Lávka by samozřejmě šla udělat bezbariérově. Ve Švýcarsku se normálně i na stavbách zřizují dočasné výtahy, nic složitého. Jen prostě na důchodce, rodiče a lidi s pohybovými omezeními kašleme, nic víc.
Já jen komentoval argumentaci, že „Kvůli omezenému prostoru u přejezdu není možné udělat lávku bezbariérovou“, což prostě není pravda. Je možné lávku udělat bezbariérovou. Ať narovinu řeknou proč to dělat nebudou, ale ne, že to nejde.
Nebude jezdit 230, alespoň ne do té doby, než bude vedle splnění dalších podmínek vybudováno právě mimoúrovňové křížení s tratí v Chuchli, pak teprv chce Ropid linku 230 z Barrandova do Chuchle spustit.
Nebudou moci nadále použít okraj přejezdu? Ono, než se člověk vydrápe do těch schodů, budou stejně dost možná závory nahoře. Pro lidi s bolavými klouby to platí i v opačném směru.
Můžeme se obecně bavit o smysluplnosti té lávky, ale prostě není pravda, že to nejde.
Jan z Rokycan
1 rok
Pilíře jsou PIŽMO a nosná konstrukce předpokládám bude ML36?
looking4bucho
1 rok
Takze pokud budou zavory nahore, nikdo tam logicky nepujde a pokud budou dole, tak popremysli jak se citi, jake jsou klimaticke podminky, za jak dlouho se zvednou atd… Tak snad to nebude slouzit jako zaminka k tomu ze se na ten nadjezd nemusi zas tak spechat. Situace tam opravdu neni dobra a casu se tam bohuzel promrhalo strasne moc zbytecnou hadkou jestli nadjezd nebo podjezd. Tak ted pokrocit s tim hlavnim resenim.
Spěchat se nemusí, akorát tam budou nadále muset čekat. Pokud bude nadjezd oklikou a/nebo bez chodníku, pěší si rádi počkají, tedy dokud nebude bezbariérový podchod rovněž bez oklik.
DuDr.
1 rok
Před chvílí jsem pod tím jel a ta lávka působí hodně nestabilním a zfušovaným dojmem. Tak snad tuhle trať nečeká nějaký další průšvih.
bvovka
1 rok
Nevíte někdo kdy začne stavba nadjezdu?
B.W.B.
1 rok
Tisíce děkovných dopisů…
Už vidím jak nedočkavci, kteří doteď obcházeli zavřené závory, hbitě jako srnka vyběhnou po nějakých 40ti schodech, aby se pokochali tou vyhlídkou:-) A na druhé straně zase hupky hupky dolů…
Alespoň fotografům se to asi bude líbit:-)
Čím se jede rychleji, tím vzdálenější je přihlašovací bod pro obvod přejezdu. Takže tato úvaha je chybná.
Jinak osobáky ve směru do centra tam stanicují už přihlášené, takže závory jsou dole po celý pobyt v zastávce. Ráno v intervalu 10 minut. Rychlá vrstva je (zatím) o dvou párech spojů za hodinu. A jak to bude s vyžíráním kapacity nákladní dopravou, kvůli situaci kolem mostů nejspíše asi nikdo pořádně neví.
A to by pomohlo přesně čemu? Smysl u opačných spojek vidím jen při vyloučení 2 kolejí. Jinak ono jde stejně primárně o kapacitní problémy dál na trati. Prostě krátký čtyřkolekný úsek to nezachrání, ale alespoň něco.
Není to tak dávno, co tam byl smrťák. Objevilo se i hrůzné video, jak se za červenými světly míhá bambule od čepice přebíhajícího školáka, asi jel na druhé straně autobus. Přejezd nesplňuje ČSN Železniční přechody a přejezdy ani ČSN Projektování křižovatek (pro tu bezprostředně následnou křižovatku). Široko daleko není vůbec žádná alternativa, jak se dostat přes trať, za tratí máte přes půldruhého tisíce obyvatel, přitom již brzy opět cca 35 minut v hodině budou závory dole, střednědobý výhled to posune k 45 minutám. Nimby už se třesou na napadení dalších fází řízení o stavbě nadjezdu. Bez převedení dopravy do jiné… Číst vice »
Na chodník stačí 1,8 m volné šířky a vyhnou si dva vedle sebe s protijdoucím. Užší 1,2 nebo 1,5 m je taky možné, ale není to úplně ono.
Nejsou potřeba 4 metry.
Plus zábradlí a bezpečnostní odstupy. Možná tedy o něco méně. Každopádně se domnívám, že se tamtudy už teď bude na vlak courat. Bajvoko tam prostor je. Drsnější to začne být až vandalové poničí ty pororošty, po kterých se dá projít podle zdi.
Napadá mě osadit zábradlí na opěrnou zeď, zboku pod římsu a mít chodník alespoň nějaký vrchem.
To by šlo i dnes a nestálo by to ranec. Zatížení navíc prakticky nulové vůči tomu, co ta zeď drží.
Jednotka docasnosti Jeden FURT
Lávka by samozřejmě šla udělat bezbariérově. Ve Švýcarsku se normálně i na stavbách zřizují dočasné výtahy, nic složitého. Jen prostě na důchodce, rodiče a lidi s pohybovými omezeními kašleme, nic víc.
Pro ně tam jezdí autobus. Bude tam jezdit i 230 z Barrandova.
Já jen komentoval argumentaci, že „Kvůli omezenému prostoru u přejezdu není možné udělat lávku bezbariérovou“, což prostě není pravda. Je možné lávku udělat bezbariérovou. Ať narovinu řeknou proč to dělat nebudou, ale ne, že to nejde.
Dočasný výtah nechť si zaplatí chucheláci ze svého. Lávka řeší problém který si sami způsobili.
