Přestavba rizikové křižovatky na dálničním přivaděči v Jihlavě omezí provoz. Provede ji Strabag
Křižovatka I/38 a D1 v Pávově. Foto: Google Street View
Záměrem ŘSD je přestavba stávající stykové křižovatky na okružní křižovatku.
Krucinál fagot to nestačí Pardubice a Těšín?! Někde jsem viděl plán, že mezi Jihlavou a HB a možná i Kolínem má být čtyřpruh. Do Těšína vůbec nejezdím ale do Pardubic každou chvíli a tam jsou pořád zácpy.
Kdyby tam ten kruhac namalovali na asfalt, mista je tam prehrsle a pripadne doprostred nasypali hromadu suti (stavebniho odpadu, jak to delaji jinde) aby bylo videt, ze se tam neco zmenilo, tak by bylo za sobotu hotovo a problem by byl hned vyresen.
Takhle to udělali v Třebíči: Kupodivu tam místo nebylo, delší autobus musel protisměrem.
Tam do prostředka postavili stolitrový plechový sud. Ten autobus by tudy projel i normálně, ale musel by najet na milimetr přesně. Tolerance nula.
On to měl čumákem přímo do sloupu VO, ten sloup pak přesunuli z chodníku u silnice do zeleně za chodníkem. Třínápravový bus se tam nevešel nesjpíš ani po úpravě. Ale bylo to levné.
Proč tu křižovatku nemůžou doplnit na čtyřlístek?
Bylo by to moc práce. A to je na Správě Jihlava ŘSD sprosté slovo.
Četl jsem kdysi argument, že by se musel dostavět kolektorový most a tedy kolektor na této straně dálnice. V čemž ale problém obecně nevidím, tak ať se dostaví kolektor?
Tak určitě by to stálo víc než 60 mega. A nemají ani na čem stavět. Pozemek pro ten čtvrtý segment vlastní 25 obcí a měst ze širokého okolí.
Za tu dobu, co tam ten nedodělaný paskvil stojí, mělo ŘSD dost času k tomu, vlastníky pozemků oslovit, vypořádat a čtyčlístek o chybějící segment doplnit.
Kvůli nečinnosti tam umírali lidé a teď, po X desetiletích se tam bastlí tohle.