Stejně na takové ošklivé vlaky není nikdo zvědavý.
Chleba Nakup
1 rok
Jestli chybí jen papíry, tak můžu pomoci, v šupleti bych nějaké našel. Mají být popsané, nebo čisté? A linky, čtverečky, nebo nature? Můžu dodat i kartony.
Všech mínusujících se zeptám jestli vědí jaký je rozdíl mezi tlustou, tenkou a zvýrazněnou čárou. O zvýrazněné se totiž vůbec nebavím. Já mluvím o mapovém podkladu a ten je blbě!
rudlafara
1 rok
Je to hezkej, moderni stroj. Doufáme všichni, že nebude poruchovej. Chvilka zdržení nevadí….nejsou to jen sliby. Za mně OK.
Král Josef
1 rok
Z mapky je zřejmé, že na trati 184 budou jezdit jen z Plané do Tachova. V TC budou tedy přestupy? Není tato řada na úsek Planá – TC naddimenzovaná, když dnes vše pohodlně odvezou 810 nebo 814? ČD by měly trochu šetřit, nevozit zbytčně vzduch.
Planá – Tachov je kvůli ETCS, to v Regionovách nebude.
ČD dostanou za tento vlak zaplacenou smluvenou částku, obsazenost i tržby z jízdného jsou věcí Plzeňského kraje.
Na ja, jenže 810 jsou prý fuj. Tak se bude vozit vzduch. Snad si toho nikdo nevšimne, protože jestli ano, může se taková trať ukázat jako zralá na zastavení provozu.
Vašek
1 rok
Líbí se mi. Dobrá věc jsou loketní opěrky i mezi sedadly. Alespoň se na mne nebude valit objemnější soused. Jen těch tlačítek je na dveřích nějak moc. Jasně, aby i liliput dosáhl. Jenomže pro některé ,,inženýry“ je i jedno tlačítko v Elefantu moc.
Přeně tak, místa mají být oddělena alespoň tou opěrkou, nemá se přetékat na druhou sedačku.
Tomas
1 rok
Mě osobně by zajimalo, co je z módu teď všechno dělat bez oteviracich oken?
U takto regionálního vozidla na zapadlé lokálky bych cekal možnost kochat se výhledem zvláště, když ocividne jedno okno bude alespoň vyklapeci. Tam by mě zajimalo, z jakého důvodu tomu tak je. Stejně to většinou někde čeká delší minuty na křižování nebo něco podobného a u toho se lidi radi podívají z okna.
Tak to muže mít otevírací okna i tak. Okna můžou byt třeba na magnetické zámky, které nedovolí otevřít okno když klima jede. Ale bohužel v těch opravdu vedrech klima stejně nestíhá. A pokud to budou vlaky na lokálky, kde se každou chvíli staví a otevírají dvere, tak jsem na tu klimatu zvedavej.
A stejně tam otevírací okýnka již jsou, tak mohla byt stahovací.
Klima sice stíhá, ale chladí jen na tolik stupňů kolik systém umožní. Když je venku 37° tak se vyjádření, že klima nestíhá nedivím. Většina klimatizací pak chladí na 30° (dodržuje maximální 7°), to bez výraznějšího proudění vzduchu je člověku vedro… Pokud neví, že to není nedostatečným výkonem, ale nastavením, může to vést k takové interpretaci…
Cestující mají tendenci otevírat okna ať se děje co se děje, tudíž je pak klimatizace zapnutá zbytečně. A nějaké nálepky a hlášení jsou zbytečné, jak jsem si z pozice řidiče autobusu vyzkoušel v praxi.
Pokud budou mít okna zámky, cestující se budou tak vehementně snažit otevřít okno, až zámek praskne. Toho si už také můžeme všimnout v mnoha autobusech.
hele nema smysl o tom diskutovat tady s ignoranty. kdyz jedete na vylet, tak se chcete kochat vyhledem z otevreneho okna a ne smrdet uvnitr a ani neslyset zvuk vlaku. temto novym modelum preji jen nic nekoncici graffiti masaz a poruchy. beztak co jineho cekat od polskeho oususu
Michal
1 rok
Lepší pozdě než nikdy. Na některých tratích je zlepšení v nedohlednu, ačkoliv tam jezdí žumpa. Přiklady snad není třeba uvádět (jenom na Moravě se jich najde dost)
Chcete nějaký slyšet. OK. Zrovna po jednom jedu – S6 respektive 340. JMK objednal hromadu RegioPanterů v „ibalgin“ designu, ale na tuhle trať se vy*ral. Samozřejmě tam nejsou dráty, ale to neznamená, že nemůže objednat nějaký normální diesel, který by pak přeložil jinam. Těch minimálně 10 let, než bude elektrifikace hotová, to přece nemá smysl.
