Přehledně: Nejvytíženější pražská nádraží a tratě. Počty cestujících vzrostly o 14%
Jednotka CityElefant. Foto: Jan Sůra
Téměř 138 tisíc lidí denně využilo loni v průměru vlaky zapojené do systému Pražské integrované dopravy. Meziročně jejcih počet stoupl
Bohužel tam není zmíněn Kačerov. Netušíte, jak se tahle relativně nová zastávka chytla?
Má pod 2 tisíce denně, protože Ropid uvedl jen zastávky a stanice s 2 tisíci denně a více.
Kačerov asi bude dost slabota, velmi nízké stovky denně. A to je škoda – po těch desítkách let čekání…
No ze nerostou pocty cestujich na Kladno se ani nedivim. Komu by se chtelo dobrovolne cestovat po te konesprezce
Tak dobrovolně asi ne, ale vzhledem k modrým zónám, šíleným cenám parkovného.
Líbí se mi ta lidová teze „pokud by neexistovaly modré zóny, zaparkoval by v Praze každý, kdo by chtěl“.
Takže 50 milionů cestujících v Praze ročne.
Pokles cestujících na trati 090 Praha-Kralupy je docela překvapivý, zvlášť poté, kdy letos proběhla integrace až po Roudnici nad Labem a vlaky, vč. rychlíků jsou velmi slušně zaplněné.
Možná to ovlivnila výluka Negrelliho viaduktu a odklony. To by pak mělo vliv i na kladenskou trať, což by sedělo..
Kladno určitě ovlivnilo taky zapojení busů do PID. Stačí sledovat Veleslavín.
Kromě tarifu je i více spojů a celkově přehlednější linky.
Praha Černošice ?
Černošice nejsou administrativně ještě součástí Prahy…
díky za upozornění, opraveno.
A na vrub ROPIDu jde zprasená mapka. Už je to nějaký pátek, co mají dálkové linky pouze celostátní čísla. A některé naopak chybí, např. R43. Pak se v tom má laik vyznat 🙁
Většina laiků, hádám, celostátní číslování vůbec nepoužívá. To už i číslování dálnic je přehlednější. 🙂
No kam to jede je na tom většinou napsaný, ale vyznat se v tom podělaném tarifu, to je kumšt!
Co si tak člověk má představit pod pojmem „cestující na nádraží“? Nástup + výstup z vlaků, průjezd + výstup + nástup, stojící lidé na perónu, lidé co prošli vstupními dveřmi?
odbavení cestující, tedy nástup + výstup
A jsou to jen počty lidí, kteří si koupili nějakou jízdenku u ČD, nebo všech včetně předplatních kupónů a jednotlivých jízdenek PID?
V článku se píše: Jedná se o celkové počty cestujících využívajících vlaky zařazené v PID bez ohledu na to, jakou mají jízdenku.