nemuzu se dockat, až se za par let budu moct projet po tomhle uz léta potrebnem privadeci! jen at uz archeologove zacnou hledat poklady!
Gouda
7 měsíců
Jsem rád, že se to nějak hýbe. Ale jsem opakovaně zklamán tím, že je každý dopravní projekt v Ostravě absolutně neabmiciózní, nesystémový, nekoordinovaný. Takové projekty má město používat k tomu, aby spustilo nápravu problémů, které na tyto stavby navazují. Místo toho se všechno dělá izolovaně.
Kkarel
7 měsíců
Chvála Bohu, že se aspoň trochu pohnulo kupředu.
Koro
7 měsíců
Zbytečné rozvíjení města, které se postupně celé stěhuje do Prahy.
Do Prahy se stěhují jen ti co se zde neumí prosadit. Tedy ti co vylezou do korporatu a v podstatě si odsedi 8h. Ostrava jako město má jednu z nejlepších dopravních a i geografických pozic v CR. Máte komfort velkého města a za 20min jste v Beskydech a do 1h v Jeseníkách. Jakmile se postaví bateriárna v přilehlém okolí, tak se opět bude město a okoli naplňovat lidmi zpět.
Maverick
7 měsíců
Trochu offtopic … nevite prosim nekdo jestli existuje nejaky zamer se silnici smerem na Hlucin, o kousek dal na Exitu 361? Snazil jsem se dohledat nejake informace, ale nic jsem nenasel.
Jakože Opavská a Rudná, dvě čtyřproudovky jsou pro Porubu málo a ještě potřebuje třetí? To že je ve městě hodně aut nevyřeší nové silnice, ty jich tam naopak ještě více přinesou. Ostrava má silniční síť více než dostatečnou, Ostravě chybí rychlá vrstva MHD, ne nové „dálnice“.
A do doby než někdy postavi letecké mhd, metro, nebo nadzemku, tak bude sloužit prostě tento úsek autům. Ostrava je má české pomery obrovské mesto 3. největší v CR a stahuje si lidi na dojezd z okolí. Myslí si tu, že lidi z Hlučína a okoli do Ostra nedojizdi, nebo snad dojíždí MHD každý den? Vše se táhne pak přes Privoz nebo vrchem přes Porubu a nikoli přes kapacitní marinskohorskou tangentu. Potřebujeme tento úsek stejně jako prodlouženou rudnou.
Je úplně jedno, co si myslíte vy. Realita je: – Rudná i Svinovské mosty jsou často přecpané – jakmile je na Rudné nebo Svinovských mostech jakékoliv omezení, doprava okamžitě kolabuje VČETNĚ MHD – celé Svinovské mosty a křižovatka u vodárny jsou ze všech úhlů pohledu úplně špatně, a je nemožné s tím něco dělat dokud neexistuje další alternativní trasa – Ostrava je rozlehlá, MHD to z jednoho konce na druhý trvá hodinu a lepší to nebude (protože na jakékoliv řešení není místo a kvůli pragocentrismu ani peníze), takže mnoho lidí po městě jezdí a bude jezdit auty – Ostrava obsluhuje… Číst vice »
MP22
7 měsíců
Jedna z posledních hezkých rekreačních ploch v okolí Ostravy nedotčená automobilovou dopravou, co s tím uděláme? Postavíme tam čtyřproudovku!
Spad čeho prosím? 🙂 Představte si, že elektrárny mají odprášení, filtry na polpílek, DeNoxy a jiné vychytávky. Byl jste někdy v psolední době v uhelné elektrárně nebo teplárně, která jede na uhlí? 🙂
Tak Výtopna to určitě není, to jste v úplně jiném odvětví. Jedná se o Teplárnu a Elektrárnu. Elektrárnu která byla za své doby jednou z největších ve střední Evropě a po určitou dobu i největší elektrárnou v Československu.
nemuzu se dockat, až se za par let budu moct projet po tomhle uz léta potrebnem privadeci! jen at uz archeologove zacnou hledat poklady!
Jsem rád, že se to nějak hýbe. Ale jsem opakovaně zklamán tím, že je každý dopravní projekt v Ostravě absolutně neabmiciózní, nesystémový, nekoordinovaný. Takové projekty má město používat k tomu, aby spustilo nápravu problémů, které na tyto stavby navazují. Místo toho se všechno dělá izolovaně.