Normální diesel je cokoliv, co slouží k přepravě lidí ne dobytka. A mně nezajímá, kde co utratil. Nijak to neomlouvá, když na některé tratě zvysoka kašle.
Těch 10 let se počítá od 1970? Pamatuju z mladí a když šly poprvé dráty z Mor Písku do Bzenecká, šlo o zjevení. A od té doby nové dráty Breclav – Hodonín ( tornádo ) a Nedakonice -Rikonin ( přepnutí na 25 kV). Takže na 340 se už 1-2 elektrifikace ušetřily
Jenže, on je největší problém v tom, že kraj uzavřel s ČD Faustovu dohodu, že do elektrifikace nebude nic objednávat a tím to považuje za vyřízené. A to, co ma této trati předvádí ČD (kterým na cestujících vůbec nezáleží), je mu naprosto jedno. Kdyby se jednalo o nějakou nicotnou trať, tak nic neřeknu. Ale ku*va, vede to do/z Brna. To si kraj neuvědomuje? Pamatuji si, kolik lidí zde jezdilo před Covidem a zdaleka se to nevrátilo do původních čísel (důvod je asi jasný) Momentálně se mají nejlépe lidé ve Bzenci, protože se velice snadno dostanou na koridor.
Král Josef
1 rok
Nasadí je dráhy také na severní Moravě a ve Slezsku? Třeba ze ˇ%Sumperka do Krnova by se hodily. Nebo na osobnícvh vlacích z Olomouce do Opavy
Nenasadí, protože na tam na ně nemají objednávku a taky ta faktura by pak vypadala jinak. Ve Slezsku budou jezdit luxusní 811, protože všechny peníze půjdou na vodíkový experiment.
Při té patálii s poruchovými 848, který tu jsou v případě tratě 310 nahrazovány 843+943 a který nesplňují to, co si kraj objednal, bych se ani nedivil, kdyby v budoucnu došlo ke změně objednávky. Žraloci z DC nasazováni na lokálce 309 jsou jen dočasným řešením do konce roku. A co potom? Ty GTW byly kauf za všechny prachy. Koupit 12 dvacet let starých ojetin za 200mega a pak narvat další víc jak čtvrt miliardy do jejich odfláklé modernizace ve Zvolenu, za to by na ČD měly padat hlavy těch, kdo takovej zprasenej kšeft vůbec umožnili. Svůj podíl viny na tomhle… Číst vice »
Zajímavé je na mapě to plánované nasazení na Vysočině na úsek HavlBrod-Slavonice. Teď tam totiž jezdí Regiospidery a tyhle vlaky tam sedí jak zadek na hrnec.
Ypsilony jsou i na trati z Veselí nad Lužnicí do Jihlavy.
noerf
1 rok
Vzhledem k tomu, že Pesa dodala Regiojetu poslední jednotku řady 654 až někdy na jaře letošního roku, tedy se zpožděním roku a půl, samotné uvedení do provozu prvních jednotek bylo o rok později. Nyní pro ČD trvalo dodání také déle, tak jsem zvědav s čím bude v prosinci 2024 jezdit Regiojet na linkách PID, kde nejde o náhradu stávajících vlaků.
Na druhou stranu nutno přiznat, že valná část výrobců je v časovém skluzu.
No mimo 628 toho moc nemají – ale nejsou nízkopodlažní a to by bylo extrémně drahý na pokutách. Pak ještě zase půjčit Herkules a za něj vagony, asi ty patrový kvůli nízkopodlažnosti. A nebo ještě co Evropa dá a poshánět nějaký ojetý potvory, který by byly k dispozici. Ani jedno není úplně top.
Myslím, že pro RJ by nebyl úplně problém ty 628 klidně nasadit, s tím, že by si to ospravedlnili. Jako pamatuji si, že v horku (nad 30 °C) se klidně jelo s autobusem s nefunkční klimatizací a nemožností otevřít okna. Byla to fakt chuťovka. OK, ve chvíli, kdy se to porouchá a není za co nahradit, tak to moc jinak nejde a hlavně, že to jede, ale nevyměnilo se za jiný bus ani ve chvíli, kdy už to bylo možné.
Tomáš Tichý
1 rok
A na trať směrem na Kladno opět zbydou RegioNovy. Je tomu už pár let, co Dráhy slíbily nová vozidla.
