Přes 17 hodin letu. Air New Zealand propojí Auckland s New Yorkem
Boeing 787-9 společnosti Air New Zealand. Foto: Alan Wilson / Flickr.com
V době zahájení linky by mělo jít o třetí nejdelší trasu na světě.
V době zahájení linky by mělo jít o třetí nejdelší trasu na světě.
Nevim proc se tady porad resi ten prestup na let do Evropy. Osobne nevidim moc velkej rozdil mezi 12+12 kdyz letite na NZ pres Asii a treba 7+17 kdyz si to date pres NY. Proste na NZ se pohodlne nedostanete nikdy. Ta zeme za tu chvili nepohodli stoji, ale chce to letet aspon na mesic…
no tak z Nového Zélandu je v Evropě hlavní cíl Londýn. a ještě před pár lety to bylo tak, že na LHR vedle sebe stáli dvě 747 patřící NZ, ty pak odletěli – jedna přes LAX, druhá přes tuším HKG nebo SIN, a za něco málo více než 24 hodin se opět setkali na letišti v AKL. dokonce takhle šlo koupit RTW ticket (se stopovery do 3 dnů) za ceny round-trip LHR-AKL.
17 hodin v ekonomické třídě tak to je tak trochu masochismus…
Leťet takovou dobu a dát si to s přestupem do Evropy je skutečně tortura. 🙂 Docela by mě zajímalo, jestli takovou možnost kdy kdo využije.
Pro mě osobně je tohle sen! 🙂
No to přejde. 🙂 Sebevětší nadšenec začne k 10 h trpět (jestli tedy nejste dost finančně zajištěný na First).
Letet takovou dobu a přesunout na další let do Evropy? Jistě, možný je i stopover, pokud tedy v Americe budete mít víza, ale proč letet tak krkolomně, kdyz jde letet do Evropy primo, to nepochopím. 🙂
JIž nějaký ten pátek není třeba do USA víza.
Jo tak to zkuste vysvětlit celnikum v USA, až dosednete. 🙂
Proč? stačí ESTA a problém nebyl. Většinou se nakliká elektronický formulář a podle toho se ptají více či méně. Asi jste tam neletěl…
ad koment níže:
Vím, že nemají tranzit, musí se bohužel i na přestup počítat s delším časem. Přestup méně jak 3 hodiny v USA bych neriskoval.
zas bych to nedramatizoval … 3 hodiny … ti je stejna “latina” jako “2 hodiny pred odletem musite byt na letisti”
přestup kratší než 3 hodiny mám rád, zejména v USA. už několikrát jsem nestihl, přebookovali mě v pohodě na další a s docela velkou úspěšností i s upgradem 😉
ESTA není vízum…
No, jak kdo. Ale stejne je potreba aspon ESTA. A hlavne projit imigracnim (s poradnou frontou), v USA nemaji letiste transit..
tak esta je v podstate formalita a neni to zadna prekazka letu pres usa.
klidne hned 🙂
Vy aby jste se k něčemu nevyjádřil 😀
…letel jsem z prahy do aucklandu.. prestup v Soul. Jsem maly a tak se vlezu do pohody… ale po 5 hodinach se zacnete kroutit.. Jako dulezite je sedet u okna. mate vice prostoru.. ale sedet uprostred? to proste nechces… a to muze byt ze vyhrajete typka co chrape jak hovado. anebo dite co rve celou cestu.. anebo tlustocha co se vam prelije na pulku vaseho mista… na tak dlouhem letu neni nic pohodlneho.. teda pokud vam neni 25 a jedete za dobrodruzstvim. 😀 a to ze si date vino a usnete a date si druhe a usnete a date si… Číst vice »
tak ono zase emirates neni zadny etalon “pohodlneho” cestovani. proste normalni economy, jako u kazde druhe klasicke aerolinky 😉
Souhlasím. Štěstí na spolusediciho je zásadní. 🙂 zažil jsem tlustého, cobsi celou cestu opíral čelo a podpaží vlhcenyma ubrouskama a pouštěl na sebe doplnejch ventilaci. Děti, který si s radostí sklapely sedačku předemnou v čase jídla. Ale obecně trend narvat co nejvíc sedaček do stejné velkého trupu letadel, je pro mě noční můra a asi ne jen pro mě.
