Přestavba rizikové křižovatky na dálničním přivaděči v Jihlavě omezí provoz. Provede ji Strabag

Křižovatka I/38 a D1 v Pávově. Foto: Google Street ViewKřižovatka I/38 a D1 v Pávově. Foto: Google Street View

Záměrem ŘSD je přestavba stávající stykové křižovatky na okružní křižovatku.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
bvovka

Krucinál fagot to nestačí Pardubice a Těšín?! Někde jsem viděl plán, že mezi Jihlavou a HB a možná i Kolínem má být čtyřpruh. Do Těšína vůbec nejezdím ale do Pardubic každou chvíli a tam jsou pořád zácpy.

Blume

Kdyby tam ten kruhac namalovali na asfalt, mista je tam prehrsle a pripadne doprostred nasypali hromadu suti (stavebniho odpadu, jak to delaji jinde) aby bylo videt, ze se tam neco zmenilo, tak by bylo za sobotu hotovo a problem by byl hned vyresen.

Jiří Kocurek

Takhle to udělali v Třebíči: Kupodivu tam místo nebylo, delší autobus musel protisměrem.

MKzB

Tam do prostředka postavili stolitrový plechový sud. Ten autobus by tudy projel i normálně, ale musel by najet na milimetr přesně. Tolerance nula.

Jiří Kocurek

On to měl čumákem přímo do sloupu VO, ten sloup pak přesunuli z chodníku u silnice do zeleně za chodníkem. Třínápravový bus se tam nevešel nesjpíš ani po úpravě. Ale bylo to levné.

Myšák

Proč tu křižovatku nemůžou doplnit na čtyřlístek?

Mech

Bylo by to moc práce. A to je na Správě Jihlava ŘSD sprosté slovo.

PavelX

Četl jsem kdysi argument, že by se musel dostavět kolektorový most a tedy kolektor na této straně dálnice. V čemž ale problém obecně nevidím, tak ať se dostaví kolektor?

MartinS.

Tak určitě by to stálo víc než 60 mega. A nemají ani na čem stavět. Pozemek pro ten čtvrtý segment vlastní 25 obcí a měst ze širokého okolí.

Karl vB.

Za tu dobu, co tam ten nedodělaný paskvil stojí, mělo ŘSD dost času k tomu, vlastníky pozemků oslovit, vypořádat a čtyčlístek o chybějící segment doplnit.
Kvůli nečinnosti tam umírali lidé a teď, po X desetiletích se tam bastlí tohle.