Tak sliby byly, to je pravda. Na druhou stranu v nejbližších letech bude trať na Kladno stejně ve větší míře rozkopaná, takže i kdyby se tam taky pořídily nové motoráky, tak by to stejně nebylo zrovna nějaká hitparáda. Myslím si, že teď už se to holt nějak přežije než bude hotový alespoň komplet úsek Veleslavín – Kladno a přijdou EMU 400.
Ruzian1
1 rok
Kdyby byly chybějící papíry jejich jedinými problémy, tak by to bylo fajn.
Problémy s dveřmi, radiostanicí, buzerace od ROPIDu, špatné údaje o hmotnosti…
bvovka
1 rok
Vlak co jezdí z Berouna jenom do Lochovic. Možná je to ten vlak, který jede z Berouna jenom do Zdic a potom se otočí a s velmi dlouhými prostoji v Berouně pokračuje do Raka. Na Závodí jsem chodil do školy a i když jsem většinou chodil pěšky na nádraží Beroun, tak jsem občas jel tím vlakem a opravdu to netrvá 19 minut, ale jenom 2 nebo 3.
Marek
1 rok
Nějak mi nesedí nasazení Beroun – Lochovice. Neměla by tam být Zadní Třebáň místo Berouna?
Ačkoli je to moje bývalá domácí trať a bylo by to příjemné svezení, tak přemýšlím co by tam takhle kapacitní vozidlo dělalo. Nehledě na to, že se tam protáčí dvě 810. Asi se budu muset podívat do oběhů… Fakt je, že by se tam ty současné 810 musely z Rakáče stejně nějak dostat. Pokud na vlaku, tak by to znamenalo, že ne na všem bude mezi Berounem a Rakovníkem Pesa, pokud Sv, tak to bude zase stát něco navíc. A že by to tahali na konci připojené nouzovým spřáhlem, o tom dost pochybuju. Vešlo by se vůbec u 810 na… Číst vice »
Pokud tam zamíří o víkendu, tak OK. To by bylo i celkem logické, protože Rudenka si v tu dobu vystačí s měnším počtem motorů a na Liteňce by se zase jedena 810 ušetřila.
Ten slogan je naprostý nesmysl. Když už tak Státní Dopravce, ale ten si zase nikdo na vozy nedá… Tušíte jaký je rozdíl mezi národem a státem a “národním” a státním dopravcem?
Mělo by tam být spíš Státní, protože je to ve vlastnictví našeho státu. ‚Národ‘ je jenom většina obyvatel, i když bych si tím nebyl tak úplně jist, protože každý nějak z toho národa vybočuje.
sotousi volajici po najbrtu, kam ten svet speje.
naopak je to dobre, nemuzou tam psat ty infantilni nazvy jednotek, ani hovadiny typu narodni dopravce.
Tak u šotouše stačí šotit, nebo se alespoň detailněji zajímat o veřejnou dopravu, což myslím, že většina místních diskutujících dělá, takže výskyt nešotoušů se tady ve skutečnosti blíží nule. 😀
Tak PID myslí na strojvedoucí a řidiče. Alespoň to nikdo nebude šotit a tak strojvůdci a řidiči budou v klidu.
No dobře, bude, protože jde o vozidla, a jsou i lidi, kterým se to líbí. Ostatně, původně ani ten předchozí nátěr téměř nikdo nechtěl, ale všichni si na něj zvykli. Za mne mám s tím problémy jen tak, že to nenavazuje na předchozí, a že není jednoznačně vidět dopravce, ale to jsou jen moje problémy, a je to vlastně nepodstatné. Většina cestujících takové věci, jako nátěr fakt neřešeí.
Kamui
1 rok
Zajímavé, nějak intuitivně bych čekal, že jednotky pro Středočesko v PID nátěru nebudou mít modré sedačky, ale taktéž s nějakým PID vzorem.
Hlídka v následující stanici udělá co? Možné zdokumentuje způsobenou škodu… Jenže to se bavíme o vnitřní výzdobě.
Jenže většina vnějších výtvorů vzniká při nočním odstavení někde u plotu.
A oni snad budou lidi, kteří budou u těch kamer někde nepřetržitě sedět? A i kdyby, rychlost reakce policie tady poněkud přeceňujete. 😀 Jestli to budou škody typu počmárání fixou nebo rozřezání sedáku, tak to polici stejně moc zajímat nebude.