Chvála Bohu, že se aspoň trochu pohnulo kupředu.
Zbytečné rozvíjení města, které se postupně celé stěhuje do Prahy.
Severní spoj by měl smysl i kdyby Ostravě klesla populace pod 200 tisíc.
Do Prahy se stěhují jen ti co se zde neumí prosadit. Tedy ti co vylezou do korporatu a v podstatě si odsedi 8h. Ostrava jako město má jednu z nejlepších dopravních a i geografických pozic v CR. Máte komfort velkého města a za 20min jste v Beskydech a do 1h v Jeseníkách. Jakmile se postaví bateriárna v přilehlém okolí, tak se opět bude město a okoli naplňovat lidmi zpět.
Trochu offtopic … nevite prosim nekdo jestli existuje nejaky zamer se silnici smerem na Hlucin, o kousek dal na Exitu 361? Snazil jsem se dohledat nejake informace, ale nic jsem nenasel.
https://www.rsd.cz/mapova-aplikace#/stavby?komunikace=I56&filters%5B%5D=StavbyRealizace&filters%5B%5D=StavbyPriprava&filters%5B%5D=StavbyStudie&page=0
Už bylo na čase, celá Ostrava se musí protahovat 2mi hlavními směry a to se pak divíme jak je možné, že je ve městě tolik aut.
Jakože Opavská a Rudná, dvě čtyřproudovky jsou pro Porubu málo a ještě potřebuje třetí? To že je ve městě hodně aut nevyřeší nové silnice, ty jich tam naopak ještě více přinesou. Ostrava má silniční síť více než dostatečnou, Ostravě chybí rychlá vrstva MHD, ne nové „dálnice“.
A do doby než někdy postavi letecké mhd, metro, nebo nadzemku, tak bude sloužit prostě tento úsek autům. Ostrava je má české pomery obrovské mesto 3. největší v CR a stahuje si lidi na dojezd z okolí. Myslí si tu, že lidi z Hlučína a okoli do Ostra nedojizdi, nebo snad dojíždí MHD každý den? Vše se táhne pak přes Privoz nebo vrchem přes Porubu a nikoli přes kapacitní marinskohorskou tangentu. Potřebujeme tento úsek stejně jako prodlouženou rudnou.
A co takhle dojíždět jinak než každý svým několikatunovým vozem – a nejprve vytvořit podmínky především pro to (a také snížit nutnost dojíždění)?
Je úplně jedno, co si myslíte vy. Realita je: – Rudná i Svinovské mosty jsou často přecpané – jakmile je na Rudné nebo Svinovských mostech jakékoliv omezení, doprava okamžitě kolabuje VČETNĚ MHD – celé Svinovské mosty a křižovatka u vodárny jsou ze všech úhlů pohledu úplně špatně, a je nemožné s tím něco dělat dokud neexistuje další alternativní trasa – Ostrava je rozlehlá, MHD to z jednoho konce na druhý trvá hodinu a lepší to nebude (protože na jakékoliv řešení není místo a kvůli pragocentrismu ani peníze), takže mnoho lidí po městě jezdí a bude jezdit auty – Ostrava obsluhuje… Číst vice »
Jedna z posledních hezkých rekreačních ploch v okolí Ostravy nedotčená automobilovou dopravou, co s tím uděláme? Postavíme tam čtyřproudovku!
To já se raději pojedu po té čtyřproudovce rekreovat do Hlučína na štěrkovnu.
No jasně, jen více dopravy, nejlépe té individuální automobilové!
No a co? 🙂 Ať si každý jede tím čím potřebuje, tam kam potřebuje.
Chodíte se rekreovat v blízkosti elektrárny, která pro svůj provoz využívá 0,5 milionu tun černého uhlí ročně? To je určitě zdraví prospěšné.
Ono u elektrárny je čisto, ten spad bude desítky kilometrů daleko.
Spad čeho prosím? 🙂 Představte si, že elektrárny mají odprášení, filtry na polpílek, DeNoxy a jiné vychytávky. Byl jste někdy v psolední době v uhelné elektrárně nebo teplárně, která jede na uhlí? 🙂
Není to elektrárna, ale buď teplárna nebo výtopna.
Tak Výtopna to určitě není, to jste v úplně jiném odvětví. Jedná se o Teplárnu a Elektrárnu. Elektrárnu která byla za své doby jednou z největších ve střední Evropě a po určitou dobu i největší elektrárnou v Československu.