Přístaviště v Týně se nerozšíří, ministerstvo dopravy jej odmítlo financovat

Přístaviště Týn nad Vltavou, v pozadí historický most. Pramen: Povodí VltavyPřístaviště Týn nad Vltavou, v pozadí historický most. Pramen: Povodí Vltavy

Naopak plány na výstavbu nové přístavní hrany v Českých Budějovicích povodí nezrušilo

Zpět na článek
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marian

Jen počkejte, až tam bude chtít plout KPT SHIP Budweiß – Hamburg Hafen 😀

Démon

Zabezpečení železničního přejezdu v lese pro jeleny stojí v průměru 15 mil.Kč, ale přístaviště pro socioekonomické účely za 17,5 mil.Kč údajně nemá efektivitu. Absurdistán

Vlastimil Kocurek

CHA !! socioekonomické účely

Vlastimil Kocurek

Nevěděl jsem, že jsou železniční přejezdy pro jeleny. wow.

K.S.

Jo bohužel jsou protože asi nějaká norma něco nedomyslela, nebo někdo naopak moc přemýšlel.

Marian

Pokud je jelen vyzbrojen kulovnicí a zrovna kráčí k posedu, odkud bude střílet na myslivce, musí dle předpisů běžet přes zabezpečený přejezd. Ten se vyznačuje tím, že místo klasického přejezdového kříže má červenobíle pruhované parohy 😀

Jirka

Super práce, komise! Na železnici i silnicích se plýtvají miliardy, předřazuje se, se*re se na kvalitu, přihrávají se zakázky kamarádům… ale 17 miliónů na přístaviště je neekonomické. To je fakt Absurdistán.

Zdeněk

Vodní doprava byla u nás odjakživa Popelkou. Jediným významným oživením byla přeprava uhlí do chvaletické elektrárny, ale to už je dávno pasé. Ještě, že máme aspoň ten Baťův kanál…

K.S.

Ano, to je. Bohužel se nedělají mnohdy ani elementární úpravy které by pro ni zlepšily podmínky a trvá se na megaprojektech, nebo možná spíš pouze hovadských projektech zakotvených kdesi v ideologii minulého režimu a bohužel současné vlády. (Čistě jen vliv formativních let, a vliv prezidenta, sleduji jistý regres v myšlení a přístupu oproti vládě před deseti lety) Je možná škoda že se jako první kroky na Labi neudělají ty koncentrační hrázky pod Děčínem ale tlačí se hned na jez. Mohla se tak doprava rozjet alespoň do místa kde se to dá už přeložit na vlak. Škoda je toho přístavu v… Číst vice »

Tomáš

A co jste tím chtěl říct? Že i když je to blbost, tak 17 M Kč už nás nezabije? Vždyť je to z eráru, že…
Přístaviště v Týně bylo nedávno rozšířeno a zmodernizováno, podle mně teď v pohodě dostačuje. Komise MD to asi vidí také tak…

Démon

Je tam bohužel objektivní nedostatek, dnešní počty lodí jsou již na hodnotách prognózovaných pro rok 2040 v analýze z roku 2015. Takže MD utratilo 1,7 mld. za splavnění Vltavské vodní cesty a teď se ohání neefektivitou 17,5 mil Kč?

K.S.

Pokud byly intenzity dosaženy už nyní, mělo by to znamenat že se to vrátí daleko rychleji, ne? Nerozvíjení mi pak také přijde jako trochu nešťastné, zejména pokud má být v ne zase tak daleké době propojena vodní cesta až do Prahy.