Vyjádření rozsahu škody způsobené trestným činem je zakotveno v zákoně (§ 138 odst. 1 trestního zákoníku):
Policie je povinna zpracovat i přestupek, kde je škoda do 10000,-Kč 😆. Další problém je záznam z kamer. Do budoucna uchovávání záznamu jen 3 dny ( otázka zda si ho PČR do té doby vyžádá ) a kdy se na to poničení přijde. A pokud pachatelé přitom nechytíte …
Ovšem to z galerie nelze poznat, jaký mají interiér, protože se jedná o směsku promo fotek ČD a pak fotek modré verze vystavené na Czech Rail days nebo jak se to teď jmenuje. Mě by spíš zajímalo jestli budou mít na osobáky nesmyslně jedničku nebo jich to bude mít třeba jen část? Protože některým na fotkách kolujících po internetu chybí žlutý pruh.
Jo , čekal jsem na ni od 3.30 v Běchovicich, že ji odtáhnu do Berouna. Bohužel nedojela, skončila v Přelouči. Obávám se že kvalita těchto strojů bude podobná jako u těch prvnich na kterých jsem jezdil u ČD. Prostě Polská jebka
Tak znovu. Nebavím se o zvýraznění. Údolím Berounky je chybně tenká čára v podkladové mapě.
Trochu z jiného soudku..Mají také v USA šotouše? Bez ironie. Jen se ptám..
Snad to vyjede do grafikonu.
Určitě ano. Jen není řečeno do kterého
Stejně na takové ošklivé vlaky není nikdo zvědavý.
Jestli chybí jen papíry, tak můžu pomoci, v šupleti bych nějaké našel. Mají být popsané, nebo čisté? A linky, čtverečky, nebo nature? Můžu dodat i kartony.
Hlavně musí mít úřední kulaté razítko
Těch se taky najde na draze dost
Mapa železniční sítě – přes Rudnou tlustá čára, údolím Berounky tenká. Asi šotek. Nebo už na SŽ ani nevědí, co kde „spravují“.
Asi jste nepochopil mapku. Prohlédněte si ji ještě jednou.
Tlustou čarou jsou vyznačeny tratě, kde se počítá s novými motorovými jednotkami RegioFox. To se, zcela logicky, tratě podél Berounky netýká.
Nejsem blbej. Ta podkladová mapa má kolem Berounky tenkou a přes kopec tlustou PODKLADOVOU čáru. O zvýraznění se nebavím. To je přes kopec.😡
Všech mínusujících se zeptám jestli vědí jaký je rozdíl mezi tlustou, tenkou a zvýrazněnou čárou. O zvýrazněné se totiž vůbec nebavím. Já mluvím o mapovém podkladu a ten je blbě!
Je to hezkej, moderni stroj. Doufáme všichni, že nebude poruchovej. Chvilka zdržení nevadí….nejsou to jen sliby. Za mně OK.
Z mapky je zřejmé, že na trati 184 budou jezdit jen z Plané do Tachova. V TC budou tedy přestupy? Není tato řada na úsek Planá – TC naddimenzovaná, když dnes vše pohodlně odvezou 810 nebo 814? ČD by měly trochu šetřit, nevozit zbytčně vzduch.
Planá – Tachov je kvůli ETCS, to v Regionovách nebude.
ČD dostanou za tento vlak zaplacenou smluvenou částku, obsazenost i tržby z jízdného jsou věcí Plzeňského kraje.
Na ja, jenže 810 jsou prý fuj. Tak se bude vozit vzduch. Snad si toho nikdo nevšimne, protože jestli ano, může se taková trať ukázat jako zralá na zastavení provozu.
Líbí se mi. Dobrá věc jsou loketní opěrky i mezi sedadly. Alespoň se na mne nebude valit objemnější soused. Jen těch tlačítek je na dveřích nějak moc. Jasně, aby i liliput dosáhl. Jenomže pro některé ,,inženýry“ je i jedno tlačítko v Elefantu moc.
Přeně tak, místa mají být oddělena alespoň tou opěrkou, nemá se přetékat na druhou sedačku.
Mě osobně by zajimalo, co je z módu teď všechno dělat bez oteviracich oken?
U takto regionálního vozidla na zapadlé lokálky bych cekal možnost kochat se výhledem zvláště, když ocividne jedno okno bude alespoň vyklapeci. Tam by mě zajimalo, z jakého důvodu tomu tak je. Stejně to většinou někde čeká delší minuty na křižování nebo něco podobného a u toho se lidi radi podívají z okna.
Skla tam normálně jsou, podívat se ven můžete, akorát nevystrčíte hlavu…
Třeba že to má klimu ?
