Přehledně: Nejvíce peněz od státu na obnovu vozidel získaly úzkorozchodné páry

Malý štokr Slezských zemských drah. Pramen: Slezské zemské dráhyMalý štokr Slezských zemských drah. Pramen: Slezské zemské dráhy

Ministerstvo dopravy letos rozdělilo 4,3 milionu korun na obnovu historických železničních vozidel. A zájem byl nebývalý. „Letos zaznamenalo ministerstvo dopravy

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Macatrikant

Jhmd neopravovali u37.002 ale u46.101

A.R.

Potesilo by me, kdyby na te osoblazce jezdil nejaky nenarocny motorak. Kdyz jsem jezdil na zakladku, byly za masinou i 2 vagony, ale ted se sotva naplni ten jeden, kdyz jedou 4 pary denne.

Sauber Bahn

Pan Cocek junior, namestek ministra rozhodoval o penezich pro firmu, kde pusobi jeho otec?

VRT

A vyšlo to, co?

JarynJarin

V tomto státě střet zájmu přeci není žádný problém

Dalibor

a co je na tom divnyho? Pantata „agrofert“ dohazuje tace taky do Lagrofertu…. a necuckaro s par kackama jako tady, tam tecou miliardy

Boris Čajánek

Trolí příspěvek. Podívejte se prosím do obchodního rejsťríku, než začnete šířit nenávistné bludy. A navíc, jedná se o opravu parní lokomotivy. Ne o peníze pro firmu.

železničář v důchodu

Zrovna tohle bych „mladému“ Čočkovi snad ani nevyčítal – pokud ta mašinka bude jezdit, bude mít jistě radost třeba i Honza Šatava, na kterého (také, ale nejen) kvůli ní přiletělo mnoho neoprávněných „jedovatých slin“ …

Medvěd

Přeji jim, aby příští sezonu mašinky a vagonky jezdily a vozily spokojené cestující.