Přehledně: Nejvíce peněz od státu na obnovu vozidel získaly úzkorozchodné páry
Malý štokr Slezských zemských drah. Pramen: Slezské zemské dráhy
Ministerstvo dopravy letos rozdělilo 4,3 milionu korun na obnovu historických železničních vozidel. A zájem byl nebývalý. „Letos zaznamenalo ministerstvo dopravy
Jhmd neopravovali u37.002 ale u46.101
Potesilo by me, kdyby na te osoblazce jezdil nejaky nenarocny motorak. Kdyz jsem jezdil na zakladku, byly za masinou i 2 vagony, ale ted se sotva naplni ten jeden, kdyz jedou 4 pary denne.
Pan Cocek junior, namestek ministra rozhodoval o penezich pro firmu, kde pusobi jeho otec?
A vyšlo to, co?
V tomto státě střet zájmu přeci není žádný problém
a co je na tom divnyho? Pantata „agrofert“ dohazuje tace taky do Lagrofertu…. a necuckaro s par kackama jako tady, tam tecou miliardy
Trolí příspěvek. Podívejte se prosím do obchodního rejsťríku, než začnete šířit nenávistné bludy. A navíc, jedná se o opravu parní lokomotivy. Ne o peníze pro firmu.
Zrovna tohle bych „mladému“ Čočkovi snad ani nevyčítal – pokud ta mašinka bude jezdit, bude mít jistě radost třeba i Honza Šatava, na kterého (také, ale nejen) kvůli ní přiletělo mnoho neoprávněných „jedovatých slin“ …
Přeji jim, aby příští sezonu mašinky a vagonky jezdily a vozily spokojené cestující.