Tak to muže mít otevírací okna i tak. Okna můžou byt třeba na magnetické zámky, které nedovolí otevřít okno když klima jede. Ale bohužel v těch opravdu vedrech klima stejně nestíhá. A pokud to budou vlaky na lokálky, kde se každou chvíli staví a otevírají dvere, tak jsem na tu klimatu zvedavej.
A stejně tam otevírací okýnka již jsou, tak mohla byt stahovací.
„Klima stejně nestíhá“ 🤦
V sharyku stíhá v pohodě..v 811 taky ..v nových push pullech stíhá. Neví proč by nová liška nestihala klimatizovat.
Klima sice stíhá, ale chladí jen na tolik stupňů kolik systém umožní. Když je venku 37° tak se vyjádření, že klima nestíhá nedivím. Většina klimatizací pak chladí na 30° (dodržuje maximální 7°), to bez výraznějšího proudění vzduchu je člověku vedro… Pokud neví, že to není nedostatečným výkonem, ale nastavením, může to vést k takové interpretaci…
„Ale bohužel v těch opravdu vedrech klima stejně nestíhá. “
Když klima ve vedrech „nestíhá“, tak tam šotouš ještě pustí větší horko oknem zvenku. 🙂
K čemu otevírací okno, když se z něj cestující nemají dovoleno vyklánět?
Morávie mají dvojnásobný počet (1,5m širokých) dveří na vůz. Zastávka dejme tomu co 3minuty. A světe div se, klíma stíhá.
Je to blbuvzdorné řešení vzhledem ke klimatizaci.
Cestující mají tendenci otevírat okna ať se děje co se děje, tudíž je pak klimatizace zapnutá zbytečně. A nějaké nálepky a hlášení jsou zbytečné, jak jsem si z pozice řidiče autobusu vyzkoušel v praxi.
Pokud budou mít okna zámky, cestující se budou tak vehementně snažit otevřít okno, až zámek praskne. Toho si už také můžeme všimnout v mnoha autobusech.
Řada 811 MSK to má přesně dle Vašich představ.
hele nema smysl o tom diskutovat tady s ignoranty. kdyz jedete na vylet, tak se chcete kochat vyhledem z otevreneho okna a ne smrdet uvnitr a ani neslyset zvuk vlaku. temto novym modelum preji jen nic nekoncici graffiti masaz a poruchy. beztak co jineho cekat od polskeho oususu
Lepší pozdě než nikdy. Na některých tratích je zlepšení v nedohlednu, ačkoliv tam jezdí žumpa. Přiklady snad není třeba uvádět (jenom na Moravě se jich najde dost)
Příklad například
Chcete nějaký slyšet. OK. Zrovna po jednom jedu – S6 respektive 340. JMK objednal hromadu RegioPanterů v „ibalgin“ designu, ale na tuhle trať se vy*ral. Samozřejmě tam nejsou dráty, ale to neznamená, že nemůže objednat nějaký normální diesel, který by pak přeložil jinam. Těch minimálně 10 let, než bude elektrifikace hotová, to přece nemá smysl.
Co je normální diesel?JMK celou dotaci použil na ibalginy.
Normální diesel je cokoliv, co slouží k přepravě lidí ne dobytka. A mně nezajímá, kde co utratil. Nijak to neomlouvá, když na některé tratě zvysoka kašle.
Tak kraj si objedná tak má.. já nevím čemu pořád nerozumíš.dobytcaky tam nejezdí.
Tak zkuste tam někdy jet (ideálně pokud se vrátí tropické teploty). Brzo změníte názor.
Těch 10 let se počítá od 1970? Pamatuju z mladí a když šly poprvé dráty z Mor Písku do Bzenecká, šlo o zjevení. A od té doby nové dráty Breclav – Hodonín ( tornádo ) a Nedakonice -Rikonin ( přepnutí na 25 kV). Takže na 340 se už 1-2 elektrifikace ušetřily
Jenže, on je největší problém v tom, že kraj uzavřel s ČD Faustovu dohodu, že do elektrifikace nebude nic objednávat a tím to považuje za vyřízené. A to, co ma této trati předvádí ČD (kterým na cestujících vůbec nezáleží), je mu naprosto jedno. Kdyby se jednalo o nějakou nicotnou trať, tak nic neřeknu. Ale ku*va, vede to do/z Brna. To si kraj neuvědomuje? Pamatuji si, kolik lidí zde jezdilo před Covidem a zdaleka se to nevrátilo do původních čísel (důvod je asi jasný) Momentálně se mají nejlépe lidé ve Bzenci, protože se velice snadno dostanou na koridor.