Nebude jezdit 230, alespoň ne do té doby, než bude vedle splnění dalších podmínek vybudováno právě mimoúrovňové křížení s tratí v Chuchli, pak teprv chce Ropid linku 230 z Barrandova do Chuchle spustit.
Pokud to bude na přejezdu ucpané, možná že ji zavede a to ke hvězdárně, místo 172…
Nebudou moci nadále použít okraj přejezdu? Ono, než se člověk vydrápe do těch schodů, budou stejně dost možná závory nahoře. Pro lidi s bolavými klouby to platí i v opačném směru.
Můžeme se obecně bavit o smysluplnosti té lávky, ale prostě není pravda, že to nejde.
Pilíře jsou PIŽMO a nosná konstrukce předpokládám bude ML36?
Takze pokud budou zavory nahore, nikdo tam logicky nepujde a pokud budou dole, tak popremysli jak se citi, jake jsou klimaticke podminky, za jak dlouho se zvednou atd… Tak snad to nebude slouzit jako zaminka k tomu ze se na ten nadjezd nemusi zas tak spechat. Situace tam opravdu neni dobra a casu se tam bohuzel promrhalo strasne moc zbytecnou hadkou jestli nadjezd nebo podjezd. Tak ted pokrocit s tim hlavnim resenim.
Spěchat se nemusí, akorát tam budou nadále muset čekat. Pokud bude nadjezd oklikou a/nebo bez chodníku, pěší si rádi počkají, tedy dokud nebude bezbariérový podchod rovněž bez oklik.
Před chvílí jsem pod tím jel a ta lávka působí hodně nestabilním a zfušovaným dojmem. Tak snad tuhle trať nečeká nějaký další průšvih.
Nevíte někdo kdy začne stavba nadjezdu?
Tisíce děkovných dopisů…
Už vidím jak nedočkavci, kteří doteď obcházeli zavřené závory, hbitě jako srnka vyběhnou po nějakých 40ti schodech, aby se pokochali tou vyhlídkou:-) A na druhé straně zase hupky hupky dolů…
Alespoň fotografům se to asi bude líbit:-)
Až se tam po skončení prací bude jezdit plnourychlostí, tak mnozí z těch obcházečů už nic dalšího neobejdou.
Až se tam bude jezdit plnou rychlostí, vlak projede rychleji a závory bude dříve otevřené.
Čím se jede rychleji, tím vzdálenější je přihlašovací bod pro obvod přejezdu. Takže tato úvaha je chybná.
Jinak osobáky ve směru do centra tam stanicují už přihlášené, takže závory jsou dole po celý pobyt v zastávce. Ráno v intervalu 10 minut. Rychlá vrstva je (zatím) o dvou párech spojů za hodinu. A jak to bude s vyžíráním kapacity nákladní dopravou, kvůli situaci kolem mostů nejspíše asi nikdo pořádně neví.
Spíš bych řekl že osobní doprava vyžírá kapacitu nákladní dopravě.
K vyžírání by nemuselo docházet, kdyby ty spojky v Chuchli byly dvojité.
A to by pomohlo přesně čemu? Smysl u opačných spojek vidím jen při vyloučení 2 kolejí. Jinak ono jde stejně primárně o kapacitní problémy dál na trati. Prostě krátký čtyřkolekný úsek to nezachrání, ale alespoň něco.
Smysl by byl takový, že zatímco by stál osobní vlak v zastávce, předjel by jej náklad. Ten by nemusel čekat za ním.
Přejezd bude zrušen…
Není to tak dávno, co tam byl smrťák. Objevilo se i hrůzné video, jak se za červenými světly míhá bambule od čepice přebíhajícího školáka, asi jel na druhé straně autobus. Přejezd nesplňuje ČSN Železniční přechody a přejezdy ani ČSN Projektování křižovatek (pro tu bezprostředně následnou křižovatku). Široko daleko není vůbec žádná alternativa, jak se dostat přes trať, za tratí máte přes půldruhého tisíce obyvatel, přitom již brzy opět cca 35 minut v hodině budou závory dole, střednědobý výhled to posune k 45 minutám. Nimby už se třesou na napadení dalších fází řízení o stavbě nadjezdu. Bez převedení dopravy do jiné… Číst vice »
SŽ už teď uvádí stažení závor ve špičce pracovního dne až 52 min. za hodinu.
A to má být to slavné vítezství železnice nad … vlastními zákazníky, kteří na vlak neprojdou!
Samozřejmě, Os musí být přihlášen ještě než začne brzdit do zastávky.
Jeden by doufal, že staniční ZZ pozná zastavující vlak a přizpůsobí tomu operaci s PZZ (závorami).
Návěstidlo tam je, takže by to signalizovat šlo. Třeba nám někdo znalejší objasní, co by to ještě obnášelo navíc.
Kdyby se ta opěrná zeď odkopala a posunula o nějaké 4m, mohl tam být chodník až k zastávce, a tam je podchod.
Na chodník stačí 1,8 m volné šířky a vyhnou si dva vedle sebe s protijdoucím. Užší 1,2 nebo 1,5 m je taky možné, ale není to úplně ono.
Nejsou potřeba 4 metry.
Plus zábradlí a bezpečnostní odstupy. Možná tedy o něco méně. Každopádně se domnívám, že se tamtudy už teď bude na vlak courat. Bajvoko tam prostor je. Drsnější to začne být až vandalové poničí ty pororošty, po kterých se dá projít podle zdi.
Napadá mě osadit zábradlí na opěrnou zeď, zboku pod římsu a mít chodník alespoň nějaký vrchem.
To by šlo i dnes a nestálo by to ranec. Zatížení navíc prakticky nulové vůči tomu, co ta zeď drží.
Moc strmé, místy by musely být schody.