Přehledně: Stevardky začnou mizet z autobusů RegioJetu koncem července

Stevardka RegioJetu. Pramen: Student AgencyStevardka RegioJetu. Pramen: Student Agency

Velká proměna služeb na palubách žlutých autobusů RegioJet nastane už v poslední dekádě července. Z vnitrostátních linek začnou postupně mizet

67 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mark

Tak tím u mě RegioJet hodně klesl. Stewardky řádně nezaplatí, pak nemají dostatek personálu, tak je potom zruší l, a aby se to projevilo na ceně jízdného, tak to ne, to bude stát pořád stejně.a pokud tam plánují samoobslužné automaty, to budou lidi pořád pendlovat uličkou, malé děti si budou opakovaně chodit pro čokoládu a na některé cestující se nedostane?? nebo při nastupování dostane každý jeden žeton za který si bude moct něco koupit? Totální trapas!!! už cestuji jenom autem!!

Bob

Aspoň bude Regiojet zelenější – to množství vyprodukovaného odpadu (nápojových kelímků) je katastrofa. 🙂

Xyz

a ako si tú kávu napustia ked majú sedieť priputani celý čas? keby sa polícia nudila, kúpi si jeden lístok na každý spoj a len inkasuje pokuty

AAA

https://www.ibesip.cz/Tematicke-stranky/Cestujeme-autem/Povolani-profesionalniho-ridice/Cestujeme-autobusem

Před nějakým časem se na toto téma rozpoutala diskuse, ze které nakonec vyplynulo, že pokud má cestující v dálkovém autobuse (kde nejsou homologována místa k stání) svou sedačku, smí si během jízdy dojít například na toaletu, jíž jsou vozy vybaveny. Legislativa však tuto problematiku zatím nijak přesněji neupravuje.

Tronda

To nic, to si jen Xyz chtěl kopnout do RJ, bez toho by neusnul.

AAA

http://bilek.bigbloger.lidovky.cz/c/52649/Jsou-bezpecnostni-pasy-v-autobusech-povinne.html

Používání bezpečnostních pásů v autobusech musí být také v souladu se Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2003/20/ES, cituji:
2. Vozidla kategorií M2 a M3:
a) Členské státy musí vyžadovat, aby všichni cestující ve věku tři a více let povinně používali při sedění ve vozidlech kategorií M2 a M3 bezpečnostní systémy, jimiž jsou vybavena.
Dětské zádržné systémy musí být schváleny jako typ v souladu s odst. 1 písm. c) a d).
b) Cestující ve vozidlech kategorií M2 a M3 musí být informováni o povinnosti používat bezpečnostní pásy vždy, kdy sedí na sedadle a vozidlo je v pohybu.

Leoš Konečný

Tak policie si asi nemuze koupit listek a pokutovat. To jste vypustil prkny blabol

Karel

Tak ono je to podobné tomu, jako když policie sleduje řidiče z autobusu se zatmavenými skly bočních oken. Tak proč ne?

xxyy

To je právě úplně něco jiného

Leoš Konečný

Je me z toho dost smutno, pamatuji si když žluté linky vyjely – byla to bomba. Je to škoda. Už si nekoupím Jerky

Jan

No kafe je dost šílený, což v dnešní době kaváren si asi dá málokdo. Lidi nejsou a nebudou. Toto je jasný krok. A řeči tady v diskusi jak si někdo jde pro kávu 5x a pak ještě do termosky jsou mimo. Na kávě za dvě koruny prostě nejde prodelat. Někdo půjde desetkrat a deset dalsich vůbec. V pohodě

Roman Svačina

Dlouhodobě neudržitelná služba „zdarma“ která je navíc v rozporu se zákonem o provozu na silničních komunikacích (pokud je autobus vybaven pásy, tak VŠICHNI musí být připoutaní takže i steward). Takže byla to jen otázka času, kdy to půjde do kytek. Jinak celkově je to škoda, až na ty „second hand“ sluchátka (ale údajně po vrácení zpět byly čištěný-moc tomu nevěřím). Ale vzhledem k cenám jízdného je to že strany dopravce celkem pochopitelný krok.