Nasadí je dráhy také na severní Moravě a ve Slezsku? Třeba ze ˇ%Sumperka do Krnova by se hodily. Nebo na osobnícvh vlacích z Olomouce do Opavy
Nenasadí, protože na tam na ně nemají objednávku a taky ta faktura by pak vypadala jinak. Ve Slezsku budou jezdit luxusní 811, protože všechny peníze půjdou na vodíkový experiment.
To by je tam ty kraje musely chtít a zaplatit je.
Při té patálii s poruchovými 848, který tu jsou v případě tratě 310 nahrazovány 843+943 a který nesplňují to, co si kraj objednal, bych se ani nedivil, kdyby v budoucnu došlo ke změně objednávky. Žraloci z DC nasazováni na lokálce 309 jsou jen dočasným řešením do konce roku. A co potom? Ty GTW byly kauf za všechny prachy. Koupit 12 dvacet let starých ojetin za 200mega a pak narvat další víc jak čtvrt miliardy do jejich odfláklé modernizace ve Zvolenu, za to by na ČD měly padat hlavy těch, kdo takovej zprasenej kšeft vůbec umožnili. Svůj podíl viny na tomhle… Číst vice »
Po bitvě je každý generál.
Někteří to říkali už před bitvou, ale tak „pro Moravu tobrí“.
Hlavně to zmastil zvolen. Je zajímavé že ty co oživilo depo jezdily.a u arrivy ty stadlery taky jezdí.
Třeba si Arriva vybrala lepší kusy z těch šrotů.
Je třeba si projít článek a obrázky.
Zajímavé je na mapě to plánované nasazení na Vysočině na úsek HavlBrod-Slavonice. Teď tam totiž jezdí Regiospidery a tyhle vlaky tam sedí jak zadek na hrnec.
Co jste chtel rici? Ze nove jednotky jsou spatne, nebo dobre?
Tak co jsem slyšel tak lišák se podívá nejdál do Telče dál nesmí kvůli nápravovejm tlakům že dál na Slavonice jsou úseky s kovovejma ypsylon pražcema
Pokud je to pravda, tak to není kvůli Y pražcům.
To jo. Tyto kovové Y pražce jsou mezi K. Vary a K. Vary dolní nádraží, kde 844 normálně jezdí.
Ypsilony jsou i na trati z Veselí nad Lužnicí do Jihlavy.
Vzhledem k tomu, že Pesa dodala Regiojetu poslední jednotku řady 654 až někdy na jaře letošního roku, tedy se zpožděním roku a půl, samotné uvedení do provozu prvních jednotek bylo o rok později. Nyní pro ČD trvalo dodání také déle, tak jsem zvědav s čím bude v prosinci 2024 jezdit Regiojet na linkách PID, kde nejde o náhradu stávajících vlaků.
Na druhou stranu nutno přiznat, že valná část výrobců je v časovém skluzu.
No mimo 628 toho moc nemají – ale nejsou nízkopodlažní a to by bylo extrémně drahý na pokutách. Pak ještě zase půjčit Herkules a za něj vagony, asi ty patrový kvůli nízkopodlažnosti. A nebo ještě co Evropa dá a poshánět nějaký ojetý potvory, který by byly k dispozici. Ani jedno není úplně top.
Myslím, že pro RJ by nebyl úplně problém ty 628 klidně nasadit, s tím, že by si to ospravedlnili. Jako pamatuji si, že v horku (nad 30 °C) se klidně jelo s autobusem s nefunkční klimatizací a nemožností otevřít okna. Byla to fakt chuťovka. OK, ve chvíli, kdy se to porouchá a není za co nahradit, tak to moc jinak nejde a hlavně, že to jede, ale nevyměnilo se za jiný bus ani ve chvíli, kdy už to bylo možné.
A na trať směrem na Kladno opět zbydou RegioNovy. Je tomu už pár let, co Dráhy slíbily nová vozidla.
Tak sliby byly, to je pravda. Na druhou stranu v nejbližších letech bude trať na Kladno stejně ve větší míře rozkopaná, takže i kdyby se tam taky pořídily nové motoráky, tak by to stejně nebylo zrovna nějaká hitparáda. Myslím si, že teď už se to holt nějak přežije než bude hotový alespoň komplet úsek Veleslavín – Kladno a přijdou EMU 400.
Kdyby byly chybějící papíry jejich jedinými problémy, tak by to bylo fajn.
Tak se podělte o informace, které my nevíme. To by bylo také fajn.
