Přes Atlantik míří další dopravce s 737-8 MAX. WestJet slibuje letenky v řádu tisíců korun
Boeing 737-8 MAX společnosti WestJet. Foto: WestJet
Již tak silně konkurenční doprava přes Atlantik přilákala dalšího hráče s úzkotrupým letadlem. Kanadská nízkonákladová společnost WestJet spustí v létě
Travel Service letos do Karibiku se 737čkou nelétá? 🙂
Jo, ale s mezipřistáním kvůli dotankování
Mně to zase jako taková pecka nepřijde, běžně jsou zpáteční letenky v akcích okolo 8 tisíc, teď za necelých 8 třeba přímo z Berlína atd. Jestli oni začínají jednosměrnou za 3300, tak to je OD 6600. Plus nějaké nízkonákladové poplatky apod.
zavazadlo je v ceně. a do Nového Skotska z Evropy toho přímo moc nelétá.
Taky bych Vás chtěl opravit, přes Atlantik „úzkotrupě“ rozhodně nelétá jen Norwegian a WOW Air. Dále jsou to například SAS, United, Icelandair či American Airlines.
Dobrý den, díky za upozornění, opakovaně zapomínám, že 757 je úzkotrupá taky a o 737 SAS jsem nevěděl. Jen nevím, s čím létá a kde létá American?
American taky se 757, například EDI-JFK, DUB-JFK, apod.
Úzkotrupá letadla na cestách přes Atlantik pravidelně využívá ještě Primera (nově několik linek z Paříže, Londýna, …), British Airways (LCY-JFK), Openskies (ORY-NYC), Aer Lingus (757 ze Shannonu), Delta na mnoha trasách se 757, je toho opravdu víc… Dřív (cca 5 let zpět) létaly se 737 například aerolinky Sun Country (MSP-LGW s technickým stopem v Ganderu) nebo ASL Airlines z Paříže přes Glasgow do Halifaxu.
díky, jestli se nepletu, tak Primera teprve začne s úzkotrupými létat (A321LR)
Re: to je v pořádku jde o doopravdy malou chybu. 🙂 díky za zpravodajství
Westjet létá transatlantické lety se 737 už několik let po sobě, byl jednou z prvních aerolinek (Dublin – St. John’s)…