Přesuny vozidel Českých drah. Ze žraloků budou zálohy, esa mizí z Plzně
Motorová jednotka 844 v Liberci. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Do plzeňského depa přejdou některé vectrony, končí další plecháče.
Do plzeňského depa přejdou některé vectrony, končí další plecháče.
K těm posilám pro Královehradecký kraj….ono do 2 let by měl skončit v KHK provoz spousty vlaků 810, 814, 843, 854.
A pro zamyšlení. Nasmlouvaná kapacita na začátku smlouvy KHK a ČD byla 8,5 tisíc sedaček. Na konci smlouvy (po konci provozu Regionova zhruba do 10 let, názor pana Ješety z ČD z 2020) by nasmlouvaná kapacita vlaků ČD v KHK měla klesnout na 5 tisíc sedaček (=RegioSharky a RegioPantery). Ledaže by ČD nabídly vlaky 842, RegioSpidery či dieslové loko+vagony.
Myslíte, že se ČD a KHK takto připravují na vypnutí provozu na spoustě neelektrikovaných tratí v KHK?
Opět zdravím sotouska, nechceš nejdřív dodělat úkoly do školy a pak jít fotit vláčky? 😅
Připomínám, že v současnosti má ČD zhruba 70 až 75 tisíc sedaček v dieslových vlacích. Za pár let tento počet klesne pravděpodobně zhruba na 20 až 25 tisíc. (nepočítám vlaky s dieslovou loko). Celkově ČD má přes 0,25 milionu sedaček ve vlacích
Že by šlo o reálnou přípravu ČD na brzké vypnutí státních dotací pro tu část železniční sítě SŽDC, která zajišťuje zhruba 6% přepravních výkonů pasažerské dopravy na síti SŽDC tj. vypnout dotace pro cca 60% tratí SŽDC?
to budou vectrony tahat i rychlíky Klatovy-Praha neb jen Ex6 ??
Jen Ex Praha – Cheb
aha čili mnichováky potáhnou do PLzně stále esa?
…nebo berjlovci přes rudnou 😀
Regionova je nasazována mezi Děčínem a Rumburkem …. strašný hlavně ráno to Vás probudí hned.
Tam už nejezdí Sharky jako dřív?
Oni tam jezdit mají, ale dokud ČD jezdily L2 tak se to moc nedařilo. Podle sledovačky ta 814 začínala ráno v Rumburce, skončila na Os 6657 v Mlýnech, odkud ji stáhla 714, a teď už by tam měla být 844. Na druhém oběhu jezdí Shark od rána.
Jenom na trati HK hl.n. Letohrad/RK Solnice bude jezdit dosavadní šrot.
A zlínský kraj ostrouhá 😂 provozní pouze 3 810 z toho jedna odstavená kdy se neplánuje její oprava a na zlince stále regiošroty 😅
Bohužel máte naprostou pravdu ☹️
To je pomsta za to, že si Baťa dovolil po železnici požadovat vožení uhlí a když byl vyhozem pro drzost, tak si uraženě postavil plavební kanál. SIce je 90 roků mrtvý, ale nenávist je věčná. 😛
To je ale radobyvtipny velekec:-(
Kraj objednal a zaplatil šroty, tak jezdí šroty. Úplně jednoduché.
Přesně, poděkujte Jirkovi Čunkovi – ten požadoval do Zlína to nejlevnější. Což, když nepočítám 810, je RegioNova.
Proč tady píšete takový kraviny, že Esa zmizí z Plzně, Vectrony budou pod Plzní. Holé nesmysly. Opravdu by mě zajímalo, kdo Vám takové informace dává. Určitě někdo hodně znalý.
Oficiální odpověď Českých drah.
Jo také jsem se tomu podivil. V Plzni bude turnusováno 20 x 362(pokles oproti minulému GVD). Vectrony tam nebudou žádné(jsou pronajaté a patří pod Vršovice),ale jezdí již od léta na vlacích Praha- Cheb- ústí nad Labem, které vozily Esa plzeňského depa.
Princezny 263 Máša a Dáša už nějakou dobu jezdí na Rožmbercích. http://sledovani.55p.cz/plzen_201_2022/
Vždy jen jedna z nich. Ta opačná druhá i v minulých týdnech povětšinou jezdila na jednom ze svých oběhů – buď okolo Brna, nebo mezi JI a HB.