Problémy s dveřmi, radiostanicí, buzerace od ROPIDu, špatné údaje o hmotnosti…
Vlak co jezdí z Berouna jenom do Lochovic. Možná je to ten vlak, který jede z Berouna jenom do Zdic a potom se otočí a s velmi dlouhými prostoji v Berouně pokračuje do Raka. Na Závodí jsem chodil do školy a i když jsem většinou chodil pěšky na nádraží Beroun, tak jsem občas jel tím vlakem a opravdu to netrvá 19 minut, ale jenom 2 nebo 3.
Nějak mi nesedí nasazení Beroun – Lochovice. Neměla by tam být Zadní Třebáň místo Berouna?
Ne, je to správně a zřejmě jen z toho důvodu, že to do těch Lochovic jezdí zbrojit naftu.
Takto to uvádí ČD.
Tak uvidíme a necháme se překvapit s Lochovicemi… Pan ing. Ješeta by to měl vědět.
Je to informace od něj.
opět bomba odpověď – takže jen ctrl+c – ctrl+v? my nic nevíme, to voni?
Za vaše psychické problémy nemohu, zkuste navštívit lékaře, tam vám poradí.
A nemůžou do těch Lochovic jezdi právě přes tu Zadní Třebáň?
Nejspíš to tak je, z Berouna se to na tu linku naváží soupravově.
Dle informací od PID mají jezdit na trase Zadní Třebaň – Lochovice.
Na ROPIDU o tom dnes nic nevěděli…
Tak se zkuste zeptat na IDSK
Podívejte se do nejnovějšího zpravodaje PID na webu PIDu v souborech ke stažení. Linka S76 tam uvedena je.
Díky, nakonec jsem to díky vám našel. A je tam i jasně S76 – ZADNÍ TŘEBAŇ – LOCHOVICE.
Ačkoli je to moje bývalá domácí trať a bylo by to příjemné svezení, tak přemýšlím co by tam takhle kapacitní vozidlo dělalo. Nehledě na to, že se tam protáčí dvě 810. Asi se budu muset podívat do oběhů… Fakt je, že by se tam ty současné 810 musely z Rakáče stejně nějak dostat. Pokud na vlaku, tak by to znamenalo, že ne na všem bude mezi Berounem a Rakovníkem Pesa, pokud Sv, tak to bude zase stát něco navíc. A že by to tahali na konci připojené nouzovým spřáhlem, o tom dost pochybuju. Vešlo by se vůbec u 810 na… Číst vice »
To je zajímavé.. já si myslím že na 810 jak asi ne.kdyz zdechne saryk vždy se to tahalo Bucharem.
Tak když tam jezdí o víkendech 810+010+810, tak tam asi kapacitní vozidla mají svůj smysl.
Pokud tam zamíří o víkendu, tak OK. To by bylo i celkem logické, protože Rudenka si v tu dobu vystačí s měnším počtem motorů a na Liteňce by se zase jedena 810 ušetřila.
Ano, Fox na 172 (S76).
Pro mínusáře, pouze uvádím, co je uvedeno v nejnovějším zpravodaji PID. Tato trať tam je jmenována.
Potvrzuji, můžete pomáhat na infolince ROPIDu, tam to nevěděli.
Se obávám, že infolinka ROPIDu slouží úplně k jiným účelům.
Neměly být na úseku Lochovice-Zadni Třebaň místo 810tek Regionovy?
Tak i ty by se tam z toho Rakovníka musely nějak dotáhnout mimo oběh Foxů.
Vůbec nevadí. Aspoň si ještě užijeme současný vlaky. 🙂
Jaktože chybí pod logem ČD slogan Národní dopravce? To už od toho zase upustili?
Ten slogan je naprostý nesmysl. Když už tak Státní Dopravce, ale ten si zase nikdo na vozy nedá… Tušíte jaký je rozdíl mezi národem a státem a “národním” a státním dopravcem?
Mělo by tam být spíš Státní, protože je to ve vlastnictví našeho státu. ‚Národ‘ je jenom většina obyvatel, i když bych si tím nebyl tak úplně jist, protože každý nějak z toho národa vybočuje.
Tušíme. Jinak ten slogan Národní dopravce, to je od ČD drzost na entou.
Stát je politický konstrukt, národ kulturní.
První Najbrt byl hnus ale PID ho překonává.normalne to mohlo být v Najbrtu a jen ty popisky kraje..
Kdo to platí, ten rozhoduje.
PID nater je na tomto vlaku skvělý, moc to na tomto vlaku sedí.
😄 dobrej fór, ten se Vám poved 👍🏻
Tak zatím jste v menšině. 😆
To určitě..i děti ze školky by vymysleli hezčí nátěr.
