Přiškrcená trať na východě Prahy kvůli sesuvům. Část vlaků nejezdí do Čakovic
Výstavba zastávky Praha-Rajská zahrada. Foto: Správa železnic
Trať má omezenou propustnost, zbylé vlaky mohou nabírat zpoždění až 30 minut.
Trať má omezenou propustnost, zbylé vlaky mohou nabírat zpoždění až 30 minut.
Proč je omezenost. SZ v tom, ze se zde nedělá 4 kolej? Stačilo tu a tam mírně posunout a v poho by se vesla. Takto zabetonovanim trolejovch sloupu a mostu a opěrných či protihlukovych zdi bude zase skanzen na 30 leť. Jj SZ paragraf 1 Nikdy se to tak nedělalo
Výjezd z Vysočan 4 koleny zůstal, ale dal nic
Pozemky? Stálo by to daleko více kvůli rozšiřování tělesa? Stejně to na Balabence navazuje na dvoukolejku?
Copak se nebude Balabenka taky předělávat? Celý ŽUP je kapacitně dávno na hraně.
Dnes se musí dělat něco nově, i když to ve stávajícím stavu funguje výborně. Vše je stojí prachy a to by stačila údržba tratí.
Funguje výborně, a právě proto zde nelze zavést 15 minutový interval. Ta trať tu rekonstrukci potřebovala, nehledě na zlepšení celkových parametrů
No zrovna tohle nesouvisi s intervalem, ale upravou terenu u trati, tipuji kvuli naprimeni koleji…
Nepřidání 4. koleje ale souvisí s intervalem celkem dost.
A je vubec 4 kolej treba? Koridor pres Liben do Klanovic ma take 3 koleje a je vice frekventovany, tam kvuli VRT bude nutna 4 kolej, ale pres Vysocany?
Jako kapacite by to pomohlo… o tom zadna, v Kyjich na RZ uz 4 kolej nedate…
Doufám, že ani vy si domů nekupujete nové věci a že stále jezdíte udržovanou Zastavou 101, televizní program sledujete na udržované Tesle Lívia, v dílně používáte udržovanou celokovovou vrtačku ČKD, namísto koupě nového oblečení vám mamina štupuje ponožky a zašívá manšestráky…
Co do toho kopli, je to jeden velkej prů…švih. Tyhle nekonečné výluky a omezení nejdou, měli prostě přiznat, že se jezdit nebude, trasu rychlíku z prahy přes Nymburk poslat přes Kolín a do Hradce přes Pardubice, nastoupit na celou trať a najednou a bez pauz ji dát dokupy. Dokonale by to stačilo obsloužit jedním druhem autobusu co by simuloval mezivesnickou dopravu a druhým, který by z větších měst vozil na hlavní kolínskou trať. Až to bude hotové, tak zase mohli víceméně zavřít koridor na kolín a posílat to přes Nymburk. Teď dělaj najednou obojí a nejde nic.
A kolikpak autobusů si představujete? 3? 4? Jaká je kapacita SOR NB18 a dvojité 471 každých 30 minut?
Hradečany jezdí přes Sadskou. A posílat je přes Pardubice je cpaní je do další výluky, do HK od Padubic je už podruhé během roku nepřetržitá výluka mezi Pardubicemi a H.Králové.
A tu další výluku tam naplánoval kdo, mimozemšťani? To je jen potvrzení toho, že SŽ nedokáže svou činnost koordinovat tak, aby neblokovala zároveň páteřní i objízdné trasy…
A proč by se ausgerechnet muselo objíždětz přes Pardubice (rozkopáno) když se dá jet přes Sadskou?
To by se kvůli výluce u Vršovic nesměla stavět druhá kolej z Pardubic do Hradce. Což by bylo fakt na palici.
I v bez výlukovém stavu je to z Nymburka přes Kolín a Pardubice do HK minimálně o 30 minut pomalejší + je tam zbytečná úvrať.
Taky mám dojem, že tu plánujou výluky mimozemšťani.
Taky zapomínáte na výluku u Poříčan, kde se jezdí po jedné koleji.
Je pravda, ze koordinace staveb je u nas priserna, ale zcela zastavit provoz na tyhle trati by byla takova mala regionalni katastrofa, po ktere by trvalo roky, nez by se podarilo lidi presvedcit, aby se z aut vratili do vlaku. Vzdyt pri tech nocnich a obcasnych vikendovych vylukach jezdi ty autobusy NAD vetsinou prakticky prazdny – kdo muze, ten s nima totiz radeji nejede.
Jezdím po té trati denně a je to jen horší a horší. Překvapení v podobě zrušeného spoje je už každodenní rutina a zpoždění souprav je i 50 minut, když se zadaří.
Inu, Dobrá Správa.
Tahle stavba je prokletá. Sesuv je to min. druhý, bylo tam x poruch ZZ, do toho nehoda…
Sesuvů tam bylo o mnoho víc, jen dva ale zasáhly do dopravy 🙂
Poruchy ZZ jsou snad kazdej den.
No když jsem viděl ten bordel a neuspořádanou spleť sítí kolem trati, tak se nedivím, že skoro denně někdo omylem něco překopne.. Tam když začali hrabat, tak to připomíná spíš skládku než železniční trať..
Buďme upřímní, stojí to tam teď za ho*no. Včera jsem jel R21 na Prahu a ze Satalic do Vysočan cca za půl hodiny, fakt bída. Snad to nebude trvat dlouho.
Já tuhle v Satalicích skončil. Po hodině mě sdělili, že se dál nejede a musel jsem na autobus…
Titulek „Vlaky nejezdí do Čakovic“ je nepřesný, když je odřeknutá menší část vlaků do Čakovic.
Tu kolej jsem viděl ze stanoviště a opravdu stabilně nevypadala. Nechápu, že to neumí pořádně zajistit na tak důležité trati.
Na rovinu se divím, že se tam vůbec jezdí. To, co se historicky nacházelo pod kolejemi a v jejich okolí je skládka bordelu, ne inženýrské sítě. K tomu komplikovaný terén, minimální prostor pro stavbu mostů a propustků podél provozované koleje, trakční sloupy stojící na patkách zapažených v 5m výšce, cizí stavby a komunikace v těsné blízkosti trati, místy až přesahující do pozemku dráhy..
Bohužel skoro zastavená mi připadá několik týdnu stavby nádraží Vysočany. Po počátečním tempu v posledních týdnech skoro bez progresu. @jan sura Nezjistil byste prosím proč je stavba zpožděná? Vliv nárůstu cen materiálu? Děkuji.
Skoro zastavená mi rozhodně nepřijde – aktuálně se pracuje uvnitř prefabrikované budovy a na fasádě (lze-li tomu tak vůbec říkat). Okolo téměř dokončeného nástupiště bylo rušno i včera a v neděli. Uvítal bych ale také konkrétnější informace od někoho znalejšího.
No nevim, tuhle jsem na pracích kolem nového nástupiště viděl pracovat 2 lidi (všední den).
Bylo toho víc. I ten materiál a lidí kvůli kovidu. Změna projektu. Objev snad něčeho v zemi, co muselo být přeloženo. Každopádně je to bída.
Budeme rádi za ten srpen, pokud už teda není změna termínu.
A bylo by dobře, kdyby manekýna v srpnu při stříhání pásky někdo koupnul někam …….za to, jak zvládá řízení jemu přidělené firmy.
No, někdy, teda spíš vyjímečně se stane, že při stříhání pásky někdo k natáčeným politikům přijde a od plic jim řekne, co si o té stavbě myslí. 🙂