Leoš Konečný

A jaky sluchatka byste chtel? Airpody aby rozdavali nebo co. A s tim balenim to takmje a zamestnavali na to lidi z chranene dilny, takze dalsi dobry skutek o kterem malokdo vi. A vsechno jen kvuli dementni zelene parodii na dopravce s otresnymi sluzbami a hnusnymi nebezpecnymi zelenymi busy

AAA

No dobrý skutek …. každá trochu větší firma musí zaměstnat buď určitý počet postižených nebo od podobných dílen odebírat zboží nebo služby jako tzv. náhradní plnění, popř. zaplatit do státního rozpočtu nějakou sumu navíc pokud takto nečiní. Takže nic proti, ale zase bych to neglorifikoval.

Pavel Štajny

😂😂😂 zelená je tráva, zelený je FlixBus a zelený jste i Vy, vážený pane Konečný. Lidi z chraneny dílny maji zamestnaný proto, aby nemuseli statu odvadet dane – a jeste na ty zamestnany lidi z chraneny dilny dostavaji pul roku dotace, Vy dobrý skutku… Dementní zelená ?? Možná pro Vás ano, ale výsledky hovoří jasně. Je to stejné jako ve volbách, pár dementů volilo tak jak volilo a nám zbývajícím nezbývá nic jiného nežli věřit že se to nejpozději do 4 let změní… A když ne za 4, tak za 8 určitě 👍 Vy takové časové vyhlídky ale nemáte, Vy… Číst vice »

Ondřej

Výsledky hovoří jasně? Takže kolik vydělal Flixbus v ČR? Na stránkách ministerstva financí ty účetní závěrky nějak chybí. Na rozdíl od žlutých, mimochodem. A jak se daří Umbrelle na českých vnitrostátních linkách?

xxyy

Nijak, už je totiž opustila. Asi kvůli těm skvělým výsledkům 😀 😀

xxyy

Pavle, ještě jednou si přečtěte co jste napsal, potom se skočte opláchnout a třeba to pomůže 😀

Kulhán

Jaké nebezpečné busy máte pane nejchytřejší na mysli??? Převážně se operuje se Setrami jednoznačně nejlepšimi busy. Jančurá má Španělský shit který nechává přesluhovat … Asi tak. S obojí mám stovky tisíc najeto, tak mi dovolte abych to porovnal.

xxyy

Četl jste někdy o výjimce z bezpečnosti pro patrové autobusy? Tak než vyplodíte další zněčištění ovzduší vaší poznámkou, zkuste si o tom něco přečíst. Jinak ty vaše španělské shity vyhráli „Coach of the year 2018“ krom toho že jsou narozdíl od Seter mimořádně designově povedené, tak jsou právě i bezpečnější. Setra uvízla s krabicovým designem v devadesátých letech. Ano některé Irizar pb již přesluhují, ale jak vidíte, tak tím, že stále jezdí, tak shity to nejsou. A btw – víte kdo může za to, že začali přesluhovat???????

Tealc

Tak tohle může fungovat jen ve vyspělejším státě. U nás je ještě stále hluboce zakořeněný komunismus a jeho „kdo nekrade…“ Jakmile bude u nás něco zadarmo bez kontroly tak se najdou jedinci co si půjdou tak 5x a jednou z termoskou pro rodinu a kelímky budou mít tak plné že místa do uličky se stanou extrémně riskantní. Tedy pokud se nezavedou v uličce zatahovací sprchovací závěsy 😉😀 Už i Ikea pochopila že u nás nemůže na rozdíl od zbytku Evropy fungovat káva zdarma a musí se to podmínit nákupem 😉 A i tak vždy narazíte na jedince co si z… Číst vice »

Jan

Proč by nefungovalo. Postmix v IKEA může stát rámcove korunu až tři dvě deci. To je prostě nic. Takže ať si lidi dojdou a vezmou si i deset cukru a pět soli k tomu.

