Mě by zajímalo za kolik korun se to vyplatí provozovat vlastníku kol. Lidi by to chtěli za pár šupů, ale to moc peněz nevydělá.
Jiří Fišer
1 rok
Nexbike jsem vyzkoušel v Brně, Jablonci, Liberci. V Brně fantastické, spousty půjčoven, dojel jsem až na Prýgl. V Jablonci slušné. Na koupání tentokrát ne na Prýgl, ale na přehradu a na nákup do Alberta Liberec nic moc. Stojany nejvíc po páteřní lince tramvaje, moc lidí na nich nevidím. Přerov bude dobrý. Užijte si kola.
Problém je, když pak jeden přerovský (ex)zastupitel prosazuje svoji tezi o zrušení snad všech linkových autobusů při souběžném zachování vlakových spojů na všech tratích a návozu k nim „jak lidi sami uváží, tzn. pěšky/na kole/autem“ právě i do těch oblastí, kde by to na kole zvládl (ať už vzdáleností či převýšením) jen ten „namakanější“ člověk.
A co kdyby je k těm vlakům vozil i nějaký ten autobus stažený ze souběžné trasy?
MP22
1 rok
No tak neasi, je to geniální služba a v menších městech bez pořádné MHD je to věc k nezaplacení. Stále více mě překvapuje ignorace těchto služeb u placatých měst v Polabí.
A kde jinde než na Hané by to mělo fungovat? Rovinatá města, Přerov navíc docela malej, takže na kole je to šupem kamkoliv.
Nextbike jsou fajn, ale „17,88 koruny včetně DPH“ za 15 minut je imo strašně moc, ví se, kolik plati jinde? Vsadil bych se, že multisportka platí míň.
V Ostravě 15min zdarma, pak do 60 min 25kč. S Odiskou by to mělo být 15min navíc.
Mě by zajímalo za kolik korun se to vyplatí provozovat vlastníku kol. Lidi by to chtěli za pár šupů, ale to moc peněz nevydělá.
Nexbike jsem vyzkoušel v Brně, Jablonci, Liberci. V Brně fantastické, spousty půjčoven, dojel jsem až na Prýgl. V Jablonci slušné. Na koupání tentokrát ne na Prýgl, ale na přehradu a na nákup do Alberta Liberec nic moc. Stojany nejvíc po páteřní lince tramvaje, moc lidí na nich nevidím. Přerov bude dobrý. Užijte si kola.
V Přerově může jezdit kdejaká babka, v Jablonci a Liberci jen namakanej závodník.
Problém je, když pak jeden přerovský (ex)zastupitel prosazuje svoji tezi o zrušení snad všech linkových autobusů při souběžném zachování vlakových spojů na všech tratích a návozu k nim „jak lidi sami uváží, tzn. pěšky/na kole/autem“ právě i do těch oblastí, kde by to na kole zvládl (ať už vzdáleností či převýšením) jen ten „namakanější“ člověk.
A co kdyby je k těm vlakům vozil i nějaký ten autobus stažený ze souběžné trasy?
No tak neasi, je to geniální služba a v menších městech bez pořádné MHD je to věc k nezaplacení. Stále více mě překvapuje ignorace těchto služeb u placatých měst v Polabí.
Navíc je tam docela dost cyklostezek.
Tam už má dost lidí svoje, třeba i doopravdy sdílené (se známými, přáteli, rodinou), ne jen půjčované.