Příbram po 11 letech zdraží MHD, 14 Kč za jízdenku bude i nadále jedna z nejnižších cen v zemi

Autobusy Mercedes pro příbramskou MHD. Pramen: ArrivaAutobusy Mercedes pro příbramskou MHD. Pramen: Arriva

Zdražení postihne méně pravidelné cestující.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marek

Integrace doo PID pořád nic ?
Přitom již na jaře na železničním dnu PID v Příbrami, byl představen podrobný projekt zapojení MHD Příbram do PID.

Petr

To nepředstavila Příbram, ale PID. Město má smlouvu s Arivou, která nejde vypovědět a zároveň po zkušenostech, Berouna a Kladna, nemá zájem. Dalším hřebíčkem byl požadavek příspěvku na spoje PID.

Miroslav

Jasně a proto teď začalo Kladno škemrat, aby jim zařadili MHD zpět do PID. Protože jinak by je obyvatelstvo sežralo.

Ic540

To je pravda že jedna z nejnižších za 14 Kč.
Přeji a ať jim dobře slouží…

Možná vzhledem k možné délce přepravy bych za nejlevnější řekl že Havířov…
No dávám raději otazník…??? 😀

Za 15 Kč člověk dojede do Albrechtic, Těrlicka, Horní Suché, Petřvaldu, Šenova, Horních Bludovic. Snad jsem na nic nezapomněl. I samotná délka tras v částech města co spadají pod Havířov jako Dolní Suchá. Nebo jet že Šumbarku na Podlesí atd….

Tak ať se daří jako u nás.
Nebo ještě někde jinde.
Třeba někdo napíše. 👍

Ic540

Datyně.

johny

Co vim tak na Moravě mæ velmi nízké jednotlivé jízdné Přerov, tuším snad 10 Kč i do okrajových částí

Frantík

12 Kč Uherské Hradiště, ale jenom přímé spoje…

Kernteriér

Ano, a Šumperk se Zábřehem za 9. V Prostějově za 12. Vše přestupní na 40 minut v PD, jinak na hodinu.

M19

A teď si to představte. Jindřichův Hradec za 10 Kč na 40 minut přestupní.

Kernteriér

Já si to klidně představím. Ale co s tím mám dělat dál, to nevím.

Jiří Kocurek

Jenom jim to tam nejezdí každých 10 minut v „kladiva“ a po 15min v nepracovní dny. A okrajové části? Z Letné do Edenu je to dál…

Bdtax Fan

Mít rozdílnou cenu při platbě čipovou kartou a bankovní kartou je v roce 2023 neuvěřitelná ostuda a antizákaznický přístup.

Neonym

Nemyslím si, zkracuje to (alespoň doufám) dobu odbavení cestujících, takže směřovat pravidelné cestující k pořízení karty mi přijde logické.

Leinad

Spíše na základě čipu se dá dělat lepší statistika chování pravidelných cestujících. Platební kartou měním číslo, prodejce dostává anonymizovaný nesmysl (gpay nebo apay číslo).
A rychlejší, no mohlo by to být, pokud čipovka nevyžaduje online ověření zůstatku.

Petr

Čím zkracuje imbecilni karta dopravce či systému placení oproti platební kartě ? Ničím. Za mě je to stupidní šikana cestujících, nutit je kupovat si( kdyby aspoň byla zdarma ….)nějaký stupidní kus plastu, aby měli levnější jízdné. Jak to má proboha živého smysl ? Ať napálí cenu těm, co platí mi čemu a zdržují ostatní, pípnutí platební kartou je rychlé a znevyhodnovat ji oproti nějaké kartě dopravce či systému je v roce 2023 neskutecna zhovadilost.

Frantík

No jo, v IDZK se to taky neposunulo a to začínali 2021…

Jedlík

K tomu ještě 4% od Stanjury. Zajímavé je, že cena nafty neustále klesá.

Hodně štěstí

Platy, údržba?