Přehledně: Jihomoravský kraj vybral dopravce pro devět oblastí, většina obhájila s vyššími cenami
Autobus ČSAD Tišnov, ilustrační foto. Pramen: ČSAD Tišnov
Jihomoravský kraj už má částečně vyřešen problém s vládním nařízením, které navýšilo mzdy řidičů autobusů. Kraj po výpovědích dopravců vypsal
35kc/km… a pak ze autobusova doprava je uz skori stejne draha jako vlakova… kde udelali sotousci chybu? 😉
To ale není cca 35kč. Celou tržbu odevzdají dopravci na kraj, takže čím je linka vytíženější, tím je pro KU v Brně levnější….
Teď si koledujete taky o mínusy. Taková pravda šotouškům nevoní. 🙂 Mimochodem, docela by mě zajímalo, kdo je v té skupině asi 50-100 vláčkofanatiků, kteří pravidelně „mínuskují“ všechno, co je proti vlakům, i když jde o fakta. 😀 Hlavně by mě u nich zajímalo, zda tahle social bublina má pocit, že když se zde vyjádří skrze 70 mínusů, tak tím nějak změní to, že svět už je úplně někde jinde a na lokálkách nestojí a nepadá vůbec nic. (a to nemluvě o tom, že ono to samozřejmě nestojí ani na těch venkovských busech, jak dokazuje spousta zemí západně od nás,… Číst vice »
Je pro mě překvapením, že (dle údajů v článku) objednatelem linky č. 440 (https://www.idsjmk.cz/jrady/440.pdf?date=01.05.2019), která de facto je linkou MHD v Moravském Krumlově, tedy je Jihomoravský kraj a ne Město Moravský Krumlov (viz bod č. 7). Zajímavé. 🙂
A není to třeba nějaký výsledek snahy zachovat „páteřnost“ železnice pro Moravský Krumlov a okolí, na které má zájem „kraj“ a ne samo město?
Jednoznačně ano