Jako pardon, ale první, co mě při pohledu na tenhle vlak v nátěru PID napadlo, bylo, že je to nějaký nedokončený. Jak kdyby jim došla barva 😀
sotousi volajici po najbrtu, kam ten svet speje.
naopak je to dobre, nemuzou tam psat ty infantilni nazvy jednotek, ani hovadiny typu narodni dopravce.
Nejsem šotouš.. ty stejné ani nevíš co to je.
Každý správný šotouš tvrdí, že není šotouš. Čest výjimkám.😉
Tak u šotouše stačí šotit, nebo se alespoň detailněji zajímat o veřejnou dopravu, což myslím, že většina místních diskutujících dělá, takže výskyt nešotoušů se tady ve skutečnosti blíží nule. 😀
Tak PID myslí na strojvedoucí a řidiče. Alespoň to nikdo nebude šotit a tak strojvůdci a řidiči budou v klidu.
No dobře, bude, protože jde o vozidla, a jsou i lidi, kterým se to líbí. Ostatně, původně ani ten předchozí nátěr téměř nikdo nechtěl, ale všichni si na něj zvykli. Za mne mám s tím problémy jen tak, že to nenavazuje na předchozí, a že není jednoznačně vidět dopravce, ale to jsou jen moje problémy, a je to vlastně nepodstatné. Většina cestujících takové věci, jako nátěr fakt neřešeí.
Zajímavé, nějak intuitivně bych čekal, že jednotky pro Středočesko v PID nátěru nebudou mít modré sedačky, ale taktéž s nějakým PID vzorem.
Takhle to zjednodušuje logistiku. Zrovna kolem Prahy ty vlaky kurvy demolují řádně, takže jestli to bude posprejované rozřezané..
847 by na rozdíl od současných 471 měly mít kamery.
Kamerový záznam kuklínka nějak významně přispěje k jeho dopadení? Je třeba fyzické ostrahy a chytit při činu…
Hlídka PČR v následující stanici?
Hlídka v následující stanici udělá co? Možné zdokumentuje způsobenou škodu… Jenže to se bavíme o vnitřní výzdobě.
Jenže většina vnějších výtvorů vzniká při nočním odstavení někde u plotu.
Tak tohle už bude mít anti grafity lak.
A oni snad budou lidi, kteří budou u těch kamer někde nepřetržitě sedět? A i kdyby, rychlost reakce policie tady poněkud přeceňujete. 😀 Jestli to budou škody typu počmárání fixou nebo rozřezání sedáku, tak to polici stejně moc zajímat nebude.
Vyjádření rozsahu škody způsobené trestným činem je zakotveno v zákoně (§ 138 odst. 1 trestního zákoníku):
škoda nikoli nepatrná – nejméně 10 000 Kč
Policie je povinna zpracovat i přestupek, kde je škoda do 10000,-Kč 😆. Další problém je záznam z kamer. Do budoucna uchovávání záznamu jen 3 dny ( otázka zda si ho PČR do té doby vyžádá ) a kdy se na to poničení přijde. A pokud pachatelé přitom nechytíte …
Ovšem to z galerie nelze poznat, jaký mají interiér, protože se jedná o směsku promo fotek ČD a pak fotek modré verze vystavené na Czech Rail days nebo jak se to teď jmenuje. Mě by spíš zajímalo jestli budou mít na osobáky nesmyslně jedničku nebo jich to bude mít třeba jen část? Protože některým na fotkách kolujících po internetu chybí žlutý pruh.
Všechny s jedničkou, interiér stejný v PID i Najbrtu.
Dnes jela do Rakovníka z Polska souprava a v Přelouči jí upadnul kardan, nebo co to bylo. Tak mašíruje zpět do závodu 😜😜😜
Nic nového, 814 ani 811 nemají zvýšený výkon motoru, aby kardan nepraskal.
Ale tam nikde nepraskl, jen co jeli z výroby, doufejme že to je chyba jednoho kusu a nebudou tu reklamovaný celé kusy jejich první jízdní řád..
U taženého vozidla a z výroby?
Jo , čekal jsem na ni od 3.30 v Běchovicich, že ji odtáhnu do Berouna. Bohužel nedojela, skončila v Přelouči. Obávám se že kvalita těchto strojů bude podobná jako u těch prvnich na kterých jsem jezdil u ČD. Prostě Polská jebka
Začátky s sarykem hrůza ..časem velice spolehlivé stroje.
Podle šotouších dogmat je všechno lepší než Škoda.