Přehledně: Nejvíce peněz na historická vozidla získaly ČD a přátelé železnice Českého ráje
Interiér Hurvínka i s motorem, Domašín. Autor: Zdopravy.cz
Hurvínek, šlechtična i hektor jsou na seznamu vozidel, jejichž renovaci podpoří stát.
Čtyři milióny? To je jako plivanec do rybníka. Máme takové krásné rychlíkové mašiny a všechno neprovozní.
Přesně. Proinvestujeme se z krize opravami parních lokomotiv! A až zase spadnou dráty na 171 tak to tam bude vozit albatros a mikado se slechticnou a papouskem. Možná nám slovaci i půjčí toho zeleného antona. Existuje ještě neprovozni, ten by šel snad taky opravit, ne?
Peníze se utrácejí za větší kraviny, než za opravy parních lokomotiv.
Ale já jsem pro, jen více parních lokomotiv. Jejich provozování je velmi zasluzny cin
A proč ne Němka? Kriegslokomotive by se na trať 171 hodila asi nejlíp.
Klidně i Němka. Ale nema nižší maximalku? Aby se vyzuzila taková rychlost… 🙂
Němka má 80 a to i tendrem napřed. Na 100 Km, což je do Berouna max to kdysi nerozjel ani Brejlovec.
Drobet problém, by byl kde sehnat kapacity na jejich opravu, když už by byly peníze.
Velenice se pro jistotu zlikvidevaly. Mohly se tam opravovat mašiny pro spolky z celé evropy.
Třeba v Meiningenu? Mám dojem, že už tam pro Česko něco dělali.
Jenže v Meiningenu, proinvestujeme z krize jiný stát.
Okamžitě vraťte v cizině vyrobený mobil a jezděte výhradně na benzín z české ropy.
Ostudne jak je to málo.
Už jsem chtěl napsat, že toto by mělo platit ministerstvo kultury – ano, mají své lidi v komisi, ale platilo se to z rozpočtu dopravy.
Ale čtyři mil. jsou opravdu drobné, o to nemá nejmenší smysl se handrkovat. Až tu zas někdo bude řvát, co všechno se těm šotouškům neproplatí – jsou ty čtyři míče opravdu tolik?
23. 7. 2020 — Koncern Agrofert v loňském roce přijal 1,97 miliardy korun na dotacích. Vyplývá to z výroční zprávy, kterou společnost umístila do Sbírky listin. Novinky.
Oproti tomu jsou 4 miliony fakt drobné a těmto zájmovým spolkům by člověk věřil, že to neprošutrují.
Lepsi dát 2 mld na železniční nostalgii.to bychom měli všechny páry provozní a ještě pozlacené. Furt lepší než to narvat Buresovi do chřtánu.
Já myslím, že od příštího roku začnou ten minimální věk 50 let zvedat, protože jinak by se jim tam za chvíli nejen ČD přihlásily projekty na polovinu vozového parku.
Co máte proti retro 560tce. Či Hydre?
„O dotace lze žádat jen na vozidla starší 50 let.“
Tak napřesrok by ČD mohly požádat o dotaci na opravu 560-003 a 004.
no jo … tornádo …. to těch padesát let má …. 🙂
A taky laminátky ČD Cargo a během deseti let řady 242 či 150/151.
A co žabotlamy?
Přetavit v nové stroje.
Ale fuj. Nebudte zlý na zabacky…hlavně už jsou jen dva…
Lamina jsou taky krásná. I plechace. A Arriva by mohla požádat o dotaci na Bobinu a IDS na uhelku…
Pokud jde o původní rok výroby a ne rok rekonstrukce, tak to opravdu ČD začínají mít veteránský park, stačí vzpomenout 854. Ale zřejmě to bude jako u automobilových veteránů, kde se věk také zvedal.
Právě kvůli těm všem Hydram, tornadum a brejlovcum mám ČD rád.
Kdyby si Radimek koupil něco pěkného, třeba laminatku, a ve Svitavách preprahal třeba na hrbatou, tak bych s ním i začal jezdit. Žlutá laminatka, s černými doplňky by ji to slušelo
Vždyť koupil pohrobky ČSD z Lobezských kolejí.
Tak mohly by, tornad je třeba zachovat co nejvíce. Mají krásné tvary…a těch různých zbarvení 😉