Překvapení u ČSA. Dopravce s jedním letadlem začal nabírat palubní personál
Airbus A320 registrace OK-HEU Českých aerolinií. Foto: Petr Juriš
ČSA mají mít příští rok v provozu čtyři letadla.
ČSA mají mít příští rok v provozu čtyři letadla.
Kampak dali ty letadla co jim skončil leas, a vzali je na zpětnej leas a prachy probendili? Možná by věděl nějakej fouskatej tunelátor.
Bóže,Bóže,živení zaměstnanců…na tom tak nějakě aerolinie zkrachujou😁
Obvyklou personalistickou frázi „kde se profesně vidíte za 5 let“ by tentokrát bylo záhodno položit spíše budoucímu zaměstnavateli…
Kdepak! Otázka u výběrového řízení bude:proč bychom měli zaměstnat právě Vás a proč právě teď?
Kdepak jste chodil do kadetní školy, pane nadporučíku?
U QS taky nabírají, jenom ty požadavky na adepty jsou dosti jiné. Hlavně ty jazykové. Nemusíte umět česky, stačí že umíte plyně psát a mluvit anglicky, nemusíte umět číst. Druhý jazyk vůbec nepotřebujete. A pak požadavky ve vztahu k tetování a piercings.
Jedna skupina, jeden holding…………….
Mají QS a CSA společné HR dep. ?
Asi to odpovídá tomu jak chtěj každou z těch aerolinek profilovat. HR oddělení předpokládam společný mají, ale evidentně pro ČSA požadují trochu víc a nechtějí z toho mít druhý Smartwings.
To je vlastně docela pozitivní signál.
Ale samozřejmě to taky může bejt úplně nepodstatnej detail a já se jenom domnívám.
Ehm, ono jde nějakým jazykem psát aniž byste ho uměl číst? To je snad samo sebou.
Čeština v letectví potřeba není. Jsou to požadavky minimální, kvalifikační, jistě si vyberou zájemce co se jim líbí více. Požadavek češtiny diskvalifikuje zahraniční zájemce, což pro velkou flotilu muže být problém.
Holding pravidla zaměstnanců nedělá nikde, určuje to firma co je zaměstná. Stejně jako Lufthansa/Eurowings.
To zveřejnění podmínek jenom ukazuje na absolutní amaterismus. To si to ani nikdo v QS nepřečetl, nebo to opětovně nechali napsat nějakou stevardku. Bože, zamyslete se co jste napsal/napsala.
ano, zamysli se.
Vy jste toxický primitiv, který není schopen akceptovat názorovou pluralitu. Prostě primitiv.
Vy jste zase zneuznany byvaly zamestnanec, ktery byl vlastni hlouposti odejit
jaka nazorova pluralita? tys tu projevil nejaky nazor?
vzdyt jediny co umis, tak nadavat na smartwings a čsa 😀
Tak jinak, co inflace ? Už jste změnil svůj odhad ? Vy nejste schopen inteligentně „protlačit“ svůj názor. Pro vás jsou všichni vaši oponenti „úbožáci“. U vás absentuje jakákoliv akceptace jiného názoru na jakoukoliv věc.
A prosím, píšete, že nadávám na QS a ČSA, prosím uveďte kdy a kde jsme použil jakoukoliv nadávku na výše uvedené společnosti. Kdy a kde, vážený „Nostradamus“ ? Opakuji, kdy a kde ?
Odhad inflace jsem změnil už dávno, jako ostatně každý, jakmile fašounek z kremlu napadl ukrajinu a začal tlačit na cenu plynu.
to jen ty jsi malinko zaspal a furt tady prudíš s mým cca lednovým odhadem, že na podzim bude inflace klesat, bo vysoká srovnávací základna.
doporučuji začít uvažovat flexibilně… a ne se upínat k tomu, co kdy kdo řekl před tím, než došlo k zásadní změně externalit.
Bude mít další pronajaté letadlo imatrikulaci OK-LOL?
To by bylo asi nejvhodnejsi, protoze OK-RIP neni k dispozici.
Registrace toho Filipínce byla RP-C3249 (nikoliv jen RP-C324). Už od srpna je na Ruzyni.
