prostředí, které vytvářejí je třeba ho za idiota označit a odstranit. Šovinismus, sexismus a xenofobii zahrnuji do pojmu idiocie.
Ono je to asi složitější. Jako neříkám, že nejsou lidi, co vytváří toxické prostředí. Ale ne vždy ti, co tím trpí, jsou ti, co si na to stěžují.
Ony se někdy pojmy nadužívány. Třeba teď je módní každého, s kým se neshodnem, nazývat narcisem. Neříkám, že narcisové neexistují, pár jsem jich potkal, bohužel, ale zdaleka jich není tolik, kolik lidí je za ně označováno. Navíc, narcis rád označí toho druhého za narcise.
A opravdu mám pocit, že spousta lidí, co si stěžují na toxické prostředí jsou spíš ti, co jej vytváří.
Bavil lidi, a to pomocí vtipů, sarkasmu a místy až drzého humoru? To je můj kluk…
Ty některé příspěvky jsou náhodou vtipné a spíše mi to přijde, že to lidé zveřejnili jen, aby jim Ryanair odpověděl.
11A jsem zkusil vědomě a nebylo to špatné. Byl to večerní let, a spalo se tam dobře.
To, že jsou lidé jací jsou a v korporátech se požírají navzájem a šlapou si na hlavy jen aby se zalíbili tomu nad nimi? Asi normální pracoviště 21. století.
Že by mu Správa železnic nabídla práci?
Ryanair v poslední době zavedl celkem pochybnou konverzi ceny v eurech na Kč, kdy 1 EUR je více než 26 Kč. Pokud tuto konverzi člověk nevypne, může přijít až o stovky korun.
Železniční euro, to nevymysleli v letectví.
A víš, že spousta toho co se nám dováží a ty to pak koupíš v obchodě má kurz pevně danej třeba na dva roky a je ještě pochybnější? Je to úděl těch, co to euro nemají, že se každej na tom kurzu snaží získat.
Spíše se používá tzv. zajišťovací měna. To nemá s pevným kurzem nic společného.
Třeba se s ním proletí i premiér a přijde na to také 😁.
Ryanair velmi známý levnými letenkami mimo sezónu, vysokohorskou přirážkou u palubního minibaru, sedadly natěsnanými blízko sebe a v poslední době nesmyslnými příplatky. Letěl jsem párkrát s nimi a je to o tom, kdo jiný na té trase létá. Zkrátka náš manažer to tam už nevydržel a není se čemu divit, co už se tam vymýšlí za absurdity.
Sám to spoluvytvářel a obhajoval. Na druhou stranu cena s trasa kde si nevyberes. Takže byt nenadsen ale stejně s nimi létám. S piloty , stevardy a servisem se taky ne**rou takje pozitivní, že jedou stejným metrem i na kvadraky
Levné letenky mají hlavně tam, kde je konkurence. To platí pro všechny.
Ceny občerstvení jsou tak nějak srovnatelné. Nikdo už dneska nedává nic zdarma, u Ryanairu aspoň ví člověk předem.
Sedadla na max. kapacitu dnes má kdekdo, i klasické aerolinky. Občas mají lowcosty víc místa, protože vepředu nemají několik řad extra legroom.
„Nikdo už dneska nedává nic zdarma“ – Ale áno, minimálne AFKL a A3 sa stále držia. (Nie že by na Tom nejak zásadne záležalo. Pri jedle a pití som veľký zástanca unbundlingu.)
Toxické pracovní prostředí? V Ryanairu? To je překvapení roku… Jak tvrdě zacházejí s posádkami je známo roky. Tentokrát akorát došlo na kravaťáka v centrále.