Příjezd do Jihlavy obklopila až sedm metrů vysoká protihluková stěna
Nové protihlukové stěny na silnici I/38 v Pávově. Foto: ŘSD
Hlavní tah mezi D1 a Jihlavou čeká příští rok oprava povrchu.
Hlavní tah mezi D1 a Jihlavou čeká příští rok oprava povrchu.
Neví někdo, proč se ani v rámci modernizace D1 nedoplnila čtvrtá větev na exitu 112? Plnohodnotný čtyřlístek by tam tomu pomohl. Křížení dvou čtyřproudových silnic a je řešené takto… Nebo je to provizorium na věčné časy?
Chystané vylepšení je ještě horší, v plánu je tam udělat okružní křižovatku, ano vážně, okružní křižovatku. Na to koho to napadlo, se ptej na ŘSD, Správa Jihlava.
Sand není možné tam postavit okružní křižovatku. To je úplně mimo. Nedostavěných křižovatek je v Jihlavě více. Například teď nový sjezd z I/38 do ulice Romana Havelky, ale nahoru na Znojmo už nenajdete. I ta OK na II/602 za Hosovem na Kostelec je taková prapodivná. A i ve městě jsou různé zvláštní jednosměrky a zákazy odbočení.
Máte naprostou pravdu. Je naprosto nepochopitelné (vzhledem k intenzitě provozu), že v tomto místě dosud nebyla vybudována plnohodnotná MÚK. Jedná se jedno s nejnebezpěčnějších a nejnehodovějších míst kraje Vysočina!!
Sedm? A není to málo? 😀
A SPMV značka bude taky?
Zajímalo by mě, proč se něco neudělá s MÚK s ulicí Jiráskova. Kde ten hnusný most ze kterého každou zimu teče, snad nikdy neprošel jakoukoliv údržbou. Připojovací pruh směr Znojmo je z nepochopitelných důvodů velmi krátký, pokaždé když tudy jedu, tak má někdo problém se zařadit. O odbočovacím ani nemluvě, ten neexistuje a kdejaký sváteční řidič jede už od tunelu 60, asi aby tady stihl dobrzdit.
Značka s autíčkem, a už vůbec ne 110 km/h nebude. Nemohly by tam traktory, bylo by to nebezpečné, hluk a nikdy to tam nebylo a bla bla bla spousta dalších výmluv, tak jak to u ŘSD známe, tím spíše u krajských správ.
Já myslel, že tu 110 tam sliboval už Ťok…
https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/stat-zrychli-150-kilometru-silnic-prvni-tridy.A150331_100127_eko-doprava_suj