Jeee, takze to znamena, ze firma vezme zpet vsechny sve dlouholete zamestnance, ktere tak potupne a bez jedineho “Diky” propustila? 🙂 🙂 🙂 🙂
Z clanku chapu, ze pokud uspeji ve vyberovem rizeni, tak ano
A co měla dělat? Nechat si zaměstnance pro které nemá práci a zkrachovat?
Tak zkrachovala rozhodně…
Práce není nároková. Když nejsou zakázky, nelze dlouhodobě živit zaměstnance. To má firma raději zkrachovat a nikoho nepropustit?
Jen tady v ČR je pořád takový pocit, že práce je na dobu jednoho „furt“. Pozůstatek myšlení z bývalého režimu.
Hadal bych, ze drtiva vetsina z nich uz ma davno lepsi zamestnani u solidnejsich firem. Asi jen malokdo by mel zajem se vracet.
Nevite nekdo, zda-li stale plati, ze maji mit pronajaty celkem 4 ty A220? Pokud ano, tak provoz 7 letadel dohromady uz neni tak strasny, to by byl slusny restart.
Ano, s pronájmem 4 A220 se dále počítá. V budoucnu by provoz mohl být stejně jako u Air Baltic zajišťován pouze jedním typem a to A220.
Ok, dekuji za potvrzeni.
Znamena to, ze maji v planu jeste vice tech A220?
Pokud se bude dařit, tak není důvod, aby nerostli. Myslím si, že teď se to budou snažit ufinancovat a pak se uvidí.
To je trochu předčasné. 🙂 Ta firma se potřebuje nejdřív finančně stabilizovat a rozlétat. Třeba příští rok trochu nabere dech.
Ta Dufková odpovídá stylem, že nemá nejmenší tušení o čem mluví. Tak snad už se od svého výročí bude ČSA jen zvětšovat.
v čem konkrétně ten styl spočívá? ty odpovedi jsou celkem v pohode….
Takové nijaké, např. „mohlo by“, „letadlo s vhodnou kapacitou“. Nic se od ní člověk nedozví. Přeci pokud už se o tom šeptá, tak mi neříkejte, že smlouva už není podepsaná, nebo říct „jednáme o tomto letadlu“ a letadlo s vhodnou kapacitou mohu říct typy. Popř. Jestli to dokáží vůbec v rámci Smartwings zajistit, nebo to budou dělat externě, protože kapacitně to nedávají. Můj názor 🙂
Tisková mluvka je od toho, aby řekla, co chce vedení společnosti, aby bylo řečeno.
Nikdy nevíte, co je na pozadí, a co chcou (a mohou ) vyzvonit.
třeba u nás ve firmě jsme před časem získali super zákazníka ze zahraničí (jako opravdu velké jméno) – mluvit o tom (a to ještě jen v omezené míře) a nebo používat jako referenci jsme mohli začít po skoro třech letech.
Takže pro nového zákazníka jste byla v podstatě bezvíznamná firma a spojení s vaší firmou se zákazník neměl asi čím pochlubit nebo by čelil spíše ztrátě renomé. Spolupráce významných a kvalitních se dostávají do známostí úplně jinak.
Moc generalizujete.
My máme zákazníka, kterým se taky nesmíme chlubit, protože to potencionálně ohrožuje jeho know-how. Tudíž i po firmě se pohybují výkresy, poklady, etc. bez hlavičky zákazníka zaměstnanci neví, pro koho se dané díly vyrábí.
Není to nic nepochopitelné a v určitých odvětvích je to dokonce běžné.
To je pochopitelné, například defence business, nebo to, co „jede“ v utajeném formátu kvůli určitým úrovním dodržení bezpečnosti. Ale jsem 100% přesvědčen, že přispěvatel Air Traveller není zaměstnancem takovéhoto business. To mi můžete věřit :).
bože .. ty jsi taky „defence“ 😀
Vy nejste odborníkem v oblasti Defence Industry? Tak to je velké zklamání.
Nedivím se.
Tisková mluvčí firmy, která má pronajaté jedno letadlo… Dobrá přezaměstnanost. 😟
jsi b.b …
Hmmm.. ta tisková mluvčí je mluvčí firmy, která má momentálně letadel (minimálně) 35 …
příště lépe číst, než začneš kydat hnůj.