Pro a proti: Mají České dráhy dělat reklamu na auta?

Praha hl.n., Fantova budova před rekonstrukcí. Foto: České dráhyPraha hl.n., Fantova budova před rekonstrukcí. Foto: České dráhy

Velmi rozdílné reakce vyvolala zpráva serveru Zdopravy.cz o reklamě na Škodu Karoq na vlaku Českých drah.  Pro mnohé jde o

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
vagonář

Na lokomotivu bych auto nedával, vždyť vagónů je dost…;-)

PAN

Mohl bych požádat, aby u podobných tvrzení byly vždy odkazy na relevantní info zdroje, děkuji. Nerozporuji případná fakta, i když kdo ví, jak to bylo s Pandou, že 🙂 Záleží koho mohla (ta reklama) pozdvihnout 😉 Možná to bude tím, že nás je o 2 mil. více než Švýcarů… Ale ty prodeje aut (+ 20 pct ve Švýcarsku oproti Česku) bude mít asi jiný důvod, že… Proto jen malé srovnání: i když je zde veřejná doprava na jiné úrovni, prodá se tu o pětinu více nových aut za rok, než v Česku, které má o dva miliony více obyvatel. A… Číst vice »

Michal

Skutečně pan Petrák vidí jako reálný scénář, že cestující (který nemá auto) po spatření této reklamy sebere třičtvrtě mega, Kodiaq si koupí a už se nikdy nevrátí do vlaku?

Polep bych chápal jako vedlejší efekt akce pro VIP zákazníka ČD než jako samostatný reklamní počin. Naopak vysoce oceňuju, že Škodovka vozí svoje zaměstnance vlakem.

A mimochodem, pořád je hezké mít na mašině zajímavou komerční kreativu než nicneříkající debility typu „e-shop.cd.cz“, „in-karta“ nebo „25 let PID“.

Chachar Budvar

Reklama na auta na objektech ČD nemá chybu. Čím více aut bude, tím více nových cestujících totiž dráhy získají. Do měst, cílů většiny cest se totiž všechna auta nesnadno vměstnávají už nyní. Nepíši o úzkých silničních hrdlech. Jen tak dále.