Ale kulové, bezpečnost zvyšuje rostoucí konkurence, žádné normy.
Leinad
4 let
Já jsem v principu pro normalizaci, fakt aby jednou schválená mašina mohla jezdit všude, a proti místním naschválům.
Ale taky je potřeba hlídat co se stane, když se něco dá do legislativy natvrdo. Odolnost při nárazu = Zákaz výroby šukafonů, když už tak složitý proces s vlakotramvají, na tramvajové dráze zase neprojede nákladní vlak.
Výhradní ETCS = aby cestujícím v šukafonu nehrozilo že je v korydorové stanici smete Pendolino, tak je raději povezeme daleko bezpečnějším autobusem, přes křižovatky, úrovňové přejezdy.
Proc na tramvajove draze neprojede nakladni vlak? Moravsky travmajovy trate nakladni vlaky unesou. Ten nakladni vlak jsem ve meste jednou potkal.
S tim ETCS souhlasim. Lepsim resenim by ale bylo kdyby to zatahnul stat (vsem dopravcum) protoze jinak tu zase budou elaboraty jak je zeleznicni doprava proti autobusum draha (a pritom pokud by platily stejny bezpecnostni standardy tak si busy ani neskrtnou).
Je kolem toho papírování a jen pár vozidel splňujících normy jak železniční tak tramvajové, s nutností splnit tsi crash roste hmotnost a tramvaji nesluší když řidič nevidí z kabiny do křižovatku.
Proč vlastně výhradní provoz ETCS k datu, ve kterém budou v DE běžně jezdit vozidla s místním indusi.
Novotny
4 let
Vedouci oddeleni vozidel a vedouci hodnotitel rst. Neni to to same? Nejak slozite cleneni.
Vidím to na funkci v rámci společnosti (vedoucí oddělení) a funkci v rámci aktivity (vedoucí hodnotitel). Ve škole by tomu odpovídalo vedoucí katedry a garant oboru 🙂
Ale kulové, bezpečnost zvyšuje rostoucí konkurence, žádné normy.
Já jsem v principu pro normalizaci, fakt aby jednou schválená mašina mohla jezdit všude, a proti místním naschválům.
Ale taky je potřeba hlídat co se stane, když se něco dá do legislativy natvrdo. Odolnost při nárazu = Zákaz výroby šukafonů, když už tak složitý proces s vlakotramvají, na tramvajové dráze zase neprojede nákladní vlak.
Výhradní ETCS = aby cestujícím v šukafonu nehrozilo že je v korydorové stanici smete Pendolino, tak je raději povezeme daleko bezpečnějším autobusem, přes křižovatky, úrovňové přejezdy.
Proc na tramvajove draze neprojede nakladni vlak? Moravsky travmajovy trate nakladni vlaky unesou. Ten nakladni vlak jsem ve meste jednou potkal.
S tim ETCS souhlasim. Lepsim resenim by ale bylo kdyby to zatahnul stat (vsem dopravcum) protoze jinak tu zase budou elaboraty jak je zeleznicni doprava proti autobusum draha (a pritom pokud by platily stejny bezpecnostni standardy tak si busy ani neskrtnou).
Je kolem toho papírování a jen pár vozidel splňujících normy jak železniční tak tramvajové, s nutností splnit tsi crash roste hmotnost a tramvaji nesluší když řidič nevidí z kabiny do křižovatku.
Proč vlastně výhradní provoz ETCS k datu, ve kterém budou v DE běžně jezdit vozidla s místním indusi.
Vedouci oddeleni vozidel a vedouci hodnotitel rst. Neni to to same? Nejak slozite cleneni.
Vidím to na funkci v rámci společnosti (vedoucí oddělení) a funkci v rámci aktivity (vedoucí hodnotitel). Ve škole by tomu odpovídalo vedoucí katedry a garant oboru 🙂
Dieselelektrické hybrydy? Autor nějak zapal dobu.
Mozna myslel neco jako: BR class 93 – muze jezdit na trolej, nebo diesel a ma navic baterky pro dodani vyssiho vykonu nez dava diesel.
Kde o nich mluví?