Martin Holeček

Nemůžu se nezmínit o tom, jak je to s nápoji v IKEI. Vím, že to není o dopravě. IKEA sama rozhodně nijak poctivá není. To jejich POSTMIX pití je jen bublinková voda. Měl jsem možnost porovnat kvalitu s tím, co se čepuje stejným způsobem v restauraci prodejny JIP v Bořanovicích. Konečně jsem zjistil, jak to vlastně má chutnat a ne jen vidět barvu ve vodě. Zkrátka lidé jsou vyčůraní, protože si chodí s hrnky od kafe. IKEA tím s tím pádem počítá a POSTMIX strašně šidí. Zkrátka se přizpůsobila… :-(. No a ostrouhá zase jen slušný člověk… 🙂

Hyksos

Jak to bude se sluchátky? Pro mě osobně byl docela bonus nemusel tahat vlastní. Ano, jejich kvalita byla bídná, ale svému účelu dokázaly posloužit…

Praguerunner

Za mě je to s tou samoobsluhou naprostá blbost. Například busy i8, ale i některá pb dělají kávu dost horkou.. Jako stew jsem zažil par cestujících, co si dělali kávu sami. Nedopadlo to snad nikdy dobře. Nejmenší újma bylo polite oblečení a špinavý kávovar…

V. K.

Škoda toho palubního prodeje. Vychlazená limonáda v parném dni bez nutnosti zastávky v tescu potěšila.

Leoš Konečný

To je pravda a skoro me zachranila zivot kdyz ve Vidni jeste u stadionu se nedalo v sobotu odpoledne nic koupit ani blby automat v metru a nikde nebyl, zachranil me az zluty autobus

Anonym

Upřímně to nebude fungovat, tolik politých lidí, koberců a sedaček, tolik zranění co bude. Ty autobusy nejsou k něčemu takovému uzpůsobené. Už ty stevardky dost riskují a to v tom mají praxi. Jakmile budou cestující vymáhat škodu za zranění a poničené věci, rychle tuhle „samoobsluhu“ zruší.

železničář v důchodu

Jistě: „samoobsluhu“ zruší a nebude vůbec nic, leda snad možnost nákupu nějaké „plechovky“ či „plastu“ těsně před odjezdem.

Kulhán

Jančurá to má vymyšlené…
Jistě že tu sámošku zruší, ale nejdřív potřebuje ZASE ukázat lidem, že to s nimi myslel dobrě ale nevyšlo jim to, protože se polévají a bus k tomu. Padají za jízdy a polévají ostatní kaštany …

jan

Nevím, kdyby to alespoň na Liberci nechal. Chápu, že nejsou lidi. ale. Spíš čekám, kdy konečně zavede nějakou první třídu..

Jirka

Nezavede. Pokus o to byl před lety, ale ukázalo se, že za to lidi nejsou ochotný platit. Postupně se ty busy s 1. třídou (pár sedadel vepředu) předělaly na klasickou verzi.

Gogo

Nesouvisí to s tím že takto ušetřený personál bude chtít převést do vlaků Brno – Bohumín?

Praguerunner

Mozna tak exstew z Moravy.. Stewky z Liberce nebo Mostu těžko..

Asi bude pršet

Hlavně, aby za jízdy nezačali mizet řidiči. 🙂

XXXD

Třeba začne žluťák také zkoušet autonomní dopravní prostředek jako např. ČD, které již jsou v provozu autonomního vlaku jistě velice daleko.

Alex

Vy jste ale vtipálek. Hahahhahaha

petr766

Jednoznačně chyba. Jako už více rozhodnutí ředitelek pro autobusovou dopravu. Pak se to zase bude horko těžko lepit znovu, jako jiné věci. Tohle je akorát nahrávka na smeč Zelenošmejdům s jejich podjížděním o pár minut na stejné trase…

Marek Janík

Takhle trh funguje, jak si kdo udělá jízdní řád je jeho věc. Já bych to teda taky nerušil, protože zmizí výhoda a pokud zůstane cenově Žlutý nad Zeleným, není důvod jej nadále používat. Jejich rozhodnutí, jejich boj…..

Leoš Konečný

Fakt neni duvod? Jako ze cestovani zelenym morem vam pripada spolehlive?

Roman

??……. jel jsem s nimi 3x Vídeň – Praha, 1 x Vídeň – Olomouc v průběhu roku a pokaždé bez problémů….

Leoš Konečný

To jste mel dost stesti. Kvalita Regiojetu oproti zelene parodii je o vesmir vys

Robert

Jel jsem s nimi od jejich nástupu na české vnitro asi 10x. Vždycky v pohodě.

Kulhán

Nejsou bankoffky na stewky. Platí málo a nikdo tu otročinu a buzeraci nechce za toto dělat.
To byla na trhu jen otázka času.

Kinov

Pro vás, pane petře766, vznikne díky samoobsluze výhoda, že si budete moct v automatu napumpovat ještě více kávy, než jste měl dosud a ještě více novin a časopisů nabrat a pak přínést domů.

Nekdo

tak jasne, ze srdce cechacka jasa, jak zase podoji system a vezme si kafe do termosky i pro Manu domu!

Kulhán

Nechápu kdo dnes čte ještě papírové noviny, které už v době tisku měli staré informace 😅😅

procvi

Hlavně by mohli častěji obměňovat filmové tituly v palubním portálu. Člověk, který jezdí častěji, už nemá na co koukat.

železničář v důchodu

Tak se dívejte z okna, to je zajímavější!

Aktivní železničář

Ne, historky fírů RJSK versus stevardky jsou zajímavější.

A.R.

Copak si nedokážeš najít vlastní zábavu?

procvi

Já ano, ale ne každý s sebou tahá mobil či tablet plný pirátských kopii seriálů a filmů

A.R.

Nemyslel jsem zrovna tohle. Co takhle nějakou četbu?

Leoš Konečný

No treba Karla Marxe 😂😂😂

Kopřivák

Přiznám se, čekal jsem konec mnohem dříve. Tolik let dotovat takový luxus.

železničář v důchodu

Možná se nakonec přece blíží ty pověstné „švestky“ a „vánoce“, na jejichž dávné vzývání tady často poukazují všelijací Trondové …

Leoš Konečný

Pevne verim ze ne

Svojsin

Na Praha – Brno je to škoda, si myslím. U Praha – Liberec nebo Brno – Olomouc apd. bych to chápal.

petr766

Na těch kratších ještě možná ano, pokud tam není velká konkurence. Ale proč teď platit u Regiojetu víc, když servis bude prakticky stejný jako u Arrivy nebo Zelenošméčka…

Jen tak

to fakt nekdo resi kym pojede na zaklade toho, jestli tam dostane kafe od baby? 😀

Svojsin

Jen tak: Rozhodně takový lidi existují. Nejde ani tak o objektivní vyhodnocení , kolik toho dostanou, nebo nedostanou, ale že ti lidi „tento pocit“ mají a díky němu se přikloní k Regiojetu.

To mám celkem podobný, takže u vlaku,(pokud se nejede potmě, volím na Brno – Praha Reiljet před „Budapešťákama“ i Regiojetem.
V případě busů zase Flixbus, zejména z důvodu většího místa na nohy, ale i dalších věcí.

Leoš Konečný

Jakych treba veci?

svojsin

Leoš Konečný:Třeba tím, že když nemám dopředu koupenou jízdenku v silný dny, tak si jednodušeji dovedu zařídit, abych v buse seděl tam, kde chci (neříkám, že to vyšlo vždy).. Další věc je klima, z mnoha cest jsem jednynačně zažil u Flixu líp vychlazenej bus, než u Regiojetu. Chápu, že někdo má raději vzšší teplotu, ale teď píšu za sebe. (Stejně tak mi přijdou většinou líp vychlazený Reiljety, než např. to co jede od Bratislavy.) Co se týká připojení, lepší zkušenosti mám rovněž s Flixbusem a ČD, než z Regiojetem. Nejednou se mě i hodí výstup už na Roztylech, hlavně ve… Číst vice »

David

Jen tak: ale samozřejmě že ne, to jsou jenom takový 💪řeči z diskusí pod článkem.

Leoš Konečný

Fakt bude servis stejny jo?

Václav

Ono záleží, kolik na které trase vozí zavazadel. Třeba do Krumlova je stevard důležitý, protože řidič nakládá spoustu zavazadel a kdyby ještě kontroloval jízdenky, tak bude mít velké zdržení. Nehledě na to, že mu může někdo proklouznout bez jízdenky.

Petr

Když jsem vloni cestoval busem ze Španělska do Portugalska, tak si řidič naložil do busu zavazadla a potom teprve lidi pouštěl dovnitř a žádného stewarda nepotřeboval.