Proč jely z Rakouska dva railjety? Do Vídně jezdí na vyšší stupeň údržby
Railjety Českých drah. Pramen: České dráhy
Railjet jsou přistavovány k opravám vyšších stupňů po dosažení 1 200 000 kilometrů.
Railjet jsou přistavovány k opravám vyšších stupňů po dosažení 1 200 000 kilometrů.
Rozhovor jak ze školních novin na základní škole.
Vidíte někde označení rozhovor?
Takový velkodopravce s obrovským zázemím, hromadou dep a skoro dvousetletou tradicí si musí posílat vozidla na údržbu jako nějaká garážovka? Tomu se snad ani věřit nechce!
Kdo trochu sleduje třeba leteckou dopravu, tak ví, že tam to funguje podobně. Takže tento argument se moc nepovedl.
Stejně jako většina dalších od švestky … revize vyžaduje použití speciálních zařízení, která by se samozřejmě nevyplatila kvůli 7 jednotkám pořizovat, navíc školit a především shánět kvalifikované zaměstnance…
Já ho pochopil, že to je příspěvek k jistým potrefenym husám, které třeba v diskusích o výberkách na dopravce tvrdí, že někdo nemá zázemí, někdo na depo atd.
To nebyla údržba, tu dělají na ONJ, ale revize vyššího stupně. Proč ne, když jsou ve Vídni na Raijety vybaveni?
Pokud modrogumy umí jenom do 7 (Pendolino, Railjet), tak je docela logické že se nevyplatí mít zázemí jako někomu kdo občas vysoutěží opci.
Ale notak. Regionov je přes dvě stovky.
Jojo, 810 bylo tolik, že je ani Největší Pan Železničář nemohl spočítat, tak se postupně rozdělují na 809 – 814.2, číslo 811 už je použito po několikáté.
Až bude za dvacet let vodíkový regiotouchpad, větrný regiodog, solární regioprima, tak v tom teprve bude pořádek.
Podle smlouvy je stanoven rozsah údržby prováděný provozovatelem a dodavatelem
Ještě by se hodilo doplnit, po jaké době dojde ke zmiňovanému nájezdu 1200000 km. A třeba taky, jestli byla dvojnásobná jednotka schopna dodržet jízdní řád.
Vemte si JŘ, nakreslete si oběhy a spočítejte si průměrný denní proběh a pak to budete vědět. Zase tak složité to není. Myslím, že jízdní doby vlak stíhal.
Nj, proč to psát, když si můžete vzít jízdní řád a spočítat si to 😀
Ne každý je tak silný šotouš, aby tohle dělal.
Co se tyce dodrzeni JR, Taurus by mel byt schopen ho dodrzet v pohode, ale nejspis nebude schopen kratit zpozdeni, max.par minut a to proto, ze jizdni doby jsou dnes bohuzel delany na krev-myslim si to. Pak taky zalezi jaky je fira, pokud je dobry a bude volnost trate mel by jizdni dobu zvladnout. Ovsem pokud je na masine kdo se boji, tak bude nabirat zpozdeni. Uvedu realny priklad z vyletu, pokud umi nekdo jezdit dobre s Esem, tak s 9 vozy na Vysocine jede jedna radost a nenabira zpozdeni. Ovsem pak taky jedou jini s 9 vozy za Esem… Číst vice »
Proti minuléme grafikonu je letos např. mezi Brnem a Třebovou asi 5 min vata. Takže stíhat by se to mělo.
Pokud si není úplně jistý (vyjezděný) je mnohem lepší že jede opatrněji i za cenu mírného zpoždění.
Musím souhlasit. Pomalu jezdící fírové mě štvou hodně. Je jasný, že jistou opatrnost to určitě chce, ale např. brzdit v Čakovicích už při vjezdu do stanice z centra (což se často děje) je trochu moc.
Jedna věc je, co řeknu jako cestující, taky mě štve pomalá jízda.
Druhá věc, málokdy znám vyjádření firy (ať už samotného, co ho podezírám z pomalé jízdy, nebo aspoň jiného „jak by jel on v této situaci za těchto okolností“).
Třetí věc, asi nejdůležitější, v Německu se občas zeptají kochálisty, jestli má nějaké problémy. A pokud ano, závada mašiny brání dodržovat jízdní doby, tak se v nějaké stanici odstaví a čeká se (na postrk nebo novou trasu pro pomalejší soupravu)
Proč by to nedodržela? Taurusy normálně vezou náklady které jsou těžší než dva railjety :d
Pač je rozdíl mít jízdní doby na vlak o hmotnosti cca 350t nebo 1200t nebo 2300t.
Asi tři roky.
To jsou otázky jak z policejního výslechu 😄
Neasi 😂😂 (tím neříkám, že mi to vadí)
Nebo výslech premiérem na tiskovce… 😀
Vyšetřovaná: Pojď blíž, jestlipak už se holíš?
Vyšetřující: Holím…
Vyšetřovaná: Kolik je ti let, Jindro?
Vyšetřující: Dvacet jedna…
.. tak Vaše nacionále bychom měli, Hlaváčku … 👍
… copak to hledáš, šmudlo?
Foto bude hrozně těžké sehnat…