Dělaly se zácviky strojvedoucích. Od Zítra platí obě řady 263 jsou dislokované pod Plzní a budou jezdit na výkonech PLZ – ČB – Jihlava a zpět. Samozřejmě na vybraných párech vlaků.
Na vybraných párech vlaků proto, protože jsou jen dvě :-).
Včera na R668 navezeny obě do ČB (dál byla výluka).
Kolik 814.0 a 814.2 má do KHK dorazit?
Co tak vím, tak 814.2 by v HK mělo být 6, ale na 100% to netvrdím
814.2 všechny, co byly dosud v Olomouci. Dnes dojely 814.231+232, 241+242 a 243+244. 251+252 už je v HK od října, 239+240 a 249+250 od tohoto týdne.
Lok ř. 263 na R11 by se podstatně lépe uplatnily z CB do JI (nízké rychlosti a neustálé změny jízdního odporu). Trať CB-PL je naproti tomu docela plecháčo-afinní, neboť je tam (krom okolí Žďírce) minimum změn rychlostí, vyžadujících zdlouhavé sjíždění a najíždění do výkonu.
Pokud to samozřejmě není myšleno tak, že CB – JI je úkolem pro 362 kvůli Vmax po Veselí.
Pokud obeh plati, tak v dvoudennim obehu se budou obe princezny stridat na plzen – cb, cb – jihlava. Tim ze jdou do Plzne je mysleno, ze jdou pod OCU Zapad.
V Plzni se bude na řadě 263 dělat pravidelná údržba.
Z většiny souhlasím, ale okolo Pačejova (plzeňská trať) přijde vhod EDB. S plecháčem je sjíždění dolu o častém šachování s brzdou a o ohřátých kolech.
V tom máte pravdu, to jsem si neuvědomil (byť tedy na ta kola je řešení jménem OL-2). Ještě jsem žil v zajetí stereotypu, že se to z Pačejova (donedávna 60/65 km/h) na tu devadesátku kolem dalo prostě nechat rozjet výběhem / mírným popohnáním. 😉
Ale i tak, trať 225 je pro 242 pořád ještě (výrazně) méně vhodná.
OL-2 je dobrým řešením jen tehdy, když je souprava dostatečně dlouhá a těžká, jinak vozy v soupravě mohu velice rychle obout.
Opravdu se pořád bavíme o udržení rychlosti rychlíku na těch pár promilích u Pačejova?
Takže z Karlových Varů do Nejdku bude jezdit jako večerní 17156 zase jen nacpaná 810 a Regionov naprosto nevhodných na tuhle trat se taky nezbavíme.
Napište si na kraj. Ten to objednává.
Správný krok, co nejméně řad a co nejvíce kusů !
A někde dojde ke zhoršení služeb, díky přesunu vozidel. Zejména na trati 110 a 111. Pryč s RS 1 a vítejte zpět krabičky 809/810 !
Do Loun jsme včera navezli další dva RS1 z Plzně.
Ale jezdí jen na U11 Postoloprty – Česká Lípa, která je nimi nově pokrytá celá.
814.2 by měli přijít na 331. Dvouvozové tu ve špičce totálně nestačí.
Raději zpět Žraloky. To bylo jiné svezení.
Ti mají dojít na gvd 2024.
zmizeni es z plzne znamena, ze se predislokuji i ty co jezdi do budejovic? patri pod plzen a maji spolecne obehy.
Klid, všechna esa nezmizí, trasa Praha-CB s plzeňskými 362 zůstává i nadále.
A Praha – Klatovy asi taky, ne?
Určitě, nevyjmenovával jsem všechno, jen ty ČB, když na ně byl dotaz.
Platí taky.
Nyní je v Plzni turnus pro 22x 362, od nového GVD pro 20x 362… tak horké to není.
můžu jen dotaz kolik es je pod Brnem turnusovano?
25 + 3 dispečerky, pak ještě 9 v Olomouci, ale tam to vypadá na mix se 163.
Pak je ještě v Děčíně turnus pro 5 Es. Dohromady je tedy turnusováno 62 lok. 362.