tak si připlaťte za business a jste v suchu 😉
A proto je lepší si předem zajistit slušné místo a letět s kamarádem. 17 hodin jsem ještě neletěl, ale 10 hodinové lety mi nevadí, beru to jako filmový festival.
Pozn. měřím 185 cm.
letěl jsem AKL-DXB cca 17 hod a pamatuju si z toho akorát tak jeden film, večeři a pak až dosednutí na runway v DXB, takže na pohodu 😀
Za mne určitě jo. Střihnout si linku z Prahy do NYC, tam dát dva dny stopover a hurá na Zéland. Když chytnete dobrou akci na letenky v J class, bude to o to zajímavější a příjemnější 😉
Letěl jsem LAX-SYD v Y a bylo to v pohodě. Spát, jíst, spát, jíst a pak už jsme přistávali. …
Měřím 195 cm. Neleze jsem letadlem, kde bych si sedl v klidu. Dlouhý lety jsou po 4 hodinách fakt těžký. Já nevím, jak mají sedačky pořešený tady, ale víc jak 10 hodin už musí cítit kazdej. Spát v letadle pohodlne, je pro mě sci-fi. Spíš podrimnu a hned jsem vzhůru. Proste nízký opěradla a padá mi hlava. Ale obecně jako zážitek to beru, jen mě překvapilo, že by daI někdo po tomhle letu přestup na let do Evropy. To je pro mě už za hranou. Je to subjektivní. Já vím. Létání si obecně užívám. Ale všeho s mírou. 🙂
Tak to patříte k těm šťastným co smí kdekoliv jakkoliv. 🙂
Já tedy mám problém zamhouřit oko a spát v sedě je noční můra, kdy člověk neví jak by se složil. člověku padají oči ale nemůže pořádně usnout. Ale zase to neberu tragicky, za trochu nepohodlí se dostat na druhý konec světa, to za to stojí.
Nevim, jestli to nekdo vyuzije… stejne jako ted malokdo leta pres LAX. Cenove to vychazi lepe druhou stranou, je tam vetsi konkurence (s vyberem prestupu v SIN, HKG, ICN, DXB, DOH, NRT/HND).
Presně tak TORTURA!!!
Škoda, že ve článku není upřesněno, že se bude létat na JFK. New York má více letišť (i když z těch dalších připadá v úvahu snad jen Newark Liberty).
Vzhledem k oznámené spolupráci s United by ten Newark i dával smysl, byť United samozřejmě lítají i z JFK.
United létají z JFK jen do LAX a SFO. To by fakt nemělo smysl…
Jeste jednou si precti, co predrecnik konstatuje 🙂
on se prave pozastavuje nad tim, ze to lita na JFK, kde united moc velke zastoupení nemá, takze ta spoluprace s united je takova… no … ne uplne idealni 🙂
A co lety do LA? Ty fungují, popř. budou?
co proste otevřít první vyhledavač letenk a zkusim tam auckland – lax zadat? 😀
bude to rychlejší, než generovat dotaz a čekat na odpověď… ano, ty fungují.
to je práce navíc, jednodušší je přeci otevřít si článek a napsat komentář 😀
asi pan AT nepovažoval příspěvek za tak zbytečný, když na něj musel odpovědět 😀 jinak by ho nechal bez povšimnutí……
ale zase na druhou stranu, AT má pravdu. Než psát komentář ohledně do LA, stačí si otevřít jakýkoliv vyhledávač a budu to mít rychleji než to psát sem 😀