Příjezd od Hradce Králové do Pardubic čeká kompletní rekonstrukce
Silnice I/37 v Pardubicích. Foto: Google Street View
Cena v soutěži klesla, 30 % váhy měla doba opravy.
Cena v soutěži klesla, 30 % váhy měla doba opravy.
Byl bych taky pro prodloužení připojovacího pruhu pro nájezd od Bohdanče na centrum a v opačném směru od Rosic směr HK, taktéž prodloužení odbočovacího pruhu na sjezdu na Rosice směrem od HK.
Těším se na dobu kdy SZ bude vypisovat soutěže, kde bude cena nízká v základu a následně po soutěži bude cena ještě nižší…
Hlavně že budoucí MÚK Hradubicka bude MÚK. A navíc to změnili po dokončení studie. I když zase si říkám, jestli to není tak trochu zbytečně stavět paralelně s dálnicí nový čtyřpruh. Takhle už by mohla být rovnou i D12 Praha – Kolín a pokračovat až do Pardubic.
A co největší špunt o kousek dále? – kruháč u Parama. I kdyby udělali malý montovaný nadjezd jen pro osobní auta, který by řešil směr Chrudim – HK, tak tu každé ráno nejsou kilometrové kolony…
Toto místo nemá žádné náhradní řešení. Jedině nadjezd/podjezd místo kruhového objezdu. Místa je tam bohužel málo a kousek vedle sídliště a z druhé strany žel.trať, nadjezd a Paramo.
Má, realizace možná za 10 let. Vizualizace např. tady https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/krizovatka-paramo-i-37-prestavba-rsd-kolony-chrudim-ctyrpruh.A210902_100402_pardubice-zpravy_lati
Výborné řešení. Ve stísněných prostorech nic jiného nejde. Snad to někdy zrealizují.
Myslím, že to bude trvat déle 😉 Toto řešení ve mně vzbuzuje nevoli a myslím si, že v tom nebudu sám. Silnici totiž bude muset ustoupit další část lesoparku Dukla…
Část lesoparku bude muset ustoupit tak či tak jelikož je plánovaný čtyřpruh až ke Chrudimi
Čtyřpruh bez zmiňované křižovatky plánovaný je, zatím pouze ve formě studie 😉 Jsem zvědav, co vyvolá v majitelích rodinného domu, garaží a zahrádek, které tomuto čtyřpruhu budou muset ustoupit…
Za 10 let možná, ale ne s takovým „nasazením“, jako se řeší most v ul. kpt. Bartoše, že provizorní most trvá tak dlouho, že by skoro bylo lepší tam rovnou začít stavět stálej a na provizorák se vykašlat. Jestli třeba v Praze by trvalo nasazení provizorního mostu přes tři roky…
Za posledních 15 let se minimálně 3x měnil způsob průjezdu z HK do Chrudimi. Doufám, že termín provedení 45 dnů bude efektivně smluvně podchycený…
Ještě by to chtělo kompletně přebagrovat sjezdy u Rosic a hlavně prodloužit připojovací pruhy.