Přehledně: Řidiči se letos dočkají 24 kilometrů nových dálnic i obchvatu Slaného
Stavba D1 Přerov - Lipník. Pramen: ŘSD
Letošní rok by měl být o něco bohatší na nové dálniční kilometry než ten loňský. Zatímco loni se řidičům otevřely
Stačí špunt u Křelova na D35, ale tak hlavně že nakupujeme vrtulniky
Hlavně kdyby stavěli smysluplné dálnice, jako obchvat Prahy, D3 z Budějovic na hranice, D52 na rakouské hranice a ne nějaké zbytečné obchvaty Otrokovic a podobné nesmysly.
Jsou důležitější dálnice, než úseky do Rakouska. Jako hlavní vidím D35 z Opatovic do Mohelnice.
Naprostej souhlas Pardubická D35 a Pražská D0 jsou s přehledem top dálnice v důležitosti.
D52 fakt není priorita. Škoda, že se místo trasy přes Pálavu neudělal krátká dálniční spojka z D2 kolem Břeclavi a dál směrem k rakouské A5. Už to mohlo dávno být a vyšlo by to levněji.
Přes 30 let se slibuje, že by se to dotáhlo na půl století.:-(
https://www.zpravypribram.cz/obchvat-by-se-mel-zacit-stavet-v-roce-2023-nad-terminem-jsou-ale-otazniky/
Ten obchvat Budějovic na D3 je potěšující …
Nejen Budějovic, ale i toho Slaného. Tam je to tragédie. A peklo teď začalo v Budejicich při té velké uzavirce v centru města.
Ještě počátkem roku bylo na stránkách ŘSD, že obchvat Slanýho bude dokončen prosinec 2019 a najednou jen polovina????
23km a z toho půlka D1. Ubohé. Ťok byl neschopný.
Vy byste toho určitě stihl dvakrát tolik :-).
Pochybuji, že ten, na koho reagujete, je ministr dopravy
Uboze tu působíte Vy. Tipuji Vás na odborníka přes dálnice…. 😉
Čeho všeho se řidiči dočkají, čteme pořád. Jednou taky napište, kolik jste za ty roky přesunuli a dále postupně umně přesouváte staveb se zahájením „výhledově“, na neurčito. Jak jste jen např. odstr. přejezdu Ktová během 3 let přesunuli z roku 2017 na r. 2021 (a to asi ještě nebude konečná), jak 30 let slibujete obchvat Nové Paky, jak jste ještě před 2 roky slibovali obchvat Prahy (511) se zahájením v r. 2019, a další a další …… Kecat by šlo lidem v tomhle státě.
To jako vážně ŘSD vykáže 1,1km u Olšan jako nový úsek dálnice??
Také mne to zarazilo. Jednak „nový úsek“, druhak „dálnice“ (dřív to byla rychlostní silnice nesplňující dálniční normy, dosud jsem moc nepobral to sjednocení norem ve stylu „vše co má 4 pruhy tak nazveme dálnice“).
Pokud vím, tak ono to sice spadá do kategorie dálnice, ale pro celý úsek je udělena nějaká výjimka, proto je na něm po většinou omezená rychlost.
Bohužel radost z otevření úseku D1 Lipník – Přerov kazí skutečnost, že bez navazujícího obchvatu Přerova, který se zdá být zatím v nedohlednu, je tento úsek skoro k ničemu. Naopak se dá předpokládat, že jeho otevření ještě zhorší už dnes kritickou dopravní situaci na průjezdu Přerovem…
Navíc nasměruje proud dojížděčů (s cílem v Přerově) ve směru od Lipníka do nejzatíženějšího bodu v Přerově – podjezdu u Předmostí.
Dnes spousta dojížděčů ze směru Lipník využívá možnosti přijet po dvojkách přes Kozlovice, protože tím se dostanou do centra (tj. na pravý břeh Bečvy) rychleji a pohodlněji. Dálnice je vyplyvne v Předmostí a nazdar.
Pravda, až se budu vracet z Ostravy, tak to taky jednou zkusím přes Přerov.
Jste velmi odvážný.
Spíš má fůru času a ropný vrt, takže mu nevadí poskakovat v koloně s troj- až pětinásobnou stpotřebou oproti plynulé jízdě.
Což o to, ono se to jednou na Otrokovice dostaví. Co ale zústane na pořád je právě ta zajížska do Otrokovic místo přímégho smrovaní na Vyškov …
Je otazka, zda by nebylo logicke reseni kvuli problemum u Dluhonic pretrasovat D1 na Prerov – Troubky – Chropyne – Kojetin. A dosavadni D1 Kojetin – Kromeriz – Hulin prohlasit za D49, ktera stejnak u Hulin – Frystak zacina.
A D55 Hulin – Dluhonice by se casem dokoncilo…
Zlatý voči 🙂 Otvírat se bude příští rok, jsou krajské volby…
U Lipníka zdaleka ještě nestojí všechny potřebné estakády v MÚK.