Překvapení na trhu ojetin. Dovozy i přes silnější korunu začaly klesat
Autobazar. Foto: AAA Auto
Trh ojetých vozidel v Česku zažívá nečekaný vývoj. I když koruna za poslední rok posílila a koupit si auto v
Trh ojetých vozidel v Česku zažívá nečekaný vývoj. I když koruna za poslední rok posílila a koupit si auto v
Rozhodně se stále ještě pořád vyplatí si ojetinu pořídit v Česku v autobazaru než si pro něj dojet do ciziny. Stále to není tak hrozné o proti nákladům na palivo atd.
Nevim co je pravdy na článku, já jsem porovnával ceny za Mondeo a to co bych dal v zahraničí za auto s dalšími náklady, (doprava, značky, přepis z něm. coc listu na českej TP,…), a za auto u nás, konkrétně u áček, tak jsem na tom byl dokonce ještě lépe. Dostal jsem od nich ještě menší slevu dolů a jsem spokojenej, nemusel jsem se trmácet stovky kilometrů tam a zpět. Áčka u mě vyhrály.
No tak já sice relativně bohatnu, ale pouštím to do dětí. Takže Volvo (19 let staré) dostalo generální opravy a bude muset zase tak 5 let šlapat. Pravda nejezdí se s ním denně a je to pracant, zvládá výlety, chalupu a dovolené u okolních sousedů. Nakupovat jsme se naučili chodit pěšky nebo na kole, takže může stařík v městském provozu odpočívat. Na nové auto by ve splátkovém režimu asi bylo, ale když tak sleduju to dění obecně v silniční dopravě, tak trh mě tlačí, abych si koupil nějakou litrovku, která nic neuveze a nevyjede kopec, za to v laboratorním režimu… Číst vice »
Mě zaujal hlavně předposlední odstavec článku, poměr ceny/nájezdu a stáří vozu je opravdu překvapivě pěkný! Ve zmiňovaných Áčkách toho teď mají opravdu mraky a fakt za super peníz, sám začínám uvažovat o obměně vozu, co vy?
Já své auto byl před měsícem obměnit, už neodpovídalo stavu pro provoz a tak muselo jít, náhradou za něj jsem koupil z našetřených peněz zánovní auto u zmiňovaných áček. Převážně s autem jezdí manželka a ta je spokojená, což je pro mě hlavní.
No, nevím nevím. Manželka potřebovala „nové“ auto. Cílem byl Citroen C4 Grand Picasso do věku 4 roky, pokud možno s maximální výbavou v kůži, zcela jistě s automatem a xenony, motorizace možná obojí 1,6 i 2 l. V ČR se takový vůz nevyskytoval, maximum možného byl 4 roky starý hadrák s prostřední výbavou, s robotizovanou, nikoliv automatickou převodovkou 1,6 l a ještě neměl servisní knížku a chtěli za něj 320 tis. Kč. Rozhlédl jsem se po Německu a prakticky okamžitě koupil auto se všemi prvky výbavy, které se do toho auta dají dát včetně koule, prosklené střechy, masážních sedaček, v… Číst vice »
mám ho taky, ale 1,6 benzín bez turba a automat (aisin)se objevil až u 2.0Ldiesla s močovinou.S 1.6 dieslem vždy byl robot. Máte vše v češtině?
Mám.
Češi už asi mají o dost větší příjmy než třeba před 10 roky, a tak je „západní ojetiny“ už tolik nelákají a kupují nová vozidla – a na automobily české výroby se asi zase snáze a levněji shánějí náhradní díly …
s tou poslední větou opatrně, to jste asi slyšel od čorkářů. Je jedno jaký je to auto a náhradní díly jsou všechny